Εσύ

Rtrt.PNG Το άρθρο αυτό είναι ένα μάτσο χάλια. Ο συντάκτης του ήταν πιθανότατα κάτω από την επήρεια ουσιών όταν το έγραψε.
Μπορείτε να το βελτιώσετε αλλά ποιός ενδιαφέρεται;

“Αυτά που λες τώρα εσύ τα είπε κάποιος άλλος: Κι αν δε γαμήθηκες μικρός, θα γαμηθείς μεγάλος!”

- O Όσκαρ Ουάιλντ για εσένα

Εσύ είναι η προσφώνηση του εγώ σου ως εσύ από κάποιον τρίτο που τον γνωρίζεις εσύ ως εσύ ή αυτός-ή-ό-οί-ές-ά.

[επεξεργασία] Ιστορία του Εσύ

Το εσύ είναι ο συνεχής αντιμαχόμενος του εγώ από τη στιγμή που εσύ είσαι εσύ και εγώ είμαι εγώ. Ο μεγάλος εμπνευστής του εσύ είναι ο Σαντζούρο Εμ-Συ, ο οποίος έφτιαξε ένα τραγούδι εν ονόματι Εσύ, αλλά μετά κατηγορήθηκε για κόπι-ράιτ από τη Γιου-ροβίζιον, την Πέγκυ Ζήνα, την Ευριδίκη, τον Σωκράτη και το Μηδενιστή Ε(μ)-Σύ και το Εσύ, Σωλήνα, γι' αυτό τον ξυλοκόπησαν και τον έβαλαν να φάει το τραγούδι και τους στίχους του εσύ, έτσι ώστε κανένας να μην μάθει για την ύπαρξή του. Το τραγούδι Εσύ τον έβαλαν να το φάει μαζί με ένα πιάτο πατσά με χρήση ωμής βίας. Μετά από τα πολλά βασανηστήρια, υπέκυψε στα τραύματά του γι' αυτό τον πέταξαν στα σκουπίδια. Εκεί έμεινε σε κατάσταση αποσύνθεσης μέχρι που μια μέρα με βροχή τον ανακάλυψαν δυο βαμπύρ που έψαχναν για σκοτωμένους σκύλους, αλλά ήταν τόσο για κλάματα που τον πέταξαν στους emo. Η κατάστασή του ήταν πραγματικά τόσο φρικοανατριχαστική, που μετά από 2 μέρες βρέθηκε μαζικός τάφος στην περιοχή του Φορκς, κοντά στην Ουάσιγκτον, έξω από το σπίτι της Μπέλα, που περιείχε πτώματα emo. Κάποια όμως, αφού βρήκαν το κουράγιο και την ψυχική δύναμη να τον σηκώσουν, τον πήγαν στο πλάσμα Μ. παρακαλώντας τον να του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. Μετά από μια πλαστική που του έκανε ο Φουστάνος για ανόρθωση κάτω γνάθου, ανακαλύφθηκε το ορίτζιναλ χειρόγραφο τραγούδι Εσύ σε κομματάκια, που συνεχίζουν να ακούνε οι emo μέχρι σήμερα και να κόβουν τις φλέβες τους μέχρι θανάτου και ανεβάζουν με μανία τα τραγούδια στο Εσύ, Σωλήνα, ιδρυθέν όργανο από το Εσύ και σήμα κατατεθέν του.

[επεξεργασία] Μελέτη πάνω στο Εσύ

Διαβάζοντας και αναλύοντας τους στίχους του τραγουδιού, οι ειδικοί κατέληξαν στα εξής συμπεράσματα για την έκταση της λέξης Εσύ.

Εσύ, είσαι εσύ, κι εγώ είμαι εγώ. Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει για κανέναν λόγο, γιατί εσύ δεν είμαι εγώ, κι εγώ δεν είμαι εσύ. Εσύ όμως μπορείς να είσαι εσύ, κι εγώ να είμαι εγώ. Και με σιγουριά συμπεραίνω ότι εγώ σίγουρα δεν θα 'θελα να 'μαι εσύ, γιατί πολύ απλά είμαι εγώ. Εσύ πάλι, είσαι απλά εσύ, και καλύτερα να παραμείνεις εσύ, γιατί εσύ είσαι το εγώ του εγώ σου και όχι το εγώ του εγώ μου. Συνεπώς, εσύ μπορείς να είσαι το εσύ του εγώ μου αλλά όχι εγώ του εσύ μου. Παρομοίως, εσύ δεν είσαι παρά μόνο το εγώ του εγώ σου. Εγώ. Εσύ. Εσύ. Εγώ. Ουδεμία συζήτηση περεταίρω.

[επεξεργασία] Δείτε ακόμα