Δώρα

[επεξεργασία] Γενικά

Τα Δώρα είναι υλικές ή άυλες προσφορές από τρίτους με σκοπό την ένδειξη ευγνωμοσύνης, αγάπης ή απλά για να ρίξουν σκόνη στα μάτια του/της συντρόφου.

151358-δωρο.jpg

Φωσφορίζον Δώρο (δεν έχει για σένα φέτος)

[επεξεργασία] TOP 10 με Δώρα που όλοι μισήσαμε

1. Κορνίζες: Ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε έναν εορτάζοντα που έχει ιδρώσει για να οργανώσει ένα πάρτι, μυρίζουν οι μασχάλες του και το Axe τελείωσε.

Kornizafouxia m 300 244.jpg

Όχι πάλι κορνίζα ρε πούστη!!!! Έλεος πια!

2. Κάλτσες (κατά προτίμηση από το παζάρι της γειτονιάς): Κακόγουστο δώρο, που δείχνει το πόσο πολύ κόπιασε ο φίλος που στις δώρισε. Όταν τον δείτε να τον κεράσετε ένα ποτήρι νερό.

3. Πυτζάμες: Άχρηστο δώρο και για αυτούς που φοράνε πυτζάμες, αλλά και για αυτούς που κοιμούνται όπως τους γέννησε η μάνα τους. Σε κάθε περίπτωση ΑΠΟΤΥΧΙΑ.

4. Κεριά και λοιπά σκατολοϊδια από πολυκαταστήματα (Βλέπε Jumbo): Το ξέρω ότι με αγαπάς τόσο πολύ και ψάχνεις απεγνωσμένα δώρο αξίας κάτω του 1€. Ξέρω τι σημαίνω εγώ για σένα...Μάλλον όχι και τόσο πολλά

5. Ρούχα: Όχι απαραίτητο κακό δώρο, ιδιαίτερα όμως μισητό όταν είσαι κάτω των 10 (για κάποιους δεν υπάρχουν όρια ηλικίας) και αντί για Playstation σου φέρνουν ζακέτες, μπλούζες και μπουφάν. Όσο περνούν τα χρόνια εκτιμώνται περισσότερο ωστόσο μεγάλη σημασία παίζει πλέον η ετικέτα (βλέπε: Καταναλωτισμός)

6. Βιβλία: Πάλι ισχύει ο Νόμος των 10 , δηλαδή θεωρούνται μισητά περισσότερο για παιδιά παρα για μεγαλύτερους. Εξαιρέσεις φυσικά υπάρχουν και κάτω από 10 και πάνω από 10 χρονών. Στους πρώτους ανήκουν τα εκ γενετής Φυτά και στην 2η κατηγορία οι αιώνιοι φοιτητές. Μεγάλη η χάρη τους

7. Επιτραπέζια που δεν έχουμε πετύχει στις διαφημίσεις: Πας και εσύ ρε παιδί μου στην τάξη σου στο δημοτικό, ρωτάει η δασκάλα τι σου έφερε ο Άγιος Βασίλης και εσύ απαντάς ένα Αγνώστου Ταυτότητας Αντικείμενο, και πιο συγκεκριμένα ένα επιτραπέζιο που ούτε ο Chuck Norris δεν γνωρίζει. Γίνεσαι ρεζίλι στην τάξη, αναθεματίζεις την ώρα και την στιγμή και χάνεις κάθε ελπίδα να προσελκύσεις την Μικρή-Αννούλα.

8. CD της απόλυτης ελληνίδας στάρ: Ρε Αδερφέ, σκάω μύτη με μακρύ μαλλί μέχρι τον κώλο, άπλυτες μπλούζες Iron Maiden, Celtik Frost και Cannibal Corpse, ξεχαρβαλωμένα all-Star ή κακοσχεδιασμένες αρβύλες και μου φέρνεις CD της Αννούλας??? Υποσημείωση: Τα πειρατικά εκτιμούνται περισσότερο!

9. Λευκώματα/ημερολόγια/φωτοάλμπουμ και λοιπές πίπες: Αξιοθρήνητα και pathetic μέχρι εκεί που δεν πάει το 421. Πώς τυχαίνει ρε παιδί μου και σχεδόν κάθε φορά έχουμε ένα τέτοιο περιστατικό σε γενέθλια?

10. Σχολικά Είδη την περίοδο των διακοπών, Χριστουγέννων και μη: Μολύβια, στυλό, μολυβοθήκες, τετράδια είναι απαγορευμένα είδη πριν την έναρξη των μαθημάτων. Δεν θέλω να κάνω τέτοιες παρέες πριν δω τις γνωστές νυσταγμένες φάτσες συμμαθητών και καθηγητών.

Άλλες γλώσσες