Εμετός

Yucka

ένα ακόμα θύμα οπτικής επαφής με το προϊόν

[επεξεργασία] Περαιτέρω Ανάλυση

Vomit

αναπαράσταση του εμετού...

Ιδιαίτερα αντιπαθητική ουσία στην πλειοψηφία του μη εμετο - λάγνου πληθυσμού της γης. Η δημιουργία του οφείλεται σε αιώνια μυστήρια πλάσματα που κατοικούν παραπλήσια του δωδεκαδάκτυλου. Περαιτέρω έρευνες αποκάλυψης της ταυτότητας αυτών των πλασμάτων βρίσκονται υπό παρεμπόδισην εφόσον ούτε ενισχύονται κρατικές μηχανές ερευνητικού περιεχομένου, ούτε η φύση της έρευνας είναι ιδιαίτερα δελεαστική. Ωστόσο η συχνότητα του φαινομένου προκαλεί ανησυχίες για την υπερχείλιση του όγκου της τροπόσφαιρας με αυτό το αγνώστου φύσεως και υποστάσεως προϊόν.

Θα ήταν ιδιαίτερα δυσάρεστο να περιγράψει κανείς χαρακτηριστικά του προΐοντος (όπως σύσταση, χρωματικές αποχρώσεις) ή τη διαδικασία παραγωγής του, καθώς δεν ενδιαφέρουν και ταυτόχρονα διαφέρουν από περίπτωση σε περίπτωση. Ωστόσο αποτελεί σπουδαίο επίλογο σε μια έξοδο που το έντονο κέφι και η καγκουρίαση έρχονται σε απόλυτη αρμονία, σε βαθμό ικανό να επιτρέψει την ακρόαση εκφράσεων όπως:

Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί η ανυποψίαστη δράση του εμετού. η ευωδία κι η όψη της μισοχωνεμένης καρμπονάρας μπορεί να οδηγήσει σε γεγονότα παρόμοια της έκθεσης σε ακτίνες Β ή ακόμη και Γ (γεγονός που αποδεικνύουν συμπτώματα όπως το ξίνισμα του προσώπου). Πολύ χειρότερες μάλιστα είναι οι επιπτώσεις στον παραγωγό. Η κοιλιακή περιοχή συσπάται με ίσης ποσότητας newton όσα χρειάζονται για να μετακινηθεί λίγα χιλιοστά ένα πιάνο. Αίσθηση προκαλεί ωστόσο η ταχύτητα παραγωγής του (εκφράσεις όπως "τι έβγαλα ο κερατάς" "Θεέ και Κύριε", "τα άντερά μου έβγαλα ο πούστης" κ.ο.κ τονίζουν ιδιαίτερα το γεγονός) είτε σε θεατές είτε στους ίδιους τους παραγωγούς (πολύ περισσότερο όταν συμβαίνει η περίτρανη παραγωγή τύπου αλυσιδωτής αντίδρασης, κατά την οποία οι παραγωγοί πληθαίνουν λόγω της όψεως ή της οσφρήσεως του γεγονότος).

Spew3

έβγαλε τα άντερά της...

Άλλες γλώσσες