Δυσλεξία

Ουπς! Μπας και εννοούσατε δυσαριθμία;
Ουπς! Μπας και εννοούσατε δυστονοεντοπισμός;

[επεξεργασία] Ορισμός

Η Δυσλεξία είναι μια "ασθένεια" του τελευταίου μισού της 2ης χιλιετίας. Εντοπίζεται σε ιδιαιτέρως προικισμένα - πνευματικά - άτομα όπως ο Αϊνστάιν, αλλά με τη διαφορά ότι ο πλούτος της διανοητικής τους διεργασίας κατά την επεξεργασία με τους οφθαλμούς (όσον αφορά το διάβασμα) και την έξοδο από τα στενά πλαίσια του εγκεφάλου - όσον αφορά την ομιλία, στουμπώνει κατά τον ίδιο τρόπο που στουμπώνουν τα άρθρα στον προικισμένο _κατά τα άλλα_ διανοητικά, ιστοχώρο της φρικηπαίδειας.

[επεξεργασία] Ετοιμολογία

Οι πάσχοντες από δυσλεξία έχουν την τάση να λένε δύσκολα τις λέξεις. Ασθένεια παρόμοια με την δυσλεξία είναι η δυσπροτασία. Δεν πρέπει να μπερδεύεται η ονομασία της ασθένειας αυτής με την δις-λεξία, γνωστή και ως τραύλισμα. Αυτοί που πάσχουν από τραύλισμα (δες κακάρισμα) έχουν την τάση να λένε κάθε λέξη δύο φορές.

[επεξεργασία] Σημεία συνεύρεσης

Επίσης θα συναντήσετε τους πάσχοντες από δυσλεξία να τους αποκαλούν με τα επίθετα: "Σπασίκλες", "Σπάστιδες", "Σπαστικοί", "Μαλακιστήρια" κλπ.

Eπίσης δυσλεξία έχουν αρκετά άτομα όπως οι «συγγραφείς» της Φρικηπαίδεια, «μερικοί» βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, όλοι οι κομμουνιστές, η Δημήτροκ.... και ο Τσακ Νόρις μόνο που ο τελευταίος μπορεί να σταματήσει να έχει δυσλεξία όποτε αυτός θέλει.

[επεξεργασία] Αίτια, + & plus examples

Ανθελληνικές έρευνες θέλουν η δυσλεξία να προκαλείται από το ελληνικό αλφάβητο. όπως απέδειξε ο Μπάμπης ο Νιώτης αυτά είναι εντελώς αβάσιμα αφού τα ελληνικά γράφονται ακριβ΄ς οπώς προφέροινατι, όωςος στηις αλέξςι:

φωτιά, ευτυχία, ευηπόληπτος, ειρωνία, υιοθεσία, ουτοπία, γκαράζ, φεγγάρι, κόκκινο, αυγό, κόκκινο αυγό, μπάνιο

[επεξεργασία] Απώλειες

Παράπλευρες απώλειες της δυσλεξίας είναι η απώλεια του τόνου, καθώς ελλείψει λοιπών σημείων στίξης ο τόνος απέμεινε ορφανός. Yβριδική ποικιλία τόνου (RIO MARE) θηρεύεται ανηλεώς και αφειδώς, μα όχι αφιλοκερδώς.

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.
Άλλες γλώσσες