Ευρωπαϊκή Ένωση

Ευρωπαϊκή Ένωση ή Αγιά Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία είναι το ισχυρότερο γαμιστερότερο και καλύτερο κράτος του κόσμου. Είναι τουλάχιστον 2 φορές πιο ισχυρό από οποιοδήποτε άλλο κράτος, ενώ έχει διεκδικήσει το 10% του ηλιακού συστήματος. Μια φορά το 1775 έκλασε και βγήκαν και οι ΗΠΑ. Ιδρύθηκε το 1945 μετά την ήττα της Γερμανίας με πρωτεύουσα το Βερολίνο. Οι Σύμμαχοι προσπαθούσαν να βρουν έναν τρόπο να κάνουν την Ευρώπη να μην ξαναδεί πόλεμο. Το καλύτερο που μπορούσαν να κάνουν είναι να παραδοθούν στη Γερμανία πριν αυτή τους κατακτήσει! Ιδιοφυές, ε; Ποιός θα το σκεφτόταν;

[επεξεργασία] Επικράτεια

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελείται από 8 προτεκτοράτα, 10 δουκάτα, 4 ιερές πόλεις, 30 χώρες, 5 κοινότητες, 3 δήμους, 20 μη αναγνωρισμένα μικροέθνη, έναν πόλο, δύο ηπείρους, 5 θάλασσες, μισό φεγγάρι, 4 πλανήτες, 3 ηλιακά συστήματα, 300 μετεωρίτες, 2 γαλαξίες και έναν φάρο. Κάθε ένας έχει το δικαίωμα να εκλέγει στο κοινοβούλιο 1 αντιπρόσωπο, εκτός αν πιο παλιά ήταν αποικιοκρατική δύναμη οπότε μπορεί να εκλέξει μερικές δεκάδες.

[επεξεργασία] Οικονομία

Η οικονομία της ΕΕ είναι μια η ισχυρότερη οικονομία στον κόσμο. Δουλεύει όλον τον κόσμο και δεν παράγει τίποτα! Πιο παλιά τα επιμέρους κράτη στηρίζονταν στους δικούς τους πόρους, όταν αυτοί εξαντλήθηκαν είπαν να πάνε αλλού, αλλά τελικά δεν έφυγαν, γιατί δεν είχαν ανοίξει σουβλατζίδικα σε άλλα μέρη του κόσμου.

[επεξεργασία] Κοινωνία

Η ΕΕ είναι η μοναδική χώρα στον κόσμο όπου υπάρχει πλήρης ελευθερία των πάντων. Είναι ευρωπαϊκή παράδοση να μην τηρούνται τα ήθη και τα έθιμα, αλλά να αντικαθίστανται από προϊόντα πολυεθνικών. Αυτή η παράδοση έδεσε την κοινωνία της ΕΕ και την οδήγησε σε μία οικουμενική συνείδηση. Επιπλέον, σημαντική εξέλιξη είναι η ανεξιθρησκεία στην Ευρώπη. Όλες οι θρησκείες είναι ελεύθερες υπό την προϋπόθεση ότι είναι Χριστιανικές.

[επεξεργασία] Γεωγραφία

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ουσιαστικά δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια χερσόνησο της Ασίας στον Ατλαντικό. Οι μεγάλες πεδιάδες και η έλλειψη πλωτών ποταμών άφησαν χώρο για την ανάπτυξη τεράστιων πόλεων. Φημολογείται ότι πριν από 500 χρόνια στην Ευρώπη υπήρχαν και δάση! Μάλιστα μερικές μάλλον υπερβολικές αναφορές κάνουν λόγο και για ζώα που ζούσαν μέσα στα δάση!!!

[επεξεργασία] Ιστορία

Κάποτε πολύ παλιά υπήρχε ο άνθρωπος. Αργότερα ο Έλληνας. Αυτοί εξαπλώθηκαν και κάποια στιγμή εμφανιστηκαν κάτι αυτοκρατορίες. Αυτές πολεμούσαν για 2000 χρόνια. Κάποια στιγμή τα βαρέθηκαν όλα αυτά και είπαν να ενωθούν.