Είδη Μουσικής

Όπως οι Μούσες είναι εννιά και οι τέχνες είναι επτά, έτσι και τα ζώδια είναι δώδεκα και οι μουσικές πολλές. Ακολουθεί μια προσπάθεια να καταγραφούν.

“Στροφή στην ποιότητα”

- Σάσα Μπάστα για Μουσική

“Αυτό ειναι οντώς στροφή στην ποιοτητα”

- ο Οσκαρ Γουαιλντ για την Σασα οταν την είδε με την κιθάρα

“Ολες τους είναι καβαλημένες”

- εθνικός σταρ (πουτάνας γίος ) για τις υπολοιπες τραγουδιστριες

“Οδηγω και ειμαι λιωμα και δεν ειδα την κολωνα”

- Γιωργος Μαρινης σε τρακάρισμα αμεσως μετα το προγραμμα στο VIP Skiladiko

“Αγαπάω τα παιδιά”

- Michael Jackson για τα παιδια

“Ειμαι ο πιο διάσημος γκει στον κόσμο”

- justin Bieber βλεποντας να γραφουν για αυτον σε ολα ανεξερετως βιντεο του συ-σωλην

“Λαβ ιζ φορεβερ”

- Mathew bellamy των muse

“FOREVA!!!...”

- METALLICA στο ναθινγκ ελς ματερς

“Ο μεγαλυτερος μου δασκαλος ηταν ο ραψωδος φιλολογος”

- Ομηρος για τον μεγαλο ραππερ

“Η ζωη ειναι μια κουραδα γεματη αληθεια,μισος,ομορφια και ειδιλιασμο για αυτο πρεπει να ζεις για τον εαυτο σου και να τις γραψεις ολες στα @@ σου”

- ποστ εντεχνου στο facebook με 60 likes μετα απο αποτυχία σε καμακι

[επεξεργασία] Σπιτικό ή Τρανς(έξουαλ)

Στην πραγματικότητα αποτελούν δύο διαφορετικές κατηγορίες αλλά δεν έχουν ακόμα διασπαστεί... Όπως τα σπιτικά φαγητά είναι τα καλύτερα (ρωτήστε και τον Πάγκαλο για αποδείξεις) αντίστοιχα η σπιτική μουσική είναι μακράν ή καλύτερη. Πολλοί πιστεύουν ότι προήλθε από τη μακρινή Συγγρού εξού και το όνομα τρανς. Η αλήθεια είναι πως αποτελεί καθαρά ευρωπαϊκή μουσική (οι αμερικανοί δεν έχουν ιδέα από σπίτι γιατί ειναι καθυστερημένοι και δεν έχουν παράδοση στο είδος) η οποία βρίσκεται συνήθως σε μη καθαρά κλαμπ, τίγκα στις μπόμπες και την κοκαΐνη. Κύριοι εκφραστές του είδους είναι ο Τιέστος ο Ολλανδός, ο Άρμις Βανμπουράς από την Λάρισα, και ο Δαβίδ ο Γκουετάς από τήν Ναζαρέτ.Επίσης γνωστοί είναι οι μαφιόζοι που τους δέρνουν όλους από την Σουηδία και ο Benny Petassi από τον V fm(Ολε λεμε ! ) . Μοναδική εξαίρεση μη ευρωπαίου που διαπρέπει στο είδος και αποτελεί και τον μοναδικό νεκρό μουσικό, ο οποίος δημιουργεί ακόμα και σήμερα κομμάτια είναι ο Νεκροπόντικας από τον Καναδά.

[επεξεργασία] Εξοχικό

Αγαπημένο είδος του Τσακ Νόρρις, καθαρά αμερικάνικο. Αρέσει και σε κατεστραμένους χωριάτες οι οποίοι αρμέγουν κατσίκες. Καλύτερη ερμηνεύτρια του είδους είναι η Έφη Θώδη με το παγκόσμιο χιτ "Γλύκα-Γλύκα home allabama".

[επεξεργασία] Ποπ/ροκ

Μακράν το χειρότερο είδος μουσικής απ' όλα. Θεωρείται ως πείραμα από τα Ελ για να ελέγξουν τις ανθρώπινες αντοχές. Στην πραγματικότητα αποτελεί κατεστραμένο ποπ αλλά επειδή είναι χάλια το βαφτίζουν ροκ μπας και το ακούσει κάποιος καθυστερημένος. Κύριοι εκφραστές του είδους είναι η Pink και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης. Ακούγεται πως το παγκόσμιο ρεκόρ αντανακλαστικών του Τσακ Νόρρις καταρρίφθηκε από τον Τσακ Νόρρις όταν άκουσε τραγούδι της Pink στο ραδιόφωνο και άλλαξε σταθμό με ταχύτητα 5 φορές γρηγορότερη απ' αυτή του φωτός. Για άγνωστους λόγους είναι είδος μουσικής που ακούγεται κατά κόρρον στα ραδιόφωνα μάλλον για να ικανοποιείται ο βασικός θαυμαστής του ο Κάτμαν. (σσ. από αυτή την κατηγορία εξαιρούνται η Αβρίλ ως Βριλ, η Αναστασία γιατι παίζει καλή μουσική , οι reamon γιατί έκαναν καθρεφτάκι και οι Maroon 5 γιατί μπορώ).

[επεξεργασία] Έντεχνο

Είναι τραγούδια γραμμένα από βαρεμένους για βαρεμένους ... Πραγματικά πολύ βαρετά τραγούδια. Έχουν ωραίους στίχους αλλά τι να τους κάνεις αφού είναι βαρετά; Ακούγονται από κουλτουριάρηδες (Σάσα Μπάστα) και από ψευτοκουλτουριάρηδες a.k.a. καημένα αγοράκια που νομίζουν πως όταν ακούν τέτοια τραγούδια φαίνονται γλυκούληδες και αισθηματίες και το θεωρούν καλό τρόπο για να ρίξουν γκόμενα (οι γκόμενες πιστεύουν πως απλά είναι βαρετοί) . Κύριος εκφραστής του είδους ο Γιάννης Κότσιρας.

[επεξεργασία] Ροκ

Πολύ καλό είδος που τα τελευταία χρόνια το 'χουν απαγάγει οι εξωγήινοι. Δεν εξηγείται αλλιώς πως τα μοναδικά σοβαρά ροκ συγκροτήματα σήμερα είναι το Κρύο Παίξιμο , οι Δολοφόνοι, οι Βασιλιάδες του Λέοντος, και οι μούσες. Το περίεργο είναι πως δεν θεωρούνται τα καλύτερα συγκροτήματα καθώς υπάρχουν άλλα γνωστότερα και χειρότερα όπως 30 δεύτερα για Άρη και το Γιαπωνέζικο Ξενοδοχείο (φήμες λένε πως είναι στο Τόκυο αλλά όχι εξακριβωμένες) που τους κλέβουν την δόξα. Χαρακτηριστική περίπτωση κατεστραμένου γκρουπ είναι το Συνδεδεμένο πάρκο, το οποίο μετά το cd Μετεωρίτη που βραβεύθηκε από τον Μητσοτάκη, είτε σκάει μετεωρίτης στο στούντιο τους είτε φτιάχνουν παρακμιακά κομμάτια για την Μέγκαν Φοξ. Θεοί του είδους οι Νιρβάνα από την Ινδία, οι Κυλιόμενες πέτρες από την Αγγλία, οι gnr από κάπου αλλού, οι AC/DC από κάποια μπρίζα στην Μελβούρνη και οι αδερφες του ελεους που ξεχειλιζουν (?!) εητιλα.

[επεξεργασία] Ποπ

Το τραγουδούν είτε πουστάρες είτε κοπέλες με ωραία οπίσθια εξού και το όνομα.

[επεξεργασία] Μέταλ

Πολλοί λένε οτι το τραγούδαν σατανάδες (μου το χει πει και η γιαγια μου).Το αγαπημένο τους γραμμα ειναι το Α( τα γραφουν 5-5 ) και νουμερο το 6 (τα γραφουν 3-3) . Πριν μερικα χρόνια ήταν πολυ κουλ και όλοι ακουγαν γλιστερο κομπο (slipkΝΟΤ), το σύστημα του κατω(system of the down), μεταλλικα, σιδερενια παρθένα (iron maiden) τα παιδια του μποντομ, τα χωραφια των νεφελιμ (fields of the nephilim). Ολοι επρεπε να ξερουν το through the fire and flames στο guitar hero στο expert 100 % αν ηθελαν να ριξουν γκομενα. Το αποκορυφωμα εγινε οταν οι lordi κατεκτησαν την eurovision. Απο τοτε (ευτυχως) το ειδος χαθηκε και γλιτωσαμε απο τα παραπλιγικα που χτυπιουνται πανω κατω και bangaroun το κεφαλι τους.

[επεξεργασία] Ρέγγε

Λένε πως η ρέγγε αποτελεί την τρίτη πιο ναρκωτική ουσία μετα απο την ηρωίνη και το WoW χωρις να έχει εξακριβωθεί . Στην Ελλάδα συνδυάζεται με 5 φύλλο μπάφο ελληνικό κατά προτίμηση και την τελευταία έκδοση του Προ.

[επεξεργασία] Ραπ

Οι ραππερ είναι πολυ σκληροί μιλάμε για υπερβολική σκληράδα !! Δεν μπλεκεις λεμε !!! Οι περισσότεροι έχουν ειδή αναπηρίας... είναι χοντροί , είναι ψευδοί και δεν έχουν τελειώσει το γυμνάσιο. Εξάλλου αν δεν ειχαν προβλήματα δεν θα ειχε πλακά και δεν θα μπορούσαν να αλληλοκοροιδευονται .Μεγαλοί του ειδους ειναί o Tupac , οι ζωντανοί νεκροί , το μισο εύρω , οι lil ( wayne kai john ) , οι b-πεις ( ξαδερφία των b-λακ αιντ πεις ) και ο m&m . Κύρια χαρακτηριστικά των ράπερ: 1) Μαύροι 2) Χοντροί 3) Μαστουρωμένοι 4) Πυροβολημένοι. 5) Χοντροί, μαύροι, μαστουρωμένοι και πυροβολημένοι.

[επεξεργασία] Αρ εν Μπι

Μια λεξή φτάνει για να χαρακτιρησεί αυτο το ειδος ... ΜΠΑΣΟ ! Το ακούνε καγκούρια με κατεστραμμένα σαραβάλα το βραδύ στο αύτοκινητο για να ξύπνανε τις γιαγιάδες . Σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιείται και για καταστροφή κτιριών , πάντα λογώ του πολύ δύνατού μπάσου . Ακούγεται πώς οι δίδιμοι πύργοι διαλυθηκαν επείδη ο lil wayne που εκανε συναυλία λιγό εκεί κοντά και εβάλε το a milli με φουλ μπάσο . Πεζέται σε κλαμπ και αποτελεί ένα από τα καλά είδη αμερικανικής μούσικης . Κλασσικοί στο είδος Τιμπαλαντ , μαυροματικα φασολία( bep ) , lil john , τι πονας ?(Τ-pain) , πιτμπουλ .

[επεξεργασία] Τζέντλεμαν Ραπ

Αποτελεί το όνειρο καθε γυναίκας , αφού ως γνωστών οι γυναίκες δεν ψάχνουν τον πιο ωραίο αλλα το πιο κοροίδο . Ειναί πολυ αστείο ειδος καθώς οι τυποί δεν ειναί αλανία ( οπως το παραδόσιακο ραπ ) αλλά κορόιδα που αγοραζούν δώρα σε κόπελες . Ιδρυτής του ειδους ο Ασερ (Ασε ρε ) , αλλά τελειόποιητης του ο νι - γιο . Δυστυχώς δεν εχούμε τετοιο ειδος στην Ελλάδα , το οποίο θα μας πρόσφερε αυθόνο γέλιο . Άλλοι γνωστοί του ειδους ο Φαρέλ και ο Τι Αι !! ( δεν ειναι γιαπωνέζος ) . Αν δεν ξέρετε το είδος ακούστε και δείτε το βίντεο του whatever you like apo T.I

[επεξεργασία] Ρούμανικο Σπιτικό

Εγίνε γνώστο το καλόκαιρι του 2009 και σύνεχιζει μέχρι σημέρα να ύπαρχει αυτό το είδος . Η καλλίτεχνές ειτε είναι ο Edward ( o maya oxi o Cullen ) ,ο Ντειβίντ ( deejay oxi o Beckam ) και η Inna ( όχι η Κατίνα ) . Ύπαρχουν και αποτυχημένες προσπαθείες που δεν άντεξαν στον χρόνο οπώς οι Morandi και οι Accent (ειδάτε ... ούτε εσεις δεν τούς θυμάστε ) . Ιδιαίτερη περιπτώση αποτελεί ο Dan Balan , ο οποιος ειναι ο Dima Bilan μεταμφιεσμένος . Το bieberομετρο ( gayometro ) χτύπησε κοκκίνο στο video clip του chica bomb και το ντούετο του με την Φούρεϊρα καθώς αντί για να πίασει τιπότα πίδαγε τοιχούς και χόρευε γκεικα .Τιμή για την Έλλαδα αποτελεί πως το βιντέοκλιπ του stereo love εγίνε ή καπού στις Κυκλάδες , ή σε καποίο Κυκλαδονήσι , ή σε ενα νησί στις Κυκλάδες ... δεν ειμαί σιγούρος ποιό από τα τριά ειναί αληθειά πάντως...

[επεξεργασία] Λάουντζ - Τσιλ Αούτ - ξενέρωτη μουσική "δωματίου"

είναι 3 παρόμοια (καμία φορά είναι αδύνατος ο διαχωρισμός τους, είναι σαν σιαμαια) είδη "μουσικής" (το μουσική σε "" γιατί κανείς λογικός άνθρωπος δεν θεωρεί αυτό το πράγμα μουσική). είναι αδερφίστικα, ξενέρωτα, γλυκανάλατα, μέχρι αηδίας. Αποτελεί την τριτή πιο θανατηφόρα αρρώστια στον κοσμό μετά τον καρκίνο και το aids. Την κολάνε συνήθως νεόπλουτοι με κάμπριο και μερικές φορές φτωχοί αλλά ψωνάρες. Στην αρχή της αρρώστιας αγοραζείς το σιντι του καφε ντελ μαρ κτλ.Μετά αγοράζεις armani , gucci , prada , moncler κτλ .Στην συνέχεια κανονίζεις ταξίδι στο Μιλάνο ή το NYC για να δεις την νέα κολλεξιόν του Κωστέτσου . Στα τελευταία στάδια της αρρώστιας ακούς 30 ώρες συνεχόμενες Βest fm, ή, μελωδία fm (τέτοιες μαλακίες ακούει η μάνα μου και μου σπάει τα νεύρα) και μετά απο μερικές μέρες πεθαίνεις από την αννοία!!!... ΜΑΚΡΙΑ!!!... σε αντίθεση με τις ψωνάρες και τους νεόπλουτους, σε φυσιολογικούς ανθρώπους προκαλεί άμεση ρήξη των εγκεφαλικών καναλιών και ακαριαίο θάνατο. η μόνη ασυμπτωματική θεραπεία που έχει βρεθεί (αλλά παρόλα αυτά είναι εξαιρετικά αποτελεσματική), είναι η παρακάτω:...

...την ώρα που θα ακούσετε κάτι από αυτά τα παραπάνω, θα πρέπει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα (η δηλητηριαση του οργανισμού από αυτά τα είδη μουσικής είναι εξαιρετικά ταχεία) να βάλετε στο τέρμα, κομμάτια, κάποιου άλλου είδους μουσικής (κατα προτίμηση, ρόκ, μέταλ, γκόθ, που προκαλούν αφόρητη ηχορύπανση, καλύπτοντας όλους τους άλλους ήχους του περιβάλλοντος). αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να ξυπνήσετε άμεσα από το κώμα και παράλληλα λόγω της ηχορύπανσης, αποκτάτε ανοσία, αφού πλέον δεν ακούτε τις γλυκανάλατες αηδίες. για ακόμα πιο αποτελεσματική θεραπεία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, φορητό mp3 με ακουστικά, ή τον ροκά/μεταλλά/γκοθά φίλο σας, που έχετε βγεί μαζί, για να ξεσκάσετε λίγο, μετα από ατελείωτες ώρες στο WOW