ΕΥΠ

Η ΕΥΠ γνωστή και ως Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών, είναι μια μυστική υπηρεσία της Ελλάδας. Το προηγούμενο όνομα είναι κάλυψη καθώς το πραγματικό της όνομα είναι Ελληνική Υπηρεσία Παραπληροφόρησης, καθώς ο ρόλος της είναι να παραπληροφορεί την Ελλάδα για τα τεκταινόμενα στον κόσμο. Επειδή, οι εργασίες της είναι τόσο απόρρητες ώστε μόνο η τηλεόραση μπορεί να διεισδύσει σε αυτήν εμείς απλώς θα αναλύσουμε ό,τι μπορούμε από την άκρως απόρρητη ιστοσελίδα της.

Σε αυτό το σημείο θα αναρωτιέται κάποιος πώς είναι δυνατόν μια μυστική υπηρεσία να έχει και ιστοσελίδα; Ίσως απλά αντέγραψαν τις μυστικές υπηρεσίες του εξωτερικού. Βέβαια έκαναν ένα μικρό λαθάκι καθώς οι ιστοσελίδες μυστικών υπηρεσιών του εξωτερικού είναι καλύψεις και όχι οι πραγματικές τους ιστοσελίδες, αλλά αυτό μάλλον ήταν απόρρητο ακόμη και από την ίδια την ΕΥΠ ώστε να μην το καταλάβει και να εκθέσει τα μυστικά της δημόσια. Σύμφωνα με απόρρητες πηγές η ΕΥΠ έχει ιστοσελίδα γιατί στον κόσμο υπάρχει το σκεπτικό ότι μια μυστική υπηρεσία τόσο καλή σαν την ΕΥΠ φυσικά και δεν θα έχει ιστοσελίδα. Επομένως, η ύπαρξη της ιστοσελίδας στην πραγματικότητα καλύπτεται απλά από την κοινώς αποδεκτή άποψη ότι δεν υπάρχει τέτοια ιστοσελίδα. Ιδιοφυές!

Ας ρίξουμε μία ματιά στο απόρρητο αυτό έγγραφο:

Εθνική Υπηρεσία παραπληροφοριών

[επεξεργασία] Συμπεράσματα

Για να δούμε τί πληροφόρηση υπάρχει.

  • Χμμ... σύμφωνα με την ΕΥΠ το πιο σημαντικό παγκόσμιο γεγονός είναι η ανακοίνωση του κυλικείου. Αυτό το συνταρακτικό γεγονός πιστεύω ότι ξεπερνάει τα σύνορα της χώρας μας, δε γνωρίζω τί συνεργασίες έγιναν με άλλες μυστικές υπηρεσίες για αυτήν την ανακοίνωση, το μόνο βέβαιον είναι ότι είναι απολύτως απόρρητη. Η κυβέρνηση τηρεί σιγήν ιχθύος για αυτήν την αποκάλυψη.
  • Η ΕΥΠ εκδίδει στοιχεία για την Ελλάδα για να διευκολύνει των άλλων μυστικών υπηρεσιών. Εξ' άλλου είναι γνωστή η αλληλεγγύη των άλλων μυστικών υπηρεσιών έναντι της Ελλάδας, είναι συχνό φαινόμενο να ανακοινώνονται δημόσια τα μυστικά της άλλης χώρας.
  • Προσλήψεις. Είστε ξένος μυστικός πράκτορας και θέλετε να κατασκοπεύσετε την Ελλάδα; Κανένα (μα κανένα όμως!) πρόβλημα!!! Η ανακοίνωση της ΕΥΠ για προσλήψεις νέων πρακτόρων είναι εδώ! Απλά κάντε κλικ και θα μπείτε στα άδυτα!
  • Το σήμα της ΕΥΠ είναι τόσο απόρρητο ώστε κανένας να μην μπορεί να καταλάβει τί γράφει!