Ελληνικό Broadband

[επεξεργασία] Ορισμός

Το Ελληνικό Broandband είναι μια βριλ-εφεύρεση παγκόσμιας πρωτοτυπίας. Συγκεκριμένα, το Ελληνικό Broandband επιτρέπει σε καταγέλαστες γραμμές με ονομαστική ταχύτητα 24Mbit και πραγματική ταχύτητα μερικές εκατοντάδες kbit να μπορεούν να ανταπεξέλθουν σε απαιτήσεις Triple Play (δηλαδή IPTV + Internet + VOIP).

[επεξεργασία] Θαυματουργά Βριλ-καλώδια

Παρότι η Ελληνική καλωδιακή υποδομή είναι του κώλου, η βριλ τεχνολογία του Ελληνικού Broandband επιτρέπει να
Blil215.png

Πόζα Βριλ ενώ ξεκωλώνει τα παλιά καλώδια.

πωλείται Triple Play τεχνολογία με availiability 99.99999%!

[επεξεργασία] Θαυματουργό Βριλ-περιεχόμενο

Οι βριλ-επιστήμονες κατάφεραν να πουλάνε Triple Play Broadband χωρίς να έχουν εξασφαλίσει content από τους Content Providers (συμβατικοί τηλεοπτικοί σταθμοί). Τι και αν στον υπόλοιπο πλανήτη πρώτα εξασφαλίζεται το content και μετά πωλείται η υπηρεσία IPTV; Με την βριλ-τεχνολογία στην Ελλάδα γίνεται το ανάποδο.

[επεξεργασία] Πρωτοπόρες Βριλ-εταιρείες

Broadband με Triple Play δίνει στην Ελλάδα η αποτελούμενη από Βριλ επιστήμονες της Forthnet. Κατά πόδας ακολουθεί η Βιβόντι. To Ελληνικό Broadband ανακαλύφθηκε από την Ελληνίδα Βριλ Σινέντ Οκόνορ.

[επεξεργασία] Άξιοι Αναφοράς Βριλ-Αντιπρόσωποι

Άξιοι αντιπρόσωποι του Ελληνικού Broadband είναι το μουσικό συκρότημα Σπάις Γκερλς.

[επεξεργασία] Τι σημαίνει Broadband;

Κύριο άρθρο: Ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου;

Αν αναλύσουμε την λέξη: "Broad" είναι, σε ελευθεριάζουσα μετάφραση, η γκόμενα, και "band" η μπάντα/συκρότημα, οπότε broad-band είναι το αντίστοιχο του "Boy Band" (χαρακτηριστικό παράδειγμα του οποίου είναι ο εθνικός μας star Α. Ευαγγελόπουλος).

Αν τώρα προχωρήσουμε την σημειολογική/εννοιολογική ανάλυση σε θέματα όπως το "double play" (τα αρχικά του οποίου είναι "dp"), οποιοδήποτε αναγνώστης έχει διαβάσει έστω και ένα εξώφυλλο από δωδ ερωτικού περιεχομένου αναγνωρίζει το ακρωνύμιο, καθώς και τις υπηρεσίες που λαμβάνει από το Ελληνικό Broadband.

To Triple Play δε, είναι ακόμα χειρότερο.