Ελιά

Η Ελιά (ή "ἐλαία" κατά το αρχαϊκότερον), είναι ένα εξωγήινο δέντρο που ευδοκιμούσε στο Σείριο. Το δέντρο το έφεραν στη γη οι Ελ, με τον Κινέζο ηγέτη τους Κώστα Σημίτη. Ο καρπός του δέντρου, τα φύλλα, ο κορμός, οι ρίζες, τρώγονται (όλα τρώγονται...) και δίνουν υπερφυσικές δυνάμεις στους απόγονους των Ελ. Η εισαγωγή του δέντρου της Ελιάς από το Σείριο, δεν πρέπει να συγχέεται με την εισαγωγή της πατάτας (ουυ) από τον Καποδίστρια.

[επεξεργασία] Τα προϊόντα Ελιά

Οι καρποί της ελιάς ψαρεύονται με δίχτυα αφού πρώτα ξυλοκοπηθεί αγρίως το Ελιά (δέντρο). Κατόπιν ξεχωρίζονται από τα ελιά (φύλλα) και στέλνονται για περαιτέρω επεξεργασία σε ξεχωριστές μονάδες.

Το μεταφορικό μέσο της ελιάς (καρπός) είναι το ελαιοφορείο το δε μεταφορικό μέσο των ελιά (φύλλων) το φραπελαιοφορείο.

[επεξεργασία] Λάδι & νερό

Το ελαιοφορείο ξεφορτώνει το εμπόρευμα (αν οι δρόμοι είναι ανοιχτοί & δεν τους έχουν κλείσει τα αντίπαλα οχήματα τα τρακτέρ) στα ελαιοτριβεία όπου αρχικά συνθλίβονται, καταπατούνται, ζουπιούνται, και ξεζουμίζονται για να γίνουν το εξαίρετο προϊόν χαμούρι το οποίο με την σειρά του πέφτει σκοντάφτοντας στις χαμουριέρες ή χαβούζες (για μη πάει ο νους σας στο πονηρό κοιτάξτε το άρθρο διεπώνυμη ονοματολογία).

Αλλά η περιπέτεια μόλις έχει αρχίσει για το προϊόν ελιά (καρπός). Την χαβούζα επισκέπτονταν εργάτες του ελαιοτριβείου οπλισμένοι με γαβάθες & με επαναλαμβανόμενες κινήσεις μεταφέρανε το χαμούρι στα τσουπιά κατόπιν τα δένανε με τον γόρδιο δεσμό, μετά τα βάζανε σε σειρούλες και το' να πάνω στ' άλλο σε τετραγωνισμένη επιφάνεια επονομαζόμενη μπασκί όπου τα ξαναζουπούσανε & ξεζουμίζανε ενώ παράλληλα παίζανε και νεροπόλεμο. Το τελικό προϊόν όλης αυτής της τρέλας ήταν ένα πράγμα παράξενο με τ' όνομα αμούρι, κάτι σαν λάδι αλλά νερωμένο που το μαζεύανε σε κανάτες τύπου μαστραμπά ή σε πιατέλες τύπου γκαϊζντερμά (καλά σήμερα έχω οίστρο!) και το ξεχωρίζανε (αν είναι δυνατόν!) με το κουταλάκι του γλυκού, στωικά και επί ώρες για να το ξαναβάλουν μετά σε κιούπια ή τενεκέδες. Από την όλη αυτή διαδικασία παράγονται τα παγκοσμίου φήμης εξαγώγιμα προϊόντα της Ελλάδας με την ονομασία "Αγνό Παρθένο (τρόπος του λέγειν μετά από όσα προαναφέρθηκαν) Ελαιόλαδο" ® Ονομασία προέλευσης, και "Αγνό Παρθένο Νερό" ® Ονομασία Ξεανάμιξης.

[επεξεργασία] Φραπελιά

Η τελευταία ανακάλυψη σχετικά με τις ιδιότητες του δέντρου ανήκει στη σφαίρα της ιατροφαρμακευτικής επιστήμης και λέγεται φραπελιά.

[επεξεργασία] Ελιά σκέτη

Έδεσμα λίγων και εκλεκτών γόνων βασιλικών οικογενειών με βασιλική ανατροφή από βασιλικά σπίτια, συνδυαζόμενο με ψωμί.

[επεξεργασία] Η ελιά ως εναλλακτικό καύσιμο

Το καλύτερο κάρβουνο.

[επεξεργασία] Η ελιά ως λιπαντικό

Φάε λάδι, να σ' αλείψω και το βράδυ.

[επεξεργασία] Η ελιά ρίζα

Η ρίζα της ελιάς είναι ένα γραμματικό φαινόμενο με το οποίο δεν θα μπορούσα (ιδίως σήμερα) να ασχοληθώ. Ας αφήσουμε τους λόγιους να ασχοληθούν εν καιρώ.

[επεξεργασία] Ελιά στην μύτη ή κάπου αλλού

Η Ελιά (ή "σπίλος" κατά το αρχαϊκότερον), αποτελεί συνηθέστατο φαινόμενο γεννετικής ανωμαλίας. Σερβίρεται με κρέας.

Apfel1
Φρούτα και λαχανικά
4531367129

ΑγριόμηλοΜήλοΜανταρίνοςΜπανάνεςΣαγκουίνοςΒελανίδιαΑγγουράκιαΛεμόνιαΦασολάκιαΠατάταΜαϊντανόςΜπάμιαΝτομάταΕλιάΣτρουμφόμουραΤσακώνικη μελιτζάναΧόρταΛαχανάκια Βρυξελλών

Άλλες γλώσσες