Εγκέφαλος

Ο Εγκέφαλος είναι (αυτό που δεν έχεις εσύ! εεεε συγγνώμη), είναι λοιπόν το κέντρο του νευρικού συστήματος. Βρίκεται στο εσωτερικό του κρανίου ζωικών οργανισμών και σε βιολογικά εργαστήρια. Κυρίως όμως του αρέσει η εξοχή και ο καθαρός αέρας. Χωρίζεται σε δύο ημισφαίρια από την επιμήκη σχισμή (sic). Αρχικά ήταν μία ενιαία σφαίρα, αλλά μετά την πτώση του Βασιλιά Αρθούρου αποχωρίστηκαν. Το δεξιό είναι πιο συντηρητικό, ενώ το αριστερό διακρίνεται για τις ριζοσπαστικές κοινωνικοοικονομικές αντιλήψεις, αλλά κυρίως για τις αριστοτεχνικές του ικανότητες στο Uno. Εξάλλου, μεταξύ τους υπάρχει μια σχέση μίσους και πάθους.

[επεξεργασία] Eγκεφαλικό

Εγκεφαλικό είναι όταν μετά από πολύωρη παρτίδα τάβλι και αφού το δεξιό ημισφαίριο έχει λαδώσει το κοράκι της αναμέτρησης (νωτιαίος μυελός) το αριστερό τσαντίζεται και αρχίζει να τον βαράει ανελέητα. Τα αυλάκια που διακρίνονται στην εξωτερική όψη του εγκεφάλου δεν είναι τίποτα άλλο παρά ουλές. Φιλοαριστερές πηγές αναφέρουν όμως ότι τα αυλάκια στο αριστερό ημισφαίριο προέρχονται από κόψιμο στο ξύρισμα.

Γνωστές φράσεις πάνω στο θέμα:

Εγκεφαλική σχέση.

Έχει κάλλος στον εγκέφαλο (you sexy thing).

Τα πήρε στο κρανίο (προφανώς αυτός που τα πήρε είναι το κοράκι)

Tελευταίο ξυρίζουν τον γαμπρό. (αριστερό ημισφαίριο) (σύνθημα που ακούστηκε σε Βασιλικές συνάξεις)

Θα πάθω εγκεφαλικό! (φράση για να δείξει το μέγεθος της συμφοράς)

Μ(υ)άλωσέ τον!

Το μυαλό σου και μια λίρα και του μπογιατζή ο κόπανος.

[επεξεργασία] Εγκέφαλος Και Ξανθιές

Εγκέφαλος Και Ξανθιές είναι δύο έννοιες γεωμετρικά παράλληλες μεταξύ τους, δηλαδή δεν μπορούν να ταυτιστούν ποτέ. Δεν έχει σημασία αν είναι φυσική η απόχρωση της τρίχας ή τεχνητή. Εκτός αν το τεχνητό χρώμα έχει περαστεί μεσημέρι στις 2.04, ημέρα Τρίτη και ενώ η μαμά τηγανίζει ψαροκροκέτες Captain Igloo στην κουζίνα. Οι ξανθιές που για να αποκτήσουν εγκέφαλο επιχείρησαν να σκουρήνουν το μαλλί τους, απλά απέτυχαν. Μην απελπίζεστε ξανθιές μου κυρίες και τα μαλάκια δεν έχουν εγκέφαλο όπως και τα σφουγγάρια (Εξαίρεση ο Μπομπ Σφουγγαράκης).

Χαρακτηριστικά Ανέκδοτα

Η ξανθιά γυρίζει στο σπίτι και ρωτάει τον άνδρα της:

- Γιώργο που είναι τα παιδιά;

- Αγγλικά...

- Α! O.K.... George where are the kids?

Η μία ξανθιά στην άλλη:

-Ξέρεις, είδα έναν μπλε ελέφαντα να πετάει.

-Μπλεεε;;;;

Δύο ξανθιές περπατούν στις όχθες ενός ποταμού.

Φωνάζει η μία στην άλλη ξανθιά που βρίσκεται απέναντι.

-Πώς θα έρθω από την άλλη πλευρά;;;

Και η απάντηση:
-Μα είσαι στην άλλη πλευρά, χαζούλα.

- Τι παριστάνουν δύο ξανθιές στο χωράφι;

- Τις καλλιεργημένες.

[επεξεργασία] Χυμένα Μυαλά

Χυμένα Μυαλά είναι εγκέφαλοι που αποφάσισαν να αφήσουν την βαβούρα της πόλης (κρανίο) και να βγούν στην εξοχή για καθαρό αέρα. Αν καταφέρουν να αποδράσουν, δύσκολα επιστρέφουν εκτός αν έχουν αγοράσει εισιτήριο μετ' επιστροφής προκαταβολικά. Η σχέση μίσους και πάθους που όπως προαναφέραμε κυριαρχεί μεταξύ τους, κάνει τον αποχωρισμό πολύ δύσκολο (από πριόνι και πάνω).

Χαρακτηριστικές εκφράσεις:

  • Έχω αλλού το μυαλό μου.
  • Πήραν τα μυαλά του αέρα (αφού έχει βγει πρώτα στην εξοχή).
  • Πλύση εγκεφάλου (στα Μπατάνια του χωριού).
  • Ο εγκέφαλος της υπόθεσης (προφανώς είναι ύποπτοι όλοι οι ιδιοκτήτες εγκεφάλων, εκτός από τις ξανθιές).
  • Τα μυαλά με λίγο λεμονάκι, είναι τέλειος ουζομεζές.