Δυστονοεντοπισμός

Ο δυστονοεντόπισμος ειναί μια ασθενειά που εμφανιστηκέ μάζι με την ανθισή του γράπτου λογού και πληττεί κυριώς μαθήτες προσχόλικης, πρωιμής σχόλικης ήλικιας, κάθως και ελαχιστούς μέγαλυτερους, οι όποιοι ταυτοχρόνα μπόρει να πασχούν άπο δυσλεξιά.

[επεξεργασία] Συμπτωμάτα

Τα κυρία συμπτωμάτα του δυστονοεντοπίσμου εγκεινταί στην δυσκολιά των ασθένων να εντόπισουν την σώστη συλλάβη ωστέ να τοποθετησούν το τονό και η λεξή να ειναί γραμμάτικα όρθη. Συνηθώς, τονιζούν την λεξή σε αλλή συλλάβη ή αλλες φορες δεν την τονιζουν καθολου. Δευτερευόντα συμπτωμάτα ειναί οι χαμήλες βαθμολογιές στην ορθογράφια, λογώ του λαθός τονίσμου. Παρ' ολά αύτα, αν και παραδόξο, οι πασχόντες άπο δυστονοεντόπισμο κανούν πόλυ σπανιά ορθογράφικα λαθή. Ομώς επείδη ως γνώστον, καθέ κανονάς εχεί και μιά εξαιρέση, καποιές φόρες οι δυστονοεντόπικοι μπορούν να συντάξουν ολόκληρα κείμενα χρησιμοποιώντας σωστό τονισμό.

[επεξεργασία] Συχνοτέρα λαθή

Συνηθώς οι τονοί μετατιθένται στην άμεσως επομενή ή προηγουμενή συλλάβη. Ύπαρχουν δε και σπανιοτάτες περιπτωσείς οπού ο τονός μπόρει να άνεβει πανώ άπο την πρόπαραληγουσα, φαινομένο το όποιο αποτέλει τραγίκο γραμμάτικο λαθός, άφου εκ συστημάτος και εκ των πράγματων μιά λεξή δεν μπόρει να τονιζέται πανώ άπο την τριτή άπο το τελός συλλάβη.

[επεξεργασία] Δειτέ έπισης

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.