Ερκοντίσιο

Aircon.png

προσκόλληση Αρκουδίσιον

Σατανικό μηχάνημα, κατασκευασμένο δια ποδός Ωξαποδού που τα τελευταία ~50 χρόνια είθιστε να προσκολλάται στην εσω-εξωτερική πλευρά των κτιρίων κάνοντά τα πιο όμορφα. Κατά την διάρκεια λειτουργίας του (όλο τον χρόνο δηλαδή) αποβάλλει υγρά συνοδευόμενα με ηχητική υπόκρουση του τύπου Μπουρρρρρρ από την έξω πλευρά και Φρουρρρρς από την μέσα.

[επεξεργασία] Χρησιμότητα

Ercon.png

εξάπλωση της τεχνολογίας

Θεωρείται το νούμερο ένα "must" για την καθημερινότητα του Έλληνα, πρώτο παραμένει και σαν αγορά στην λίστα του "πρέπει να βάλω στο σπίτι μου". Κορυφαία θέση κατέχει και στο φαινόμενο της Παγκόσμιας θέρμανσης, καθώς αντικατέστησε την παραδοσιακή βεντάλια που χρησιμοποιούσαν προ αμνημονεύτων χρόνων οι πρόγονοί μας για να αερίζονται, του παραδοσιακού "Ανεμιστήρα" με υποπόδιο και άνευ, και του καλαίσθητου "Ανεμιστήρα Οροφής" (για τον οποίο σημειώνω ότι πρέπει να είναι καλά στερεωμένος στο ταβάνι για να αποφεύγονται αποκεφαλισμοί).

[επεξεργασία] Χρήσεις-Καταχρήσεις

Από επιστήμονες αναφέρεται ως "Σταθεροποιητής Θερμοκρασίας" και "Εξαφανιστής της Αίσθησης Εναλλαγής Εποχών". Από Κοινωνιολόγους έχει μελετηθεί σφόδρα και κατηγορείται ως αιτία αντικατάστασης του φαινομένου "Ας βγω από το σπίτι να πάρω λίγο αέρα" με το φαινόμενο "Δεν κάθομαι εδώ που 'μαι καλά". Από τους Οικολόγους εναλλακτικούς και μη εναλλασσόμενους σημειώνεται ως κύρια αιτία της μείωσης των ατυχημάτων του τύπου "Κεραυνός καρβούνιασε ατυχή νεαρό και νεαρά την ώρα που 'σκιάζονταν' κάτω απούνα δέντρο". Από Ψυχολόγους θεωρείται ως το νέο φάρμακο ενάντια της ασθένειας του Ταβανισμού.

Τα αυτοκίνητα ζηλεύοντας τα σπίτια το εγκατέστησαν στον "στάνταρ" εξοπλισμό τους και από τότε έχουν αυξηθεί τα κρούσματα πιασοσβερκίασης ανά τον πλανήτη κατά 100%.

[επεξεργασία] Γενικά

  • Είναι σύστημα Εγκληματισμού. Διώκεται από τον νόμο.
  • Λέξη της δημοτικής (στην καθαρεύουσα γράφεται Αιρκοντίσιον')
  • Εναλλακτική γραφή: "Αρκουδίσιον"
  • Στα πολύ παλιά Αρχαία τα χειροκίνητα: "Κάνε μου αέρα, δούλα! Κούνα το πιο γρήγορα, Βεντάλια".

[επεξεργασία] Αρχαίο Ερκοντίσιο

Άλλες γλώσσες