Ελληνικές βουλευτικές εκλογές 2012

Spoiler
Spoiler
Προειδοποίηση για σπόιλερς, αεροτομές, ζάντες αλουμινίου.
Με τα σπόιλερς το άρθρο γίνεται πιο αεροδυναμικό και πιο καγκουρεμένο. Ακόμα μπορεί να σας γλιτώσει από την ανάγνωση ενός βιβλίου ή την παρακολούθηση μιας ταινίας αφού θα γνωρίζετε το δήθεν αναπάντεχο τέλος.
Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη.
Ελληνικές Βουλευτικές Εκλογές
Επεισόδιο 1: Η Αόρατη Απειλή
Της 6ης Μαΐου του σωτήριου έτους 2012
Πρωταγωνιστικοί Ρόλοι
Ευάγγελος Βενιζέλος
Αντώνης Σαμαράς
Παπαρήγα Αλέκα
Αλέξης Τσίπρας
Γεώργιος Καρατζαφέρης
Ντόρα Μητσοτάκη
Δευτεραγωνιστικοί Ρόλοι
Πάνος Καμμένος
Λούκα Κατσέλη
Φώτης Κουβέλης
Κομπάρσοι
Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος (ΠΑ.Ε.Κ.Ε.)
Αντικαπιταλιστική Αριστερή Συνεργασία για την Ανατροπή (ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.)
Αξιοπρέπεια
Δημιουργία Ξανά
Δράση - Φιλελεύθερη Συμμαχία
Έλληνες Οικολόγοι
Ένωση Κεντρώων
ΕΕΚ Τροτσκιστές
Κίνημα Εθνικής Αντίστασης
Κίνημα Δεν Πληρώνω
Κοινωνία Πολιτική Παράταξη συνεχιστών Καποδίστρια
Κόμμα Πειρατών Ελλάδας
Κόμμα Φιλελευθέρων
Μου Κουκουέ Λου
Λου Κουκουέ Μού
Κουκουέ Μπουλκουμέ
Λαϊκός ΣύνδεσμοςΧρυσή Αυγή
ΟΑΚΚΕ Οργάνωση για την Ανασυγκρότηση του ΚΚΕ
Οικολόγοι Πράσινοι
Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδος
ΟΧΙ
Παναθηναϊκό Κίνημα
Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας
Σκηνοθέτης: Κάρολος Παπούλιας
Διεύθυνση Παραγωγής: ΔΝΤ
Προϋπολογισμός: 3.000.000.000
Μπoξ Όφις: 1η Θέση

Η "Ελληνικές Βουλευτικές Εκλογές 2012: Επεισόδιο 1: Η Αόρατη Απειλή" είναι μια ταινία που προβάλλεται σε παγκόσμια πρώτη προβολή στις 6 Μαΐου σε όλα τα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια της χώρας. Η ταινία θα προβληθεί από τις εφτά το πρωί μέχρι τις εφτά το βράδυ λάιβ και μετά όλο το βράδυ στην τηλεόραση θα γίνει η κριτική της ταινίας από έγκριτους δημοσιογράφους, πολιτικούς και μαϊντανούς.

Είναι μέρος του επικού κύκλου «Η Σωτηρία του Ελλαδιστάν». Ο κύκλος περιλαμβάνει επίσης το Μνημόνιο: Η αναρχία του τέλους, το Μνημόνιο 2: Η ατέλεια της αρχής και μια σειρά μονολόγων-ταινιών μικρού μήκους ενός πρωταγωνιστή της ταινίας, του Αντώνη Σαμαρά, τα Ζάππεια (1-6), τα οποία ανέβηκαν στο θέατρο της Επιδαύρου.

[επεξεργασία] Πλοκή

Οι Τζεντάι κυριαρχούν στο Ελλαδιστάν με ομόφωνα εκλεγμένο δημοκρατικό ηγεμόνα και κεφαλή του κράτους τον Λουκά Παπαδήμιο, ο οποίος πήρε εντολή από τον Πρόεδρο τον Μάκη για την διεξαγωγή εκλογών. Ο Μάκης αράζει στην δεύτερη σκηνή της ταινίας και καπνίζει το πούρο του αραχτός στην αιώρα του στην Δημοκρατία του Μαϊντανού, της οποίας είναι επίσης πρόεδρος. Η Αστυνομία τον μπαγλαρώνει και του κατάσχει και το πούρο αλλά δυστυχώς έχουν ήδη προκηρυχθεί εκλογές.

