Ευάγγελος Βενιζέλος

“Μας στέλνουν τον χοντρό για να μας πει ότι οι Έλληνες πεινάνε”

- Η Άνγκελα Μέρκελ για τον Ευάγγελο Βενιζέλο

“Δεν μου 'φτανε ο Πάγκαλος πρέπει να αδυνατίσω και τον Βενιζέλο”

- Ο Τσακ Νόρις για τον Ευάγγελο Βενιζέλο

“Πάμε για κανά μεζέ;”

- Ο Ευάγγελος Βενιζέλος για τον Πάγκαλο

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι Έλληνας Πολιτικός και Πρόεδρος του Πασόκ. Ο Γιωργάκης όταν ήταν ακόμα πρωθυπουργός συνεργαζόταν με τον Βενιζέλο για να διατηρήσουν τη φράση Λεφτά Υπάρχουν. Έπισης είναι πολύ καλός φίλος με τον Θόδωρα Πάγκαλο και πολύ συχνά πηγαίνουν μαζί για φαγητό. Φυσικά ο Βενιζέλος τα πληρώνει όλα γι αυτό στο Υπουργείο Οικονομικών δεν υπάρχει δεκάρα τσακιστή. Όταν περπατάει δεν σημειώνονται σεισμοί και τσουνάμια το μερίδιο αυτό το 'χει πάρει ο Πάγκαλος. Οι ζημιές που προκαλεί περπατώντας σημειώνονται κάτω απ' το έδαφος. Λέγεται ότι αυτό προκάλεσε την έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας το 2010. Επίσης η κλανιά του σημειώνει πολλά προβλήματα στην ατμόσφαιρα καταστρέφοντας το όζον. Το νέφος που προκλήθηκε από την πυρηνική έκρηξη στην Ιαπωνία και στο Τσέρνομπιλ έγιναν κυρίως από κλανιές του κυρίου Πάγκαλου και Βενιζέλου και σε μικρό ποσοστό απ' τα πυρηνικά αέρια. Γενικά Πάγκαλος και Βενιζέλος γίνονται ένα για την καταστροφή του κόσμου.

[επεξεργασία] Γέννηση

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος για να ξέρετε δεν έχει καμία σχέση με τον Ελευθέριο Βενιζέλο τον σπουδαίο πολιτικό. Γεννήθηκε το 1858 ορφανός και τον μεγάλωσαν αγριογούρουνα. Έμαθε πώς να κυλιέται στη λάσπη και πώς να κρατάει αποθέματα το χειμώνα γι αυτό και το ψυγείο του κύριου Βενιζέλου το χειμώνα είναι τελείως άδειο.

[επεξεργασία] Περισσότερες Πληροφορίες

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος ήταν μεγαλωμένος από αγριογούρουνα. Εξού και ο 14ος άθλος του Ηρακλέους 'Ο Κάπρος της Ξηροκρήνης'. Το 1870 έμαθε γράμματα από τον Κάρολο Δαρβίνο και τον Φερδινάνδο Μαγγελάνο που εκείνη την εποχή εξερευνούσαν εκείνα τα μέρη. Έμεινε στη ζούγκλα, κάνοντας παρέα με μυστηριωδώς επιζήσαντες στεγόσσαυρους οι οποίοι του δίδαξαν πώς να χτενίζεται με αναπτήρα, μέχρι το 1960 και έπειτα αποφάσισε να γίνει πολιτικός. Βέβαια πιο πριν προσφέρθηκε για περισσότερες δουλειές όπως υπάλληλος σε υαλοπωλείο, αλλά με την ανάρμοστη συμπεριφορά του ήταν σαν ταύρος σε υαλοπωλείο, έτσι τον απέλυσαν. Έπειτα προσφέρθηκε υπάλληλος σε σούπερ μάρκετ αλλά έτρωγε όλο το εμπόρευμα και δεν ήξερε να κάνει υπολογισμούς στο ταμείο έτσι απολύθηκε κι απο εκεί. Έπειτα προσφέρθηκε για κρεπερίας αλλά και πάλι έφτιαχνε κρέπες για τον εαυτό του και όταν τελείωνε το υλικό για τις κρέπες δεν είχε για τους πελάτες. Έπειτα μετά από πάρα πολλές προσπάθειες κατάλαβε πως ήταν άχρηστος στα πάντα. Κατά ένα περίεργο τρόπο το 1980 μπήκε στην πολιτική και το 2011 έγινε Υπουργός Οικονομικών αλλά όπως φαίνεται αυτή η δουλειά ήταν η πιο καλή γι αυτόν και κράτησε πολλά χρόνια. Όμως δυστυχώς φάνηκε πόσο ΑΘΛΙΟΣ είναι σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ εκτός από το να τρώει.

[επεξεργασία] Κινηματογραφική καριέρα

Ο Χοντρός και ο Λιγνός.jpg

Ο Βαγγέλης και ο συμπρωταγωνιστής του Αντώνης Σαμαράς στην ταινία Ο Χοντρός και ο Λιγνός.

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος έπαιξε στα γυρίσματα της ταινίας Ο Καλός, ο Κακός και ο Χοντρός όπου έπαιξε τον χοντρό μαζί με τον Θόδωρα Πάγκαλο που έπαιξε τον Κακό. Επίσης έπαιξε στην ταινία Κινγκ Κονγκ υποδυόμενος τον Κινγκ Κονγκ και επίσης προτάθηκε για την ταινία Δάσκαλος για Κλάματα υποδύοντας τον Χέρμαν, τον χοντρό που θέλει να χάσει κιλά. Βέβαια στην αρχή ο Θόδωρας Πάγκαλος προτάθηκε γι αυτήν την ταινία αλλά απορρίφθηκε γιατί ο Παγκαλος δεν μπορούσε να χάσει κιλά επειδή τρώει μεγάλες ντοματοσαλάτες. Επίσης ο Ευάγγελος έπαιξε σε πολλές άλλες ταινίες υποδυόμενος βέβαια πάντα τον χοντρό.

[επεξεργασία] Αθλητισμός

Ο Ευάγγελος πήρε το βραβείο "Χρυσή Μπριζόλα" στο διαγωνισμό "Φάτε 30 μπριζόλες σε 2 λεπτά". Επίσης πήρε το ασημένιο "Χοτ Ντογκ" στο διαγωνισμό Χοτ Ντογκ (το χρυσό το πήρε ο Πάγκαλος) και σε πολλά άλλα σχετικά αθλήματα.

[επεξεργασία] Διατροφή

Ο Βενιζέλος, ως γνωστόν, είναι πολύ λαίμαργος. Μάλιστα τρώει το διπλάσιο απ'τον Καραμανλή. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

[επεξεργασία] Πρωινό

5 Μπολ Κορν Φλέηξ, 4 Φρατζόλες ψωμί πασαλειμμένες με 4 βαζάκια μέλι, άλλες 4 με 12 κιλά μερέντα κι άλλες 6 με άλλα 12 κιλά μαρμελάδα (η κάθε φρατζολα με διαφορετική γεύση), 20 αυγά τηγανητά με μπέικον και 14 λουκάνικα, 12 βαρέλια φρουτοσαλάτα, 50 ομελέτες 200 αυγών (σπέσιαλ: με 10 καφάσια μανιτάρια και πιπεριές), 3 κιλά παστουρμά, 2 καφάσια μήλα και 10-30 Τυρρανόσαυρους (ανάλογα με το αν θα έρθει η γκόμενα ή ο Πάγκαλος, μη βαρύνουμε κιόλας!).

[επεξεργασία] Δεκατιανό

10 κιλά γιαούρτι συνοδευόμενα από 6 λίτρα μέλι και 4 κιλά καρύδια, 6 σακουλάκια Δρακουλίνια, 10 σακουλάκια γαριδάκια και 4 σακουλάκια Λέις, 4 συσκευασίες Μακεδονικό χαλβά και 2 καφάσια μήλα.

[επεξεργασία] Μεσημεριανό

8 αγριογούρουνα, 4 καμήλες ψητές, 14 πάπιες στο φούρνο, 10 γουρουνόπουλα, 2 μοσχάρια με 6 λίτρα σως ταρτάρ, 25.000 μικρά κεφτεδάκια, 20 κιλά αστακό, 6 καρβέλια πεντόκιλα, 4 κιλά φέτα και 8 λουκάνικα Βροντόσαυρου.

[επεξεργασία] Βραδινό

2 αγριογούρουνα (το βράδυ τρώει ελαφριά), 6 κινέζικα κοτόπουλα και 1 βυτιοφόρο με γιαούρτι. Και άμα το ρίξει έξω, 6 πίτσες οικογενειακές, άλλες 6 γίγας, 20 γύρους με απ' όλα (κοτόπουλο, σουτζούκι, γύρο, μπιφτέκι) και 40 μερίδες με όλα τα προηγούμενα. Α και να μην το ξεχάσω, δύο κόκα κόλες λάιτ (γιατί κάνει δίαιτα).