Εξωγήινος

Λέγονται και Γκρι Δούλοι όντα λεπτοκαμωμένα με ύψος 30-150cm κατοικούν σε υπόγεια ή χαμηλοτάβανα κτίρια. Είναι απλά και πολύπλοκα όντα που ζούν σε μακρινούς πλανήτες από την Γη αλλά και στο εσωτερικό της οι επονομαζόμενοι Ενδογήινοι και είναι στενοί συγγενείς με τα Βριλ. Πιστεύεται ότι καθοδηγούνται από σαυροειδή λαμόγια Νεφελίμ με στόχο το σκάουτινγκ των Γήινων εδώ και 40.000 χρόνια κάτω από την καθοδήγηση του Ο-Βάαλ και αυτού που μας λένε ότι δεν υπάρχει του 333 x 2. Δεν πεινάνε, δεν κοιμούνται, δε χέζουν, δε μαμάνε απλά περιμένουν να ανοίξουν οι πύλες και μέσα από την Ντάγκλα-Μακαν να βγουν τα αφεντικά τους από τα έγκατα της Γης όπου θα φτάσει το τέλος του κόσμου αλλά υπολογίζουν χωρίς τον Τσακ Νόρις. Φημολογείται ότι την ύπαρξή τους την οφείλουν στον Διαγαλαξιακό Πανσεξουαλικό περιηγητή Λιακόπουλο τον οποίο φωνάζουν πατέρα, παππού, προπάππου, μάστερ κτλ.

Αν τους συναντησετε ποτέ κλάστε τους! είναι αδύναμοι στην ισχύ του Υδροθείο-Μεθανίου και στα κόπρανα γαϊδάρου. ufos111i.jpg

Ο κύριος φόβος που διακατέχει τους απανταχού homo-sapiens στη Γη είναι η σταδιακή άφιξη των εξωγήινων με την βοήθεια του μπαμπά από το Ε' του Βοώτη για την ολοκλήρωση ενός σχεδίου το οποίο οργανώθηκε από την πρώτη στιγμή της περιοδείας πριν 350.000 περίπου χρόνια, αλλά όπως είπε και ο Τσακ Νόρις "Ο ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC Νουμπάδες".

[επεξεργασία] Το Σχέδιο

Είναι απλό και συνάμα καταστροφικό - η εξαφάνιση της χλωρίδας στον πλανήτη.

Κάθε εξωγήινο ον με την άφιξή του παίρνει τη θέση ενός homo sapiens (προσωρινά στην Ελλάδα) και η μοναδική του αποστολή είναι να παραγγέλνει ασταμάτητα βιβλία από τον οίκο του Λιακόπουλου μέρχι να κοπεί και το τελευταίο δέντρο στη χώρα, ύστερα θα πάρουν σειρά οι υπόλοιπες περιοχές του πλανήτη. Σύμφωνα με το δημοφιλή βιβλιοπώλη όλα είναι ελληνικά (it's all Greek to me) και γι' αυτό και οι εξωγήινοι τερατομάχοι δεν είναι παρά μια αναπαράσταση των αρχαίων ημών προγόνων. Άλλωστε η ομοιότητα του Τσαγιέρα με τον Αίαντα τον Τελαμώνιο είναι εμφανέστατη.

Tsageras thegreyalien.jpg

[επεξεργασία] Δείτε επίσης