Ελληνικές βουλευτικές εκλογές 2015

Spoiler.jpg
Spoiler.jpg
Προειδοποίηση για σπόιλερς, αεροτομές, ζάντες αλουμινίου.
Με τα σπόιλερς το άρθρο γίνεται πιο αεροδυναμικό και πιο καγκουρεμένο. Ακόμα μπορεί να σας γλιτώσει από την ανάγνωση ενός βιβλίου ή την παρακολούθηση μιας ταινίας αφού θα γνωρίζετε το δήθεν αναπάντεχο τέλος.
Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη.
Ελληνικές Βουλευτικές Εκλογές
Επεισόδιο 2: Η μάχη των δύο πόλων
Της 25ης Ιανουαρίου του σωτήριου έτους 2015
Πρωταγωνιστικοί Ρόλοι
Ευάγγελος Βενιζέλος
Αντώνης Σαμαράς
Γεώργιος Παπανδρέου Β΄
Αλέξης Τσίπρας
Πάνος Καμμένος Έλληνας
Τονπήρε-το-Ποτάμι Θοδωράκης
Δευτεραγωνιστικοί Ρόλοι
Κουτσούμπας
Φώτης Κουβέλης - Πράσινη ΔΗΜΑΡ
Λαϊκός ΣύνδεσμοςΧρυσή Αυγή
Κομπάρσοι
Τα κάνω όλα και συμφέρω: Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος (ΠΑ.Ε.Κ.Ε.)
Αντικαπιταλιστική Αριστερή Συνεργασία για την Ανατροπή (ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.)
Τελεία του Γκλέτσου
Ένωση Κεντρώων: Λεβέντη μου να σε χαρώ
ΕΕΚ Τροτσκιστές
ΕΛΚΣΙ - Ελληνικό Λευκό Κίνημα Σημερινής Ιδεολογίας
Γεώργιος Καρατζαφέρης
Ρόμα-Λάτσιο
Ένωση Δημοκρατικής Εθνικής Μεταρρύθμισης
Λου Κουκουέ Μού-Μου Κουκουέ Λου-Κουκουέ Μπουλκουμέ
ΟΑΚΚΕ Οργάνωση για την Ανασυγκρότηση του ΚΚΕ
Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδος
ΕΛΛΑΔΑ
Σκηνοθέτης: Κάρολος Παπούλιας
Διεύθυνση Παραγωγής: ΔΝΤ
Προϋπολογισμός: 1.500.000.000
Μπoξ Όφις: 1η Θέση

Η "Ελληνικές Βουλευτικές Εκλογές 2015: Η μάχη των δύο πόλων" είναι μια ταινία που προβάλλεται σε παγκόσμια πρώτη προβολή στις 25 Ιανουαρίου σε επιλεγμένα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια της χώρας. Η ταινία θα προβληθεί από τις εφτά το πρωί μέχρι τις εφτά το βράδυ λάιβ και μετά όλο το βράδυ στην τηλεόραση θα γίνει η κριτική της ταινίας από έγκριτους δημοσιογράφους, πολιτικούς και μαϊντανούς, καθώς και μετάδοση του μαραθώνιου για την προώθηση της ταινίας.

Είναι μέρος του επικού κύκλου «Η Σωτηρία του Ελλαδιστάν». Ο κύκλος περιλαμβάνει επίσης το Μνημόνιο: Η αναρχία του τέλους, το Μνημόνιο 2: Η ατέλεια της αρχής. Οι κακές γλώσσες (αυτές με δυσοσμία) λένε ότι το φραντσάιζ είναι ίδιο με τις Ελληνικές βουλευτικές εκλογές 2012, ταινία της οποίας και αποτελεί σίκουελ.

Τα κανάλια για να βελτιώσουν την παρακολούθηση της ταινίας τη βάφτισαν οι «πιο κρίσιμες εκλογές στην ιστορία», όπως έκαναν και με όλες τις εκλογές από την εκλογή του Ούγκου για αρχηγό των αυστραλοπίθηκων της δυτικής κοιλάδας της Τανζανίας το 3 εκατομμύρια π.Χ.

[επεξεργασία] Πλοκή

Ελλαδιστάν 2014. Ένα σκηνικό εφιαλτικό, με τους πολίτες της χώρας να πασχίζουν να μαζεύσουν ότι έχουν για να πληρώσουν το ΕΝΦΙΑ, σατανικό έργο της κυβέρνησης Σαμαρά για να ελέγχει τους πολίτες οι οποίοι επικεντρώνονται στο πώς θα βρουν ένα πιάτο φαΐ και δεν μπορούν να σκεφτούν πολλά. Όμως ούτε και η κυβέρνηση μπορεί να καταφέρει πολλά, αφού υπάρχουν συνεχείς πιέσεις από τους κυβερνήτες της, οι οποίοι την ελέγχουν όπως αυτή ελέγχει τους πολίτες, υποσχόμενη μια μικρή τζούρα χρημάτων αν κάνει αυτό που της λένε. Οι τηλεοράσεις σταμάτησαν να δείχνουν τούρκικα σίριαλ δείχνοντας τις δυσκολίες στο να αγοράσουν τέτοια προϊόντα πολυτελείας. Μόνοι που δείχνουν να καταφέρουν κάτι είναι όσοι ασχολούνται με τουρίστες, οι οποίοι έρχονται για να παρακολουθήσουν αυτάρεσκα το σκηνικό της χώρας. Φήμες λένε ότι το 2014 ήρθαν περισσότεροι από ποτέ, κυρίως Ρώσσοι οι οποίοι προσπαθούν να βρουν μια χώρα που να τα πηγαίνει χειρότερα από αυτούς, αλλά και προσκυνητές, οι οποίοι ήθελαν να ακούσουν από κοντά τις διδαχές του Όσιου Καμίνη του Δημάρχου.

Θαλάσσιοι ελέφαντες.jpg

Σκηνή που διέρρευσε από τα γυρίσματα της ταινίας. Οι δύο πρωταγωνιστές μάχονται για το ποιος θα γαμήσ προστατεύσει το Ελλαδιστάν γύρω του για τα επόμενα χρόνια. Διακρίνεται η μικρή δημοσκοπική διαφορά ύψους του Τσίπρα. Ακούστε το Σαμαρά να μιλάει με το σκηνοθέτη για αυτή τη σκηνή [1].

Την κατάσταση θέλει να εκμεταλλευτεί Τσίπρας, ο οποίος προετοιμαζόταν για αυτή τη στιγμή ήδη από την προηγούμενη ταινία, τελειοποιώντας παλιά διαγγέλματα του ΠΑΣΟΚ. Ήδη πριν από έξι μήνες είχε δει ότι η τακτική του τον έφερε πρώτο για εκπρόσωπο των Ελ στους Ευρωπέους. Ανακαλύπτοντας μια αρχαία προφητεία των Τζεντάι, ο Τσίπρας και γενικά ο Τσίριζα, δείχνουν ότι ήρθε η ώρα να αλλάξει ο Γέρος της Δημοκρατίας, ο οποίος έπρεπε να ταριχευθεί για την αιώνια ανάπαυσή του. Η κυβέρνηση προσπαθεί να βρει κάποιον αντικαταστάτη, αλλά ο Τσίριζα, έχοντας υποσχεθεί κυβερνητικά πόστα σε καμμένους και στη ΔΗΜΑΡ, η οποία έγινε το πρώτο κόμμα παγκοσμίως του οποίου όλοι οι ψηφοφόροι έγιναν βουλευτές, τον χίωσε, αναγκάζοντας τη χώρα να πάει σε εκλογές.

Στο σκηνικό έχει εμφανίζεται ένα νέο μέρος, ένας κινούμενος βούρκος με πρωταγωνιστή του τον βαρκάρη Θωδοράκη, ο οποίος φοράει συνέχεια σταράκια και σακίδιο, και απειλεί να πνίξει τους λιγότερους δυνατούς. Το ΚΚΕ άρχισε να χάνει σε δύναμη, καθώς οι ψηφοφόροι άρχισαν να πεθαίνουν, η Χρυσή Αυγή απολαμβάνει τη ζωή στη φυλακή, η οποία θεωρεί ότι σκληραγωγεί το πνεύμα της, ο Βενιζέλος, στην προσπάθειά του να διχοτομηθεί ώστε να προκύψουν περισσότεροι ψηφοφόροι, διχοτόμησε το ΠΑΣΟΚ, με τον Γιωργάκη Παπανδρέου να φεύγει προτείνοντας δημοψήφισμα ώστε το ποδήλατο χωρίς σέλα να μπορεί να πάρει άδεια κυκλοφορίας.

Οι προετοιμασίες είναι πυρετώδεις και οι διαφημιστές λαμβάνουν ανάσα ζωής καθώς τα κόμματα προβάλλουν διαφορετικό σποτάκι κάθε 14 λεπτά. Την κρίσιμη ημέρα, ο Σαμαράς έχει κάνει εντατική προπόνηση πετώντας λάσπη σε άλλους, ενώ ο Τσίπρας γύρισε την Αθήνα πουλώντας ελπίδα και βελτίωσε την ευλυγισία του χορεύοντας πεντοζάλη. Και οι δύο φαίνονται πιο φιτ από ποτέ για την μεγάλη μάχη των δύο πόλων. Ο βούρκος προσπαθεί να τραβήξει τα φώτα πάνω του και στον φωτοαγενή βαρκάρη, λέγοντας ότι η τρίτη θέση, θα κάνει τη διαφορά (Δτρίτη=Δόλοι-Δπόλων=?). Ο Καμμένος καίγεται λίγο ακόμη, μπαίνοντας στο ηφαίστειο της Νισύρου, ώστε πιο καμμένος από ποτέ να μπορεί να οδηγήσει το τρενάκι που του φέρνει καμμένες μπιζόλες στο τραπέζι του.

Την κρίσιμη μέρα, ο Τσίπρας παραλίγο να χάσει την έναρξη της μάχης λόγω μποτιλιαρίσματος δημοσιογράφων γύρω του, αλλά φτάνει εγκαίρως.

[επεξεργασία] Ο Αγώνας

Ο αγώνας ξεκινάει και τα στοιχήματα δείχνουν ότι ο Τσίπρας μπορεί να βγάλει κατευθείαν νοκ-άουτ τον Σαμαρά χωρίς την βοήθεια άλλων και χωρίς επαναληπτικό γύρο. Τα βλέμματα πέφτουν πάνω στον Γιώργο Παπανδρέου ο οποίος κάνει γύρους μέσα και έξω από το ρινγκ προσπαθώντας ρίξει καμιά πεταλιά στον Τσίπρα αποσυντονίζοντάς τον και ο Σαμαράς καταφέρει να αντέξει λίγο ακόμα. Ενδιαφέρουσα μάχη αναμένεται να δοθεί ανάμεσα στον βούρκο και τα πάντσερ των Χρυσαυγιτών. Παρά τη διχοτόμηση του κόμματος, ο Βενιζέλος κατάφερε φτιάξει αρκετούς κλώνους του ώστε να αντέξει μέχρι το τέλος της μάχης και να μπει στο μελλοντικό συμβούλιο του Ελλαδιστάν.

Τα πρώτα στοιχήματα...
Νέα Δημοκρατία
ΣΥΡΙΖΑ
Βούρκος
Χρυσαυγίτης
ΚΚΕ
ΠΑΣΟΚ
Πάνος Καμμένος
Γεώργιος Παπανδρέου Β΄
27%-23%
35,5%-39,5%
6,4%-8%
6,4%-8%
4,7%-5.7%
4,2%-5,2%
3,5%-4,5%
2,2%-3,2%

Ο επίσημος πίνακας που καταγράφεται το σκορ κλάταρε και δεν θα μπορεί να δώσει αναλυτική πρόοδο. Φήμες λένε ότι οι χειριστές του απολύθηκαν ήδη επειδή ήταν δεξιοί.

Τα στοιχήματα σταθεροποιούνται:

100% πρόβλεψη
Νέα Δημοκρατία
ΣΥΡΙΖΑ
Βούρκος
Χρυσαυγίτης
ΚΚΕ
ΠΑΣΟΚ
Πάνος Καμμένος
Γεώργιος Παπανδρέου Β΄
28%-26%
36%-38%
6%-7%
6%-7%
5%-6%
4,2%-5,2%
4%-5%
2,2%-3,2%

και η Φώφη άρχισε να κλαίγεται στον Άλφα για τον μικρό αριθμό κλώνων που δημιουργήθηκαν. «Είναι προφανές ότι ενωμένοι θα είχαμε φτιάξει περισσότερους κλώνους.» δήλωσε.

Ο πίνακας του σκορ επανέρχεται στο 14% του αγώνα.

20:51 και το συνολικό σκορ
Νέα Δημοκρατία
ΣΥΡΙΖΑ
Βούρκος
Χρυσαυγίτης
ΚΚΕ
ΠΑΣΟΚ
Πάνος Καμμένος
Γεώργιος Παπανδρέου Β΄
29,48%
34,91%
5,53%
6,25%
5,29%
5,3%
4,59%
2,55%

Το πάντσερ με ένα συνοριακό μαρσάρισμα ξεπέρασε προς στιγμή τον βούρκο, ο οποίος πλέον παλεύει με ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ. Σύονται τα κάγκελα της φυλακής. Ο Γιωργάκης με τις πολλές κολιές και πεταλιές ζαλίστηκε και φαίνεται να χάνει το δρόμο του, πέφτονας πάνω στον Βενιζέλο για τον οποίο αρχίζει μια συνεχής πτωτική πορεία. Λεβέντης και Γκλέτσος (και αυτός λεβέντης βέβαια) συμπληρώνουν το ΤΟΠ 10 των επιλογών. Η ΔΗΜΑΡ περιμένει ακόμη να ανοίξουν οι κάλπες όπου ψήφιζαν οι βουλευτές της για να βρει μερικές ψήφους.

Κατά την μία, οι πράκτορες στοιχημάτων ηρεμούν, αφού βλέπουν ότι τα ποσοστά που έδωσαν στην αρχή έπεσαν μέσα σε όλες τις περιπτώσεις. Ο Τσίπρας πρέπει να καταφέρει ακόμη δύο βουλευτικά χτυπήμα στον Σαμαρά ώστε να τον βγάλει νοκ-άουτ. Ο Σαμαράς καταφεύγει στο Ζάππειο απ'όπου αρχίζει να οργανώνει την επόμενη μέρα, στην οποία θα είναι πάλι η αντιμνημονιακή δύναμη. Ο βαρκάρης Θοδωράκης προσπαθεί να προλάβει το πάντσερ, το οποίο φαίνεται ότι κόλλησε σε κάτι λακούβες στην Α΄Αθηνών, ενώ ο Καμμένος (με παρατσούκλι «δε Τρένο») και ο Βενιζέλος (με παρατσούκλι το «Τζάμπο-τζετ») έρχονται αντιμέτωποι για ένα αγώνα σούμο για την 6η θέση. Στη ΔΗΜΑΡ ψάχνουν ακόμη τις ψήφους των βουλευτών της. Μέχρι τις δύο, ο αγώνας σούμο είχε λήξει με νίκη του Καμμένου. Φήμες λένε ότι εντοπίστηκε η ψήφος του Κουβέλη.

Το Χρονικό...
Ώρα:
Νέα Δημοκρατία
ΣΥΡΙΖΑ
Βούρκος
Χρυσαυγίτες
ΚΚΕ
ΠΑΣΟΚ
Πάνος Καμμένος
Γεώργιος Παπανδρέου Β΄
Κεντρώοι Λεβέντες
Τελεία και Γκλέτσος
ΛΑΟΣ
Πράσινοι ΔΗΜΑΡ
21:25
29,01%
35,32%
5,67%
6,34%
5,29%
5,06%
4,68%
2,48%
1,84%
1,73%
1,09%
0,47%
21:40
28,77%
35,52%
5,71%
6,36%
5,32%
4,96%
4,70%
2,45%
1,85%
1,75%
1,09%
0,48%
22:00
28,66%
35,63%
5,74%
6,38%
5,35%
4,91%
4,67%
2,43%
1,85%
1,77%
1,09%
0,48%
22:20
28,42%
35,80%
5,78%
6,38%
5,41%
4,86%
4,68%
2,44%
1,84%
1,78%
1,08%
0,48%
22:40
28,34%
35,90%
5,82%
6,36%
5,41%
4,83%
4,67%
2,45%
1,83%
1,78%
1,07%
0,49%
23:00
28,33%
35,87%
5,84%
6,37%
5,42%
4,81%
4,68%
2,44%
1,83%
1,78%
1,08%
0,49%
24:00
28,13%
36,06%
5,93%
6,35%
5,45%
4,75%
4,69%
2,44%
1,82%
1,78%
1,06%
0,49%
25:00
27,98%
36,20%
5,99%
6,32%
5,46%
4,71%
4,71%
2,44%
1,80%
1,79%
1,04%
0,49%
26:00
27,86%
36,33%
6,02%
6,30%
5,47%
4,69%
4,72%
2,45%
1,78%
1,78%
1,03%
0,49%
27:00
27,81%
36,37%
6,04%
6,29%
5,50%
4,66%
4,73%
2,45%
1,78%
1,77%
1,03%
0,49%

Ο αγώνας τελειώνει χωρίς νοκ-αούτ, αλλά με τον Τσίπρα νικητή. Ο Πάνος ο Καμμένος, κερδισμένος και αυτός ευχαριστεί τους Έλληνες που τον ψήφισαν, τους ανθρώπους που του συμπαραστάθηκαν, την μανούλα, τον κυρ-Γιώργο τον ψαρά και τον Γουίλι τον μαύρο θερμαστή, ο οποίος του έμαθε πώς είναι να είναι κάποιος καμμένος. Από την άλλη ο Θοδωράκης, μην πιστεύοντας ότι το πάντερ τον νίκησε, δήλωσε ότι «είμαι τρίτος στην καρδιά και αυτό μετράει».

Τα γεγονότα από εδώ και πέρα θα συνεχιστούν στην επόμενη ταινία «Ελλαδιστάν: η ελπίδα χτύπησε και πήγε στο νοσοκομείο».