Ευγένιος ο Μέγας

Ανακατεύθυνση από Ευγενιος ο Μεγας

Ευγένειος ο Μέγας (φουλ όνομα: Ευγένιος Καλλίμπαμπας φον Λούλης).

“Mεγάλος άνθρωπος, μεγάλος...”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Ευγένιο τον Μέγα

“Μεγάλος βλάκας, μεγάλος...”

- ο πατέρας του Ευγένειου. για τον Ευγένιο τον Μέγα

“Άραγε ποίος τον δολοφόνησε? Φιφιφιφιφουυυ...”

- ο Βυζένιος Χαμηλοβλεπούσης για τον αδελφό του. για τον Ευγένιο τον Μέγα

“Α η σκρόφα!!! Μου την έσκασε πισώπλατα!!!”

- ο Άγιος Πέτρος. για τον Ευγένιο τον Μέγα

Μεγάλος οραματιστής του 1435, αδελφός του Βυζένιου Χαμηλοβλεπούση και αρχιδι(α)δάσκαλος στην σχολή "Κωλαντέριο Πανεπιστήμιον", το Ανώτατον. Συγκεκριμένα, αμφισβήτησε την υπαρξιακή θεωρία του αδελφού του (βλέπε Βυζανισμός) και εναντιώθηκε, κρατώντας μια πλήρως αντίθετη αλλά και καταχθόνια θέση, εξιβρίζοντας τον Χαμηλοβλεπούση και θεωρώντας τους πιστούς της Βυζανίας 'τουλούμπες'( εξού και τουλουμπική θρησκεία ). O ίδιος, παρόλα αυτά, θεωρείται από τους σημαντικότερους κάγκουρες της ανθρωπότητας για τα πράγματα που έκανε.

[επεξεργασία] 1409-1427

Ο Ευγένιος was born in 1409 στο παλάτι του πατέρα του, του Βυζένιου Φουφούτιου. His μητέρα , μια Γερμανίδα από την Αγγλία, λεγόταν Martha Kallibaba von Loulis, εξού και το φουλ όνομα του Ευγένειου. Το palace βρισκόταν between στις Διναρικές Άλπεις and στο περίπτερο του Μπάμπη του περιπτερά. Από τα first του χρόνια είχε δικιά του κρίση kai kritikare ta panta. Ο πατέρας του ήθελε βέβαια two γιους που να έχουν τέτοια κρίση για τον world (αργότερα κατάλαβε όμως τι εστί κρίση( γονέος).

Το 1414, το πλούσιο ζευγάρι απέκτησε και άλλο γιο. Τον ονόμασαν Βυζένιο Χαμηλοβλεπούση και ο Ευγένειος άρχισε να ζηλεύει: ο πατέρας του έπαιζε ηλεκτρονικά μόνο με τον μικρότερο του γιο. Για να δείξει την ανωτερότητά του (ο Ευγένειος) ασχολιόταν μόνο με τα μαθήματα του. Έτσι το 1427, στην ηλικία των 18, ο Ευγένειος είχε διδακτορικό στην ανωτάτη σχολή "Κωλαντέριο Πανεπιστήμιον".

[επεξεργασία] 14 και κάτι - 1439

Ο Ευγένειος είχε ήδη αρχίζει να διδάσκει διάφορα μικρά "φυτά", από διάφορες οικογένειες: τον Νεύτωνα, τον Ευριπίδη, τον Πυθαγόρα, τον Εinstein και κάποιους λοιπούς. Ο πιο μαμόθρευτος ήταν ο Νεύτωνας που η μητέρα του του έδινε να φάει στο σχολείο 1 (ένα) τοστ και ένα μήλο.

Σίγουρος ο Ευγένειος για την επιτυχία του, πήγε σπίτι του μια μέρα και έμαθε πως ο δεκαεπτά(17)χρονος αδελφός του με την συνεργασία του ίδιου του του πατέρα είχε φτιάξει μια καινούργια θρησκεία. Άρχισε τότε να βρίζει τους πάντες και έφυγε για πάντα από το home του. Από τα νεύρα του σκότωσε και όλους τους μικρούς μαθητές του. Για να μην πιαστεί όμως, έβγαλε τα σπλάχνα τους και χρησιμοποιούσε τα δέρματα τους σαν στολές: την μια φορά πχ. ήταν Einstein, την άλλη Πυθαγόρας.

Δολοφονήθηκε το 1439, σε ηλικία μόλις 30 χρονών...

[επεξεργασία] ΕΚΑΜΕ