Δόση

Έτσι ονομάζεται η ανατριχιαστική οικονομική υποχρέωση των κορόιδων φορολογουμένων ή δανειζόμενων προς τα φιλόπτωχα ταμεία του Κράτους ή των Τραπεζικών Ιδρυμάτων. Ο υπόχρεος αφού έχει ξεπατωθεί στη δουλειά ένα ολόκληρο μήνα λαμβάνει οικονομική αποζημίωση του χρόνου ονομαζόμενη και ως μισθός, εάν είναι συνταξιούχος το αυτόν ονομάζεται σύνταξη, τα οποία αποτελούν το βασικό παράγοντα πλήρωσης της δόσης. Συνήθως ο μισθός ή η σύνταξη αποτελούνται από δίαφορες δόσεις που υποχρεούται ο δύσμοιρος να εξοφλήσει με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σάλιο το πρώτο δεκαπενθήμερο και ο δύσμοιρος να υποχρεούται να επιβιώνει με ωμό αέρα.

Προέρχεται από τη λέξη δίνω που σημαίνει: "Είμαι τόσο ανόητος που μοιράζω τα αγαθά μου με άλλους, ο οποίοι συνήθως έχουν αγαθά περισσότερα από αυτά που τους δίνω εγώ αλλά δεν πειράζει και τι να κάνουμε", στα ελληνικά.

Η δόση εμφανίζεται σατανικά με το ταχυδρομείο σε μορφή επιστολής και κάνει παρέα με άλλα κακόβουλα πλάσματα που ζουν στο ταχυδρομικό κουτί όπως ο λογαριασμός της ΔΕΗ, τα κοινόχρηστα και ο λογαριασμός τηλεφώνου που και αυτά είναι μεταμφιεσμένα σε αθώες επιστολές.

Οικογενειακά η δόση είναι αδερφή της οφειλής και του χρέους, κόρη του δανείου και παντρεμένη αρμονικά με τον Τόκο Υπερημερίας.

[επεξεργασία] Τελετουργικό της Δόσης

Το κορόιδο πηγαίνει με τη γυναίκα του σε ένα κατάστημα Ηλεκτρικών Ειδών για να πάρει ένα μιξεράκι. Μέσω της λιανικής διαδικασίας την οποία η σύζυγος γνωρίζει πάρα πολύ καλά, φεύγουν απο το κατάστημα έχοντας ψωνίσει το μισό και έχοντας υπογράψει ότι θα εξοφλήσουν το ποσό της αγοράς σε 79 άτοκες δόσεις. Ύστερα πηγαίνει να αγοράσει ένα σκούτερ από τα σχετικά καταστήματα και τελικά αγοράζει την καινούρια Μακλάρεν. Για να ανταπεξέλθει οικονομικά ο μισθωτός καταφεύγει στα φιλόπτωχα Τραπεζικά Ιδρύματα συνάπτοντας καταναλωτικό δάνειο για να αποπληρώσει τις παραπάνω αγορές. Ο σούπερ αυτός τύπος καταλήγει να οφείλει ως μηνιαία δόση ποσό ύψους ίσου με το ετήσιο του εισόδημα.

[επεξεργασία] Προβλήματα Αποπληρωμών

Το παραπάνω κορόιδο αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι δυνατό να επιτύχει την εξόφληση των δόσεων των οφειλών του και καταφεύγει στις παρακάτω λύσεις:

  • Αυτοκτονεί και τα χρέη του μεταβιβάζονται στην υπόλοιπη οικογένεια αλλά ποιος νοιάζεται πλέον.
  • Κάνει οικογενειακώς πιάτσα στη Συγγρού με αποτέλεσμα να καταφέρει να πληρώσει κάποτε την οφειλή αλλά να πάρει και άλλα δάνεια για τις απαιτούμενες πρωκτοραφές.
  • Φορεί ρεπούμπλικα και μαύρα γυαλιά και εξαφανίζεται για πάντα στην Αργεντινή.
  • Πωλεί το κτήμα στο Καματερό, στη Πετρομαγούλα και στο Τολό.
  • Φωνάζει εκείνο το βαλιτσοφόρο τυπά από την εκπομπή στον Άλφα που ρυθμίζει τα χρέη και μόλις εκείνος του τα ρυθμίσει καταφεύγει στις παραπάνω τέσσερις λύσεις.

[επεξεργασία] Σχετικά θέματα