Επάγγελμα

Επάγγελμα είναι το όνομα της δουλειάς που θα κάνεις αν είσαι τυχερός και βρεις ποτέ δουλειά σ' αυτό το (να μη πω) κράτος που λέγεται Ελλάδα. Μέχρι τότε και μέχρι να μάθεις πώς το λένε το ρημάδι το επάγγελμα, συνέχισε να ψάχνεις. Ποτέ μη το βάζεις κάτω γιατί όπως έλεγε η σχωρεμένη η γιαγιά μου «Πάνω απ' όλα η υγεία!».

Όλο το χρονικό διάστημα που θα ψάχνεις τη ρημάδα την δουλειά που θα δώσει όνομα στο επάγγελμά σου, μην αγανακτήσεις, γιατί μπορείς άνετα να ασκείς το επάγγελμα του ανέργου. Αν είσαι από τους τυχερούς του επαγγέλματος άνεργος και σε έχουν γραμμένο στον ΟΑΕΔ, τότε ανήκεις στη μειοψηφία του 27,4% των ελληνίκιων και μπορείς να αμείβεσαι με εξαιρετικές αποδοχές ή να αποκτήσεις "εποχιακό επάγγελμα" σε κάποιο από τα αρίστης ποιότητας Προγράμματα Απασχόλησης των 400 +(κάτι ψιλά) ευρώα.

Εναλλακτική λύση στο πρόβλημα αναζήτησης ορισμού επαγγέλματος, είναι να ασκήσεις τον ρόλο του επαγγελματία χαραμοφάη, αφήνοντας κάποιους άλλους να ασκούν τα επαγγέλματα όπως αυτοί τα έχουν ονομάσει και εσύ απλά να καταναλώνεις τις αποδοχές τους.

Αν δεν είσαι τυχερός, ας πρόσεχες! Περιμένεις η Φρικηπαίδεια να σου πει τι είναι επάγγελμα; "Καλή ερώτηση" θα σου απαντήσει. Ανήκεις ρε στην πλειοψηφία των ανεπάγγελτων. Τι θες παραπάνω;

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

[επεξεργασία] Πηγές

  • "Μεγάλη Εγκυκλοπαίδεια της Ζωής" τομ.Γάμμα, σελ.69.
  • "Λεξικό Άγνωστων για την Ελλάδα Όρων" ΟΥΝΕΣΚΟ, τομ.ο 2ος που θα σου πέσει στο κεφάλι, σελ.ψάξε να την βρεις.