Επίπεδη Γη

14px star

Clippy

Από ότι φαίνεται διαβάζεις μαλακίες. Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρνεις μόνος σου ρώτα τον ειδικό!

[επεξεργασία] Εισαγωγή

Σήμερα θα μάθετε για την προαιώνια συνωμοσία που διαπλέκεται εναντίον σας, και σεις σαν τα πρόβατα που είστε πιστεύατε τόσα χρόνια την μαύρη προπαγάνδα!

Το συμβούλιο των Σοφών μου ανέθεσε να σας διαφωτίσω. Είναι καιρός λοιπόν να το μάθετε: H ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ, μην αφήνετε τα τόσα χρόνια προπαγάνδας στο σχολείο να σας επηρεάσουν, εσείς ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ θα μάθετε όλη την αλήθεια για την φύση του κόσμο που μας περιβάλλει, και μάλιστα με ατράνταχτα επιχειρήματα.

[επεξεργασία] Επιχειρήματα

  • Κάποιοι λένε πως αν η γη ήταν επίπεδη, ο ουρανός θα έπρεπε να πέσει στα κεφάλια μας. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ! MHN TOYΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤE!!. Aυτά τα λένε πράκτορες των μυστικών μαύρων δυνάμεων(και δυνάμεις κατά των Ελ). Η αλήθεια είναι άλλη: Τον ουρανό τον συγκρατούν οι 1.000.000 πράσινοι φτερωτοί νάνοι. Πότε πότε μερικοί κλάνουν (βασική αιτία του φαινομένου του θερμοκηπίου)και τότε ακούτε βροντές. Άλλες φορές κατουράνε ομαδικά και τότε βρέχει.
Flat earth jumble
Η Επίπεδη Γη όταν φταρνίστηκαν όλοι οι πράσινοι φτερωτοί νάνοι μαζί. Shit happens!
  • Άλλο ψεμα: Αφού η γη είναι επίπεδη, γιατί δεν έχει πέσει κανένας από την άκρη της; ΒΕΒΑΙΩΣ και έχουν πέσει, όχι μόνο ένας αλλά πολλοί. Ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ τι νομίζετε πως έπαθε; Μην ακούσω αηδίες περί παγόβουνου κτλ κτλ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΠΕΣΕ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΕΕΣ!. Όσοι πρόλαβαν να εγκαταλείψουν το πλοίο πριν προλάβει να πέσει στο κενό συλλέχθηκαν από ειδικές μονάδες, οι οποίες τους υπνώτισαν και τους έπεισαν πως ήταν ναυάγιο. ΗΙΝΤ: τι νομίζετε πως έπαθαν όσοι "εξαφανίστηκαν" στο Τρίγωνο των Βερμούδων;;;
  • Αφού η γη είναι επίπεδη, γιατί δεν έχει προσέξει κανένας την άκρη της; Τα αρχαία χρόνια θα μπορούσε κάποιος πράγματι να το παρατηρήσει, αλλά σήμερα έχουν δημιουργηθεί και τοποθετηθεί στις άκρες χωροτηλεμεταφορείς ώστε μόλις τους περάσεις ΑΥΤΟΜΑΤΑ σε τηλεμεταφέρουν στην άλλη άκρη, και συ ο χαζός νομίζεις πως η γη είναι στρογγυλή!
Pan earth
Η πραγματική αιτία της απομάκρυνσης των ηπείρων!
  • Αν είναι έτσι τότε πως εξηγείς τα Ηφαίστεια; Απλό: Στην κάτω πλευρά της γης ζει ένας λαός με την ονομασία ΛΑΜΟ-ΓΙΕΣ (πάει να πει: Οι Άνθρωποι με πολύ ελεύθερο χρόνο και χρήμα). Αυτός ο λαός λοιπόν είναι κατά χιλιάδες χρόνια πιο ανεπτυγμένος από μας και έχει το τεχνολογικό υπόβαθρο για να διαχειρίζεται ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποσά ενέργειας. Τα Ηφαίστεια είναι αποτέλεσμα βιομηχανικών ατυχημάτων που συμβαίνουν στα εργοστάσιά τους. Η ίδια φυλή έχει αναπτύξει και τους χωροτηλεμεταφορείς που λέγαμε πριν.
  • Και όλα αυτά που έχουμε διαβάσει και δει για το Διάστημα, την υδρόγειο κτλ κτλ; Μα καλά, ΝΤΙΠ χαζοί είστε; Δεν καταλαβαίνετε τίποτα; Εδώ δεν έχουν κωλώσει να κάνουν τόσα άλλα πράγματα που είπαμε παραπάνω, θα κώλωναν στο να πλαστογραφήσουν φωτογραφίες και να σκηνοθετήσουν περιπάτους στο διάστημα; Είσαστε σοβαροί;;

[επεξεργασία] Ύποπτες μασονοκινεζοεβραιοελληνοισπανοειδωλολατρικές ιστοσελίδες

[επεξεργασία] Θεμελιωτής της Θεωρίας

Η θεωρία αυτή αναπτύχθηκε από τον Wise Old Mitsubishi για την Ο.Α.Β - Ομάδα Απελευθέρωσης από την Βλακεία. Ωστόσο, δεν υπάρχουν στοιχεία ούτε για τον ιδρυτή, ούτε για τους σκοπούς αυτής της οργάνωσης.

[επεξεργασία] Δείτε, αν δε βαριέστε

Άλλες γλώσσες