Δραγονόμπαλας Ζ

ΙΣΤΟΡΙΑ: Το Αρχίδι του Δράκου (αλλιώς γνωστό και ως Dragonball-Z)

Dbz

Πρόκειται για την ιστορία ενός μικρού παπαριοπαίδου (Πορν-ουυυυυυ) που φύλαγε ένα από τα 7 θρυλικά δρακο-αρχίδια.

Μια δεκαεξάχρονη πόρνη (Πούλμαν) είχε ένα ραντάρ καύλας που την οδήγησε κοντά στο αρχίδι του μικρού, επειδή αυτά τα αρχίδια εκπέμπουν έναν ενθουσιασμό. Αλλά ο μικρός δεν της έδινε το αρχίδι επειδή νόμιζε πως ήταν του παππού του. Έτσι η Πούλμαν του εξήγησε πως είναι ένα από τα αρχίδια του δράκου τα οποία αν ενωθούν, θα εμφανιστεί ο πανίσχυρος γαμιάς δράκος (Παπαρόν) και θα εκπληρώσει μία επιθυμία.

Έπειτα πήρε μαζί της τον Πορν-ουυυυυυ για να ανακαλύψουν τα 3 περισσευούμενα αρχίδια (η Πούλμαν είχε βρει 3 πριν συναντήσει τον Πορν-ουυυυυυ). Έπειτα από λίγο καιρό ανακάλυψαν πως ένα αρχίδι κρεμόταν από τ' απαυτά (κανονικά από τον λαιμό...αλλά πόσες αλήθειες έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα;) ενός πορνόγερου (Μίστερ Χώσει).

Ο Μίστερ Χώσει δέχτηκε να παραδώσει το αρχίδι μόνο αν η Πούλμαν του έκανε ένα στριπτίζ σόου. Μόλις πήρε το αρχίδι η Πούλμαν και ήταν έτοιμοι να φύγουν, ο Πορν-ουυυυυυ ζήτησε μαθήματα έρωτος από τον Μίστερ Χώσει, ο οποίος είχε εμπειρία πολλών ετών σε αυτόν τον τομέα. Μάλιστα ο Πορν-ουυυυυυ κουβαλούσε μαζί του ένα μαγικό δονητή που μεγάλωνε για να τηλε-γαμάει. Ακόμα κατάφερε να καβαλήσει το σπερμοσύννεφο...