Δούρειος Ίππος

Istockphoto 3417896-chrome-robot-horse

Ο φοβερός και τρομερός Δούρειος Ίππος!

Σπουδαιότατον τεχνολογικόν επίτευγμα των Αρχαίων ημών προγόνων, χάρη στο οποίο κατάφεραν να καταλάβουν την Τροία.

[επεξεργασία] Στον Τρωικό Πόλεμο

Είναι γνωστό από την Οδύσσεια του Ομήρου, πως το σχέδιο για την κατασκευή του, έδωσε στον Οδυσσέα η θεά Αθηνά κατά την διάρκειαν βίαιης συνουσίας εν τη σκηνή του Οδυσσέως (βλ. Ραψωδία Γ'). Ωστόσο, καθότι ο Όμηρος ήταν τυφλός ενόμιζε ότι ο Δούρειος Ίππος ήταν ξύλινος. ΟΥΧΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ! Σύμφωνα με ατράνταχτες πληροφορίες του Λιακό, ο Δούρειος Ίππος ήταν ρομπότ, κάτι σαν Homo Cyborg. Το υπερόπλο αυτό έριχνε λέιζερ από τα μάτια του (στα οποία είχε ενσωματωθεί αλάρμ), από τον κώλο του πυραύλους και από το τέτοιο του φωτιά. Τα υποτιθέμενα κουρδουμπούλια του, ήταν στην πραγματικότητα βόμβες Υδρογόνου, ενώ στο εσωτερικό του υπήρχαν όλες οι ανέσεις (τζακούζι, φραπεδιέρες, καμαρίνια, Goody's). Οι πολεμιστές των Ελλήνων μπήκαν μέσα και πυροβολούσαν με το ούζι τους, από μικρές τρύπες.

[επεξεργασία] Μετά τον Τρωικό Πόλεμο

Funny-car-repairs-engine

Στην κατασκευή του Δούρειου Ίππου χρησιμοποιήθηκαν τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα, τα οποία μέχρι σήμερα παραμένουν αξιόπιστα.

Η χρήση τόσο υψηλής τεχνολογίας, ήταν οικονομικά ασύμφορη και αποφασίστηκε μετά το τέλος του πολέμου να πουληθεί. Όμως η τιμή του ήταν πολύ υψηλή για οποιοδήποτε κράτος του κόσμου. Σύμφωνα μάλιστα με πολλούς εγκεκριμένους οικονομολόγους, όπως ο Αλογό, ευθύνεται σε μεγάλο μέρος για το χρέος της Ελλάδας. Σήμερα, ο Δούρειος Ίππος σκουριάζει σε κάποιο γκαράζ του Υπουργείου Πολιτισμού. Λίγο πιο πάνω, στα γραφεία του Υπουργείου, στεγάζεται το καινούργιο του μοντέλο, ο Γαϊδούρειος Ίππος, ενσωματωμένος σε τμήμα των υπαλλήλων του (μαζί με συναδέλφους τους από άλλα Υπουργεία). Οι μη ενσωματώνοντες γαϊδούρειον ίππον είναι πλέον εξοβελισταίοι και οι Έλληνες