Ελαμπάλας

Θηλαστικό, δίποδο και τρίποδο όταν μπλονζάρει στην άμμο, συνήθως φέρον χρυσή καδένα από CBR600FF στο λαιμό και στον καρπό, καθώς και καλαμάκι με ενδείξεις πρόσφατης χρήσης σε φραπέ, στην άκρη των χειλιών.

Στον ευρύτερο ζωτικό του χώρο υπάρχει πάντα μια μπάλα, η οποία όταν απομακρύνεται αυτός φωνάζει στους λουόμενους που την τρώνε στο κεφάλι - κώλο - παγωτό που σαβουρώνουν, μικρότερο σε ηλικία παιδί τους: «Έλα, μπάλα».
Το ρήμα που απαλείφεται χάριν συντομίας είναι το «φέρε» και έτσι προκύπτει το όνομά τους: Ελαμπάλας

[επεξεργασία] Που θα τον βρείτε

Ο ελαμπάλας, συχνάζει σε κοσμικές κατά προτίμηση παραλίες, (ελληνικές προτιμώνται) και παίζει μήλα - βόλεϊ - ποδόσφαιρο - μπάσκετ - μπάντιγκτον - χόκεϊ χωρίς μπαστούνι - γκολφ χωρίς γκέτες - κρίκετ χωρίς Ινδούς - ρακέτες - κροκέτες - κλακέτες και κάθε άλλη παραλλαγή παιχνιδιού με μπάλα, αποκλειστικά σε απόσταση 4,6 mm από ηλιοθεραπευόμενους και ΚΥΡΙΩΣ, κορίτσια στον ήλιο.

Αγαπημένη του κίνηση, όπως του Τζαμπάρ (μπασκετμπολίστας ξάδερφος του Τζιμπούρ) η ραβέρσα, είναι τα μπλονζόν ανάμεσα στους λουόμενους και ειδικά επάνω στις λουόμενες, για να αποσοβήσουν τον πόντο που θα δώσει στους αντίπαλους Eλαμπάλες, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καγκουροσύνης σε Κατάμεστες Παραλίες.
Εάν τα καταφέρουν, έχει καλώς, εάν πάλι όχι, καμπουριάζουν επάνω ή κοντά στο θύμα τους, τόσο ώστε ο ανακατωμένος με αντηλιακό ιδρώτας να στάζει επάνω στα μούτρα του και με προτεταμένα τα μπροστινά χέρια και αδιόρατο χαμόγελο (εάν το θύμα είναι θηλυκού γένους με στρινγκ) ή το τρομοκρατημένο - σκοτισμένο βλέμμα του Τζόρτζεβιτς στο 89’ του αγώνα Ολυμπιακός -Λάρισα 2-1, προτρέπουν: «Ελαμπάλα».

[επεξεργασία] Αρνητικά χαρίσματα

Πολύ συχνά, οι Eλαμπάλες παθαίνουν κράμπαμ, το οποίο αντιμετωπίζεται με την κραυγή "Ω ρε πούστη" και την άμεση επέμβαση άλλων Ελαμπαλών που παίρνουν την πατούσα του τραυματία αγκαλιά και τη σπρώχνουν με το στήθος τους, γιατί έτσι έχουν δει στην τηλεόραση.