Εξωσχολικοί

Φυλή που συναντάται στα ελληνικά σχολεία απο την εποχή του Μπίλια και της βιντεοκασέτας και ύστερα.

[επεξεργασία] Πρώιμα χρόνια

Πριν από κάθε καταιγίδα επικρατεί γαλήνη και πριν κάθε πορδή ησυχία. Έτσι και στην περίπτωση μας.

Μέχρι να εμφανιστεί η φυλή των εξωσχολικών στις αρχές του '80 , τα ελληνικά σχολεία ήταν ήσυχα και γαλήνια. Οι μαθητές δεν έβριζαν ούτε κάπνιζαν και οι μαθήτριες δεν ξύριζαν το αιδοίο τους. Για καταλήψεις δε ούτε λόγος.

Μέχρι που μια μέρα , σε ένα κεντρικό Λύκειο των Αθηνών (αφού όλα τα κακά από εκεί ξεκινάνε), έκανε την εμφάνισή του ένας τύπος που είχε απορριφθεί από τους Χελς Έιντζελς επειδή διέθετε παπάκι. Ο συγκεκριμένος από την λύπη του κάρφωσε πρώτη απότομα και έτσι ευφήρε την μεγαλύτερη ελληνική πατέντα μετά τα βαρελότα.
Την σούζα.
Και το όνομα αυτου. Μπίλιας!

[επεξεργασία] Βρωμόξυλο

Το κακό δεν άρχισε να έρθει μιας και έξαφνα η πλειοψηφία των μαθητών του σχολείου συγκεντρώθηκε γύρω του και τον έκανε αρχηγό. Στην συνέχεια ο Μπίλιας έμπασε τους πιο μυημένους στα μυστικά της αρχαίας Θιβετιανής τέχνης της κατάληψης .Οι μαθητές επειδή ήταν τζιμάνια την έπιασαν αμέσως την τέχνη και αρχισαν να την εφαρμόζουν για διάφορους λόγους αλλά κυρίως για τις στρογγυλές τυρόπιτες που δεν έγιναν τετράγωνες.
Για λίγο όλα πήγαιναν καλά και το σχολείο τελούσε στην 86η ημέρα της κατάληψης του μέχρι που εμφανίστηκε η συμμορία του Γαρδελοκανάρινου και τα πάντα άλλαξαν. Αυτός πέρασε το κίνημα του εξωσχολισμού σε μια φάση Χαρντκορίλας. Έμαθε στους μαθητές πώς να χρησιμοποιούν τις αλυσίδες που είχαν για να κλειδώνουν τις πόρτες και για άλλους σκοπούς. Έτσι διοργανώθηκε και το πρώτο πρωτάθλημα ξύλου με αλυσίδες. Όσοι τα έπαιρναν γρήγορα έκαναν και μεταπτυχιακό στην χρήση της πεταλουδας.

Κάποια στιγμή, και αφού οι περισσότεροι είχαν πέσει λιπόθυμοι από το πολύ ξύλο και το πλάνο συνοδευόταν από λυπητερή μουσική και κρυμμένα μυνήματα του στιλ "Θα 'μαι καλό παιδί άριστος μαθητής" και άλλα τέτοια ηθικοπλαστικά, η συμμορία του Γαρδελοκανάρινου έβγαλε ένα κουτί με σύριγγες και άρχισε να τις καρφώνει στα χέρια των μαθητών , αφού πρώτα τους είχε δώσει να φάνε καραμέλες που κάτι είχαν μέσα.
Ετσι εισήχθη στο κίνημα και η πρέζα που αποτέλεσε μεγάλη πηγή έμπνευσης για μια γεννιά σκηνοθετών.

[επεξεργασία] Σεξ βία αναρχία

Και ενώ όλοι πίστευαν πως το κίνημα είχε φτάσει στο τέλος του, καθώς οι περισσότεροι μαθητές έπτεφταν σαν κοτόπουλα στο μάθημα της Άλγεβρας φωνάζοντας τι πολυώνυμα και μαλ@κίες. Βαράμε ενέσεις και μόνο που τα βλέπουμε και τέζαραν από υπερβολική δόση ναρκωκοκτέιλ (που πωλούνταν στα Κυλικεία στα κρυφά), μπήκαμε στην τρίτη και τελευταία εποχή του εξωσχολισμού. Στο Σ-ΕΞωσχολισμό. Αφού πρώτα οι ελάχιστοι επιζώντες από:

  • το ξύλο
  • τις συμμορίες
  • τις κοπάνες
  • τους οργανωμένους οπαδούς
  • τους Σεξ Πίστολς
  • τις καραμέλες
  • την ηρωίνη
  • το κατεστημένο
  • το Χέβι Μέταλ

ξενέρωσαν με την όλη κατάσταση, ανακάλυψαν το σώμα τους και στην συνέχεια, με την βοήθεια της συμμορίας του Πάνου του Ωραίου του Ραδιοπειρατή, ανακάλυψαν και το σώμα της διπλανής. Έτσι οι Θεόστενες σχολικές τουαλέτες σφήνωσαν κι άλλο καθώς εκτός από τα πρεζάκια που συνωστίζονταν εκεί , γέμισαν και διαφθορείς αθώων κορασίδων που προέβαιναν είς άσεμνες πράξεις.
Αυτή η κατάσταση κράτησε μεχρι το '89 , οπότε και ήρθε η εποχή της ιδιωτικής τηλεόρασης. και τελείωσαν τα βάσανα μας.
Πήραν όλοι απο ενα Atari και ξεμπερδέψαμε με δαύτους.

[επεξεργασία] Επίλογος

Κάποιοι πιστεύουν πως ο εξωσχολισμός ζει ακόμα στα σχολεία αλλά αυτό είναι τόσο λάθος όσο το να προσπαθείς να χρησιμοποιείς μετασχηματισμούς Λόρεντζ για να περιγράψεις την οικονομική κρίση. Τώρα πλέον δεν υπάρχει εξωσχολισμός καθώς δεν τον έχουμε ανάγκη. Έχουμε περάσει στην φάση του ενδοσχολισμού.