Χωρίς κεφαλή στο κράτος (φίλε έφυγε ο Στράτος), οι υποψήφιοι χρησιμοποιούν όλα τα κόλπα που έχουν κρυμμένα στο μανίκι τους, στα ρεβέρ και στο παλιό ριγέ σακάκι τους (το διπλοσταυροκουμπωτό). Ο Beni (το Τζεντάι όνομα του Βαγγελάκη του Βενιζέλου), χρησιμοποιεί την Δύναμη και παίρνει με το πλευρό του τον Μαντά, ενώ ο Sith Lord Adonis (Ο Αντωνάκης ο Σαμαράς) χρησιμοποιώντας την παλιά μαγεία των Sith φέρνει πίσω στην ζωή τον Γκόρτσο (ΓΚΟΡΤΣΟΣ! ΓΚΟΡΤΣΟΣ! Με σήμα την Μαγκούρα!) για να τον βοηθήσει στην προεκλογική του εκστρατεία.

Από την άλλη μεριά η Παπαρήγα που διοικεί το προλετάριο των μπολσεβίκων επαναστατών, επιστρατεύει τον Μαυρογιαλούρο και οι μισές σκηνές είναι copy-paste από παλιές ελληνικές ταινίες. Αφού φωνάζουν ασυνάρτητα για δεκαπέντε μέρες και ο καθένας λέει τα δικά του για μια θέση στην γερουσία της γερουσίας πριν γίνει αυτοκρατορία και την αναλάβει ο Αυτοκράτορας Μπάρακ Ομπάμιας, πάνε να ψηφίσουνε (την άλλη Κυριακή, αυτήν που παίρνω το χαρτί).

Ο Τσίπρα Φέττ έχει στρατολογήσει έναν άξιο συνεχιστή του έργου του Γέροντα του Μοριά (ή και Γέροντα της Μόρια), τον Μανώλη Γλέζο που κατέβασε την σημαία των Ναζί από την Ακρόπολη τριάμισι αιώνες πριν. O Γκέοργκ Καρατζαφύρερ ετοιμάζει στρατό κλώνων υπό το εμβατήριο της 21ης Απριλίου ρεμιξαρισμένο με το Imperial March από δισκέτα [1]

[επεξεργασία] Ο Αγώνας (Ποτέ δεν δικαιώνεται)

Σε λίγο, στις 19:00 της 6ης Μαΐου 2012 ξεκινάει ένας μαραθώνιος αγώνας για την προώθηση της ταινίας σε Διβιδί εντός ολίγων ημερών. Ο Αγώνας θα μεταδοθεί και ζωντανά από την Φρικηπαίδεια στην παρούσα ενότητα.

19:00: Εναρκτήριο Λάκτισμα και ο Κάκος πυροβολάει και διαιτητεύει στο Κωλοπετεινίτσα Αρένα. Στο πρώτο λεπτό του αγώνα τα πάντα δείχνουν πως ο Αντωνάκης θα κερδίσει και από πίσω ακολουθεί ο Τσίπρα Φεττ. To πρώτο Exit Poll δείχνει τα κάτωθι:

Οι Φήμες Λένε...
Νέα Δημοκρατία
ΠΑΣΟΚ
ΚΚΕ
ΛΑΟΣ
ΣΥΡΙΖΑ
Ντόρα Μπακογιάννη ντε Μητσοτάκη
17%-20%
14%-17%
7,5%-9,5%
 < 3%
15,5%-18,5%
< 3%

Στα πρώτα λεπτά του αγώνα όπως φαίνεται και από την κάμερα τρία κι αν θέλει λίγο να ζουμάρει ο σκηνοθέτης θα μας διευκολύνει, ο Αντωνάκης προπορεύεται με τον Τσίπρα Φεττ από δίπλα του να κρατάνε τον ρυθμό και οι άλλοι να ακολουθούνε. Φήμες λένε ότι στο κοινό βρίσκεται και ο Γιωργάκης που δεν τον αφήσαν να τρέξει καθώς είναι πρωταθλητής σε πολλά αθλήματα και ο αγώνας διεξάγεται για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Ένα από τα μεγάλα φαβορί του αγώνα ο Γκέοργκ Καρατζαφύρερ φαίνεται εμφανώς καταπονημένος από το πρωινό του, καθώς έφαγε τρεις λαθρομετανάστες στα κάρβουνα κι έναν λαθρομετανάστη σκορδαλιά. Μεγάλη έκπληξη αποτελεί η Χρυσή αυγή που από απλός κομπάρσος φαίνεται να πλασάρεται στην έκτη θέση αυτή την στιγμή. Οι αθλητές αυτή τη στιγμή βγαίνουν από το στάδιο και ο μαραθώνιος ξεκινά με ανεπανάληπτο ενδιαφέρον από τον Ελληνικό Λαό.

19:27: Φήμες λένε πως ο Αντωνάκης ετοιμάζεται από τώρα για να σχηματίσει κυβέρνηση και να πάρει την εντολή, ενώ ο Τσίπρας από πίσω τον κυνηγάει και όλα θα φανούν στο σχοινί. Αυτή την στιγμή, μέσα από το πλήθος πετάγεται και ο Ρόκυς Ο Μπαλμπόας αλλά ο Κάκος τον εκτελεί από τα έντεκα μέτρα με το πιστόλι που έχει πάνω του για να σφυρίζει τα πέναλτι. Ο σκηνοθέτης μας αυτή την στιγμή μας δείχνει πλάνα από τον Ογκουνσότο να βρίζει τον Κάκο και φέρεται να δηλώνει χαρακτηριστικά Τιώσει το πενάλτι το διαιστιστή. Ο Κάκος κατευθύνεται προς τις εξέδρες των επισήμων αυτή τη στιγμή. Ο κόσμος κρατάει την ανάσα του και ναι, ο Κάκος δείχνει την κόκκινη κάρτα στον Ογκουνσότο κάτι που τον οδηγεί στα αποδυτήρια από τα πρώτα λεπτά του αγώνα.

20:07: Ο Μάκης, ο Μάκης και οι Τάκεις, παρακολουθούν τον αγώνα με ενδιαφέρον. Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος για πρώτη φορά στα χρονικά, δεν θα δείξει το Βίντεο καθώς σπονσοράρεται από το ΔΝΤ για να αφήσει τον κόσμο να παρακολουθήσει τον αγώνα χωρίς Σπόιλερς. Ο Τσίπρα Φεττ περνάει τον Αντωνάκη αλλά εκείνος τον ξαναπροσπερνάει με την μέθοδο του κωλονεύτη. Ο λαός παρακολουθεί αδιάλειπτα τον μαραθώνιο αυτό αγώνα δρόμου προώθησης της μεγάλης επιτυχίας της ταινίας, και την κριτική από όλους του έγκριτους (όπως αναφέρονται και στην προηγούμενη ενότητα).

20:52: Τα πρώτα αποτελέσματα ανακοινώνονται.

Οι Φήμες Λένε...[2]
Νέα Δημοκρατία
ΠΑΣΟΚ
ΚΚΕ
ΛΑΟΣ
ΣΥΡΙΖΑ
Ντόρα Μπακογιάννη ντε Μητσοτάκη
22,20%
15,07%
8,27%
2,80%
14,37%
2,93%

Ο Αντωνάκης κατουριέται από την χαρά του και ο σκηνοθέτης ζουμάρει στην σκηνή. Από το πουθενά ο Beni έχοντας κόψει δρόμο δια μέσου των υποκαταστημάτων της Γύρομπανκ και κάτι υπόγειες στοές φύλαξης σφαγμένων γατιών πετάγεται στην δεύτερη θέση καταϊδρωμένος και προσπερνάει τον Τσίπρα. Ο Μάκης γελάει καθώς ξέρει ποιος θα τερματίσει πρώτος αλλά κρατάει σιγή ισχύοςιχθύος. Οι υπόλοιποι αγκομαχούν από πίσω ενώ οι κομπάρσοι αρχίζουν και παίρνουν θέση μπροστά από τους πρωταγωνιστές. Κάτι ήθελα να γράψω τώρα αλλά μ' αποσυντόνισε η μάνα μου που μιλάει με την τηλεόραση.

21:51: Ο Μπένι, αφού τον πάτησε ο Τσίπρας κάτω με σούζα, κάνει δηλώσεις τρέχοντας στον καμεραμάν της Φρίκης και αναμεταδίδεται από τα Ελληνικά ΜΜΕ. Κανείς δεν καταλαβαίνει τι λέει αλλά κάποιοι ισχυρίζονται ότι για ακόμη μια φορά θάβει τον Αντώνη. Ο Γιωργάκης κάπου εκεί στο κοινό είναι, τον πήρε το μάτι μου για ένα φρέιμ και μετά χάθηκε. Εικάζεται πως ήρθε η ώρα πληρωμής από τον Κόμη Μ. για τις τρικλοποδιές που έβαζε τόσο καιρό στον Μπένι και την κακή προπόνηση που του έκανε για τον Μαραθώνιο.

21:56: Ο Ανεξάρτητος Καμμένος Έλληνας μιλάει αυτή την στιγμή από την τέταρτη θέση, πίσω ακόμη κι απ τον Μπένι, και παρότι δεξιός μιλάει σαν γνήσιος εκπρόσωπος του προλεταρίου και του αντιιμπεριαλιστικού κινήματος που πρώτη πρόταξε τις τρίχες από τις μασχάλες της η Παπαρήγα. Χαρακτηριστικά δηλώνει πως Δεν συνεργαζόμαστε με δωσιλόγους. Εντάξει τα σκίζω τα πτυχία μου, η μπάλα έχει χαθεί, ο καθένας έχει της ψωλής του το χαβά και δεν ξέρουνε πια τι λένε. Θα το φτύσει το πνευμόνι από την νικοτίνη και την πίσσα μέχρι να τερματίσει, αλλά ο κόσμος συνεχίζει να παρακολουθεί αυτόν τον μαραθώνιο μέχρι τελικής πτώσης (από τους καναπέδες του).

22:37: Αυτή την στιγμή ο Αντωνάκης (παίρνω το καπελάκι μου και μπαστακώνομαι) μιλάει στην κάμερα της Φρίκης. Φαίνεται εμφανώς χαρούμενος που κατέχει την πρωτιά μέχρι αυτή τη στιγμή και δηλώνει πως Δεν θ' αφήσει το Ελλαδιστάν ακυβέρνητο. Ο Μάκης γελάει και λέει Ας δούμε το σχετικό βίντεο και εκείνη την στιγμή ο Αντωνάκης σταματάει την δήλωση στον καμεραμάν και συνεχίζει να σπριντάρει. Ο Τσίπρας τον πλησιάζει αργά αλλά σταθερά κι όπως είπαμε όλα θα κριθούν στο σχοινί (Γιατί ο Μάκης δεν έχει σκοπό να μιλήσει σήμερα).

22:41: Ο Κάμεραμαν της φρίκης τρέχει μερικά χιλιόμετρα πίσω για να πάρει μια δήλωση από τον Τσίπρα Φεττ. Χαλαρός και με φραπόγαλο στο χέρι τρέχει γιατί ξέρει πως δεν πρόκειται να φτάσει τον Αντωνάκη, έχει πιάσει το νόημα του μύθου του Αισώπου περί λαγού, χελώνας και λοιπών πιθηκοειδών. Τώρα λέει κάτι για Λαϊκά αλλά δεν τον πιάνω καθώς δηλώνω Μεταλλάς. Ο Τσίπρας, κάνοντας στάση στο κιόσκι του Δήμου Αθηναίων, δηλώνει επίσημα στο κάμερα μαν ότι του δόθηκε εντολή να συνεχίσει με αξιοπρέπεια. Έχει αποκτήσει διαφορά από το Beni, του οποίου οι ασπίδες έχουν καταρρεύσει, και μαζεύει ενέργεια από τους Ελ της περιοχής. Ευχαριστεί επίσης όλους που έδωσαν αυτόν τον αγώνα και τους συγχαίρει.

22:54: Δηλώσεις της Παπαρήγα από την πέμπτη θέση, στον κάμεραμαν της Φρίκης. Δίνει μάχη για μια λιγότερο ιμπεριαλιστική ταινία με μικρότερο προϋπολογισμό, περισσότερες θέσεις εργασίας και μεγαλύτερο πλάνο καθώς πρέπει να απεργήσουν και τα συνεργεία που και που για τα ένσημα και το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας.

23:07: Ο Φώτς ο Κουβέλς μιλάει αυτήν την στιγμή στον καμεραμάν της Φρίκης. Εκφράζει την ανησυχία του γιατί βρέθηκε πίσω από την Χρυσή αυγή και ζορίζεται πολύ για να την φτάσει. Κάτι λέει για άλλοθι και το πώς θα κινηθεί στην συνέχεια του μαραθωνίου και μόλις είπε κάτι για αγκίστρι, μάλλον θα πάει για ψάρεμα μαζί με τον Τσακ Νόρις στην Αλαμπάμα των Γιούσα επειδή δεν πρόκειται να γίνει κυβέρνηση ποτέ.

23:23: Η Χρυσή αυγή έκανε δηλώσεις από τον ιστότοπό της καθώς ο Γενικός Γραμματέας του κινήματος αρνήθηκε να κάνει δηλώσεις στα προβοκατόρικα κανάλια και τον Κίτρινο Τύπο, από την έκτη θέση του μαραθωνίου. Ο Διαιτητής Κάκος μας ενημερώνει πως έχουμε φτάσει στο 40' και θα υπάρξουν 10' καθυστερήσεων για το πρώτο ημίχρονο του αγώνα. Οι θέσεις των πρωταγωνιστών, των δευτεραγωνιστών και των κομπάρσων παραμένουν ως έχει και η Φρίκη υπόσχεται πως θα σας ενημερώσει αναλυτικότατα στις 00:00.

23:30: Ο Τσίπρα Φεττ περνάει θριαμβευτικά από τα προπύλαια. Μέσα από το Πανεπιστήμιο ξεχύνονται δεκάδες κουκουλοφόροι και του κουνούν το χέρι, ενώ ξηλώνουν το πεζοδρόμιο στο πέρασμά του. Απλοί άνθρωποι από τις πολυκατοικίες τον σηκώνουν στα χέρια. Ο Κάκος του κάνει σύσταση να κατέβει για να μην αποκλειστεί. Ύστερα από παρέμβαση του παλαίμαχου Βασιλάκη ο Τσίπρας συνεχίζει με τα πόδια το δρόμο.

23:41: Ανεβαίνει βίντεο αγνώστου στο Youtube που δείχνει τον Μιχαλολιάκο της Χρυσής Αυγής να μονολογεί στην 6η θέση. Το βίντεο είναι μέτριας ανάλυσης, αλλά φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο Μιχαλολιάκος έχει περάσει το εμπόδιο της λάσπης που του έριξαν οι άλλοι. Είπε κάτι για χούντα του Μνημονίου, την οποία δεν θέλει, αφού τον εμποδίζει να φτιάξει τη δικιά του.

23:47: Ο Καρατζαφύρερ κάνει δηλώσεις στο κάμεραμαν της Φρίκης, ο οποίος εξαφανίστηκε στο τέλος για να τον βρει. Ο Καρατζαφύρερ δήλωσε στη κάμερα: «Καλησπέρα. Καληνύχτα.» και συνέχισε τρέχοντας μήπως προλάβει το χρονικό όριο, αφού είναι οριακά να αποκλειστεί από τη Βουλή της νέας σεζόν.

00:15: Ο Κάκος σφυρίζει ημίχρονο κι εγώ πάω να πάρω καμιά μπύρα να δροσιστώ (μα κι αυτοί τι μαλάκες δεν τις κάνανε τον Φλεβάρη να μην έχει τόσο ζέστη;). Ο Αγώνας καλά κρατεί, οι διαιτητές τραβάνε για τ' αποδυτήρια ενώ οι διαγωνιζόμενοι συνεχίζουν το τρέξιμο καθώς βρίσκονται στην μέση της διαδρομής.

Βουλή (14η Σεζόν)
1η Προβολή: 17 Μαΐου
Ομάδα Έδρες
Νέα Δημοκρατία
108
ΣΥΡΙΖΑ
52
ΠΑΣΟΚ
41
Ανεξάρτητοι Έλληνες
33
ΚΚΕ
26
Χρυσή αυγή
21
Δημοκρατική Αριστερά 19

00:35: Αφού ο Κάκος ξανασφύριξε το επόμενο σαρανταπεντάλεπτο με καθυστέρηση 30 λεπτών, ο Αντωνάκης βρέθηκε στο ιστορικό χαμηλό των 19,98% αλλά δεν αγχώνεται καθώς ο φακός τον απαθανατίζει με ΑΒΑ (Απλανές Βλέμμα Αγελάδας) και χαμόγελο μέχρι τ' αυτιά. Ο Τσίπρα Φεττ από πίσω ακολουθεί μειώνοντας την διαφορά, αλλά οι ελπίδες που έτρεφε να τον φτάσει εξανεμίζονται. Η πένα του αγγελιοφόρου της Φρίκης θα παραμείνει εδώ για να σας φέρει τα αποτελέσματα αυτού του μαραθωνίου της προώθησης της Ελληνικές Βουλευτικές Εκλογές: Επεισόδιο 1: Η Αόρατη Απειλή.

01:26: Πολύ φτωχό το θέαμα. Η Ν.Δ. στο 19.8%, αλλά έρευνα δείχνει ότι θα πέσει κάτω από το 18,8%. Ο κόσμος εγκαταλείπει τις τηλεοράσεις και πάει στα σκυλάδικα της παραλιακής.

Απροσδιόριστος χρόνος πριν τις 11:00 Οι Οικολόγοι καίγοντας καθαρό βιοαέριο προσπερνούν τον Καρατζαφύρερ, αλλά δεν φαίνεται να τα καταφέρνουν.

Λίγο μετά τις 13:00: Το νήμα είναι έτοιμο να κοπεί καθώς έχουμε φτάσει το 99,80% της διαδρομής και δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα καθώς οι δρομείς, μετά από τόσες ώρες μόλις και μετά βίας σέρνουν τα πόδια τους στην αφλα... αλσφα...ασφρλα...τέλος πάντων, στο χαντάκι. Οι Έλληνες συνειδητοποιούν πως μετά τον μαραθώνιο κατανεμήθηκαν και οι έδρες της νέας σεζόν της Βουλής, ένα ριάλιτι που μεταδίδεται από το κανάλι της Βουλής. Το ενδιαφέρον πλέον είναι μηδαμινό καθώς αυτοί τρέχουν και τα Μαθηματικά δουλεύουν για αυτούς.

[επεξεργασία] Το Χρονικό Του Δράματος

Το Χρονικό...
Ώρα:
Νέα Δημοκρατία
ΠΑΣΟΚ
ΚΚΕ
ΛΑΟΣ
ΣΥΡΙΖΑ
Ντόρα Μητσοτάκη
Ανεξάρτητοι Έλληνες
Χρυσή Αυγή
Δημοκρατική Αριστερά
Οικολόγοι Πράσινοι
19:00
17%-20%
14%-17%
7,5%-9,5%
 < 3%
15,5%-18,5%
< 3%
-
-
-
-
20:52
22,20%
15,07%
8,27%
2,80%
14,37%
2,93%
-
-
-
-
21:00
21,78%
15,07%
8,22%
2,88%
14,50%
2,82%
10,03%
6,74%
5,84%
2,69%
21:15
21,31%
14,95%
8,32%
2,79%
14,78%
2,79%
10,13%
6,75%
5,85%
2,71%
21:30
20,99%
14,72%
8,27%
2,83%
15,17%
2,72%
10,20%
6,73%
5,88%
2,74%
21:45
20,89%
14,59%
8,27%
2,75%
15,25%
2,71%
10,21%
6,74%
5,92%
2,75%
22:00
20,71%
14,47%
8,28%
2,88%
15,40%
2,67%
10,26%
6,75%
5,95%
2,75%
22:15
20,66%
14,31%
8,26%
2,88%
15,48%
2,66%
10,29%
6,82%
5,95%
2,75%
23:00
20,31%
14,07%
8,39%
2,88%
15,81%
2,51%
10,33%
6,84%
5,99%
2,80%
ΏΡΑ 00:00 (Οι πρώτοι 20 από τους 32 διαγωνιζόμενους στο μαραθώνιο)
 
Νέα Δημοκρατία
ΣΥΡΙΖΑ
ΠΑΣΟΚ
Ανεξάρτητοι Έλληνες
ΚΚΕ
Χρυσή Αυγή
Δημοκρατική Αριστερά
ΛΑΟΣ
Οικολόγοι Πράσινοι
Ντόρα Μητσοτάκη
20,05%
16,02%
13,84%
10,42%
8,32%
6,86%
5,99%
2,88%
2,82%
2,56%
Δημιουργία Ξανά
Δράση
ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Κοινωνική Συμφωνία
Κίνημα Δεν Πληρώνω
ΟΧΙ
Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας
Ένωση Κεντρώων
Κόμμα Πειρατών Ελλάδας
Καποδίστριας
1,97%
1,63%
1,16%
0,92%
0,89%
0,88%
0,64%
0,59%
0,57%
0,49%
Άντε, πάμε πάλι με τα νουμεράκια
 
Νέα Δημοκρατία
ΣΥΡΙΖΑ
ΠΑΣΟΚ
Ανεξάρτητοι Έλληνες
ΚΚΕ
Χρυσή Αυγή
Δημοκρατική Αριστερά
ΛΑΟΣ
Οικολόγοι Πράσινοι
Ντόρα Μητσοτάκη
01:00
19,80%
16,22%
13,65%
10,49%
8,39%
6,89%
6,02%
2,86%
2,85%
2,55%
11:08
18,87%
16,77%
13,19%
10,60%
8,47%
6,97%
6,10%
2,90%
2,93%
2,55%
ΏΡΑ 12:00 (Οι πρώτοι 20 από τους 32 διαγωνιζόμενους στο μαραθώνιο), σιγουριά 99,6%
 
Νέα Δημοκρατία
ΣΥΡΙΖΑ
ΠΑΣΟΚ
Ανεξάρτητοι Έλληνες
ΚΚΕ
Χρυσή Αυγή
Δημοκρατική Αριστερά
Οικολόγοι Πράσινοι
ΛΑΟΣ
Ντόρα Μητσοτάκη
18,86%
16,77%
13,18%
10,60%
8,48%
6,97%
6,10%
2,93%
2,90%
2,55%
Δημιουργία Ξανά
Δράση
ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Κοινωνική Συμφωνία
ΟΧΙ
Κινημα Δεν Πληρώνω
Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας
Ένωση Κεντρώων
Κόμμα Πειρατών Ελλάδας
Καποδίστριας
2,15%
1,80%
1,19%
0,96%
0,92%
0,88%
0,60%
0,61%
0,51%
0,45%

[επεξεργασία] Ελληνικές Βουλευτικές Εκλογές 2012: Επεισόδιο 2: Η Επίθεση της Πατερίτσας (το σίκουελ)

Ελληνικές Βουλευτικές Εκλογές
Επεισόδιο 2: Η Επίθεση της Πατερίτσας
Της 17ής Ιουνίου του σωτήριου έτους 2012
Πρωταγωνιστικοί Ρόλοι
Ευάγγελος Βενιζέλος
12,3% - 33 έδρες
Αντώνης Σαμαράς
29,7% - 129 έδρες
Παπαρήγα Αλέκα
4,5% - 12 έδρες
Αλέξης Τσίπρας
26,9% - 71 έδρες
Νίκος Μιχαλολιάκος
6,9% - 18 έδρες
Πάνος Καμμένος
7,5% - 20 έδρες
Δευτεραγωνιστικοί Ρόλοι
Φώτης Κουβέλης - 6,3% - 17 Έδρες
Θάνος Τζήμερος
Σκηνοθέτης: Κάρολος Παπούλιας
Διεύθυνση Παραγωγής: ΔΝΤ
Προϋπολογισμός: 4.400.000.000 (Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε κατά 75%)
Μπoξ Όφις: 1η Θέση

Έντονη φημολογία και προβοκάτορες εικάζουν πως σύντομα θα κυκλοφορήσει και το δεύτερο μέρος του επικού αυτού έργου, στις 10 Ιουνίου ή στις 17 Ιουνίου καθώς η ταινία δεν τα πήγε όπως αναμενόταν στο μπόξ όφις. Μόνο το 62% των αναμενόμενων θεατών προσήλθε και από αυτούς το 3% έπαιζε στο κινητό και μιλούσε με το διπλανό του. Αναμένεται να δούμε τώρα τι μέλλει γενέσθαι και αν θα δούμε ένα πιο καλογυρισμένο ή κακογυρισμένο έργο. Ο κόσμος αγωνιά και τρώει τα νύχια του καθώς βλέπει τα κοψίματα του σκηνοθέτη (director's cuts) που προβάλλονται από την τηλεόραση καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας.

Σιγή ιχθύος κρατάει γι ακόμη μια φορά ο Μάκης που δούλεψε στο μοντάζ και έχει βίντεο με το πώς γυρίστηκε η ταινία πριν καν αυτή γυριστεί. Οι Τάκεις λογομαχούν ακατάπαυστα για το αν έπαιξε καλά ο Αλέξης Τσίπρας και αν έπρεπε να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο ενώ άλλοι λένε ότι άξιζε λίγο περισσότερος τηλεοπτικός χρόνος στον Αντώνη Σαμαρά.

[επεξεργασία] Προβολή

Στις 17 Ιουνίου το Σίκουελ της ταινίας προβλήθηκε όπως πάντα στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια της Χώρας. Ο Μεγάλος ο Ελληνας όμως, είχε βγάλει τα ευρώ του απο το ATM και πήρε αεροπλάνο για φραπέ και μπουγάτσα στην Ομόσπονδη Δικτατορία της Φραπεδιάς. Στην Φραπεδιά, μόνο το 66,8% του λαού παρακολούθησαν την ταινία καθώς οι περισσότεροι την έκαναν για Χαλκιδική. Ο ΓΑΠ επανεκλέχθηκε γιατί λεφτά υπάρχουν. Ο Χελάκης φώναζε για το πειρατικό και ο Κόμης Μ εικάζεται πως ψήφισε τον Σαμαρά και του ευχήθηκε καλοτάξιδη η κυβέρνηση. Μετά από αυτήν την δήλωση, οι μετεωρολόγοι προέβλεψαν τυφώνες, καταιγίδες και τσουνάμι και οι ένεμοιάνεμοι κατά τόπους θα αγγίξουν τα 36 μποφόρ.

Χαμηλή η προσέλευση στους σινεμάδες, καθώς η Φραπεδάρα προείχε της αναμονής στο εκλογικό κέντρο. Το Υπουργείο ΕσωτερικώνΥγείας προειδοποιεί πως η Ταινία βλάπτει σοβαρά, εσάς, τους γύρω σας, το σπέρμα σας, τις τσέπες σας και τους παππούδες που ξεχάσατε να κλειδώσετε στις αποθήκες.

[επεξεργασία] Η Βουλή των Ελλήνων (Season 15)

Μετά από την ταινία ανακοινώθηκε και η δέκατη πέμπτη σεζόν της Βουλής των Ελλήνων. Οι απανταχού παρόντες Ελ, Αλ, Βριλ περιμένουν με ποπ-κορν εναγωνίως την έναρξή της. Το κανάλι της Βουλής έχει πουλήσει τα δικαιώματα μέχρι και στην Γιούσα. Όλοι κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα. Άραγε...

Σε αυτά τα ερωτήματα απαντάει πρώτος ο Δημοσθένης Λιακόπουλος στο νέο του βιβλίο Γιατί και Πώς: Βουλή των Ελλήνων (Season 15), μια ιστορία που διηγείται ο Μάκης.

[επεξεργασία] Είπαν για τις εκλογές

“Κοίτα τα δρώμενα τώρα στις εκλογές τα κάνουμε εμείς οι νέοι άνθρωποι που μπορούμε ε... να κάνουμε τα δρώμενα”

- Ανώνυμος Χρυσαυγίτης

“Ιγώ π'δί μ', ήρθα γιατί μ' είπαν για αύξηση σ' σύνταξ'”

- Γιαγιά από το Καρδιστάν

“Θα...”

- Αντώνης Σαμαράς

“Καλή επιτυχία στον Αντώνη Σαμαρά και την Νέα Δημοκρατία. Καλορίζικη η Κυβέρνηση. Χεχεχε...”

- Κόμης Μ

“Α ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ ΡΕ! ΛΑΜΟΓΙΑ!”

- Ο Γιαννόπουλος σε ζωντανή σύνδεση με μέντιουμ από το υπερπέραν

“Έπρεπε να κάνουμε το δημοψήφισμα”

- Γιωργάκης

“Το κοκορέτσι κρύωσε ρε Νατάσα μέχρι να πάμε στην κάλπη!”

- Κωστάκης

“Δώσε κανένα ψιλό στον Αντωνάκη. Να είμαστε και σίγουροι”

- Ο Φυλακισμένος

“Πρόεδρε, τα έχουμε έτοιμα τα πυρηνικά σε περίπτωση που η Ελλάδα βγάλει αριστερή κυβέρνηση”

- Στρατηγός των Γιούσα στον Μπάρακ τον Ομπάμια

“ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ! ΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!”

- Μπάμπης ο Σουγιάς

[επεξεργασία] Παραπομπές, Διαπομπές και Αποδιοπομπαίοι Τράγοι

  1. Γκράν Γκράν Γκρούν - Το Άσμα του Καρατζαφύρερ
  2. Υπουργείο Εσωτερικών, Όχι για να μην με πείτε προβοκάτορα