Ελληνική Μυθολογία

Με τον όρο αυτό εννοείται η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ιστορία των Ελλήνων από την γέννηση των Ελ στο Άλφα του Κενταύρου και τον Σείριος μέχρι την εμφάνιση του Πλάσματος Μ. κατά την χρονική περίοδο της έκρηξης του ηφαιστείου της Θήρας. Το σύνολο των
Isiodous01

Ο Ησίοδος σε χαρακτικό του 16ου αιώνα.

μύθων που αποτελούν την Ελληνική μυθολογία παραδίδονται από διάφορες φωτισμένες πηγές από την αρχαιότητα αλλά και από συγχρόνους Ιστορικούς-Μυθολόγους. Ο συγγραφέας του πρώτου τσελεμεντέ Ησίοδος με το έργο του Θεογονία όπως την διηγείται ο Μάκης και ο Όμηρος με τα έργα του Ηλιθιάδα και Οδύσσεια ενός Ξεριζωμένου είναι δύο από τις βασικές πηγές χωρίς να παραγνωρίζεται η τεράστια συνεισφορά των μεγάλων ανάμεσα στα άλλα Ιστορικών Μίκιου Μαούσιου και Δονάλδιου Δάκιου. Από τους σύγχρονους ξεχωρίζουν ο Λιακόπουλος και ο Μάκης χωρίς να παραγνωρίζεται και η προσφορά του Γιώργου Ζαμπέτα.

[επεξεργασία] Χρονολογικές Περίοδοι

Αν και η Ελληνική Μυθολογία αντιμετωπίζεται σαν πλήρες έργο, για την καλύτερη κατανόηση και μελέτη της έχει γίνει η ακόλουθη παραδοχή των παρακάτω περιόδων.

  • Γέννεσις: Η εμφάνιση των Ελ στο Άλφα του Κενταύρου και ο αποικισμός του πλανήτη Β' του Σείριου 2,5 εκατομμύρια γήινα χρόνια πριν έως 750.000 χρόνια ή αλλιώς 12.347 μονάδες αστροχρόνου.
  • Πρώιμη Διαστημική Περίοδος: Από την εκτόξευση του "Μάγκνουμ" του πρώτου πυραύλου των Ελ ως τη συνάντηση τους με τους Νεφελίμ και τους Βριλ 750.000 χρόνια έως 122.000 χρόνια π.Χ.
  • Γαλαξιακή Περίοδος: Από την αρχή του πολέμου με τους Βριλ μέχρι την ανακάλυψη της Γης από τους Ελ 122.000-19.000 χρόνια π.Χ.
  • Αποικιακή Περίοδος: Από την ίδρυση του Αραντίς και την εισβολή των Νεφελίμ ως τη μεγάλη μάχη της Τακλαμακάν και την καταστροφή του Αραντίς 19.000-11.000 χρόνια π.Χ.
  • Ολύμπια περίοδος: Από την εγκατάσταση των Ελ ως θεών στον Όλυμπο μέχρι την εμφάνιση του Μινωικού πολιτισμού 11.000-2.500 π.Χ.
  • Ηρωική περίοδος: Από την ίδρυση του Μινωικού Βασιλείου μέχρι την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης 2.500-980 (περίπου) π.Χ.

Από το 980 (περίπου) π.Χ. και μετά αρχίζει η λεγόμενη Ιστορική περίοδος και φτάνει ως τη σύγχρονη εποχή.

Άλλες γλώσσες