Ευγενέστατος

[επεξεργασία] Ετυμολογία

Λέξη αγνώστη σε εμάς του γήινους, για την οποία γνωρίζουμε μόνο ότι είναι ο υπερθετικός βαθμός της λεξης "ευγενής" (λέξη λιγότερο άγνωστη και σπάνια σε εμάς). Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι συμπεριλαμβάνεται στο λεξιλόγιο των Κολάκων και των Γλυφτών, συγγενικών φυλών που τρέφουν μεγάλη αντιπάθεια για το έθνος των Νταλικέρηδων και των Αγουροξυπνημένων, οι οποίοι χειρίζονται άπταιστα τη γλώσσα των "φωνηέντων" και των χεριών.

[επεξεργασία] Χρήση

Η λέξη "ευγενέστατος" χρησιμοποιείται κυρίως από τα δύο πρώτα έθνη που αναφέραμε παραπάνω, αλλά και από γυναίκες αναφερόμενες στους συνοδούς τους, όταν αυτοί τους προσφέρουν ένα μπουκέτο λουλούδια, ένα μπουκάλι κρασί, μια πρόσκληση για τα εγκαίνια ενός καινούριου σουβλατζίδικου ή γηροκομείου κτλ.

[επεξεργασία] Ορθογραφία

Η λέξη "ευγενέστατος", εκτός από την ορθογραφία που χρησιμοποιείται εδώ, μπορεί να έχει και άλλους τρόπους γραφής:

  • Κατά μαθητή της Α' Δημοτικού: "εβγαινέστατος"
  • Κατά μαθητή της Α' Γυμνασίου: "ευγεναίστατος"

Άλλοι τρόποι γραφής δεν έχουν παρατηρηθεί. Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι κανένας από τους μαθητές που χρησιμοποιούσαν διάφορους άλλους τρόπους γραφής δεν προχώρησαν πέρα από την Β' Γυμνασίου. Οι ειδικοί εξετάζουν τώρα το γιατί. Εικάζεται ότι στην υπόθεση εμπλέκονται εξωγήινοι από τον Πλούτωνα, ο Μεγάλος Κακός Λύκος και (κατά 99,9%) οι Τάκεις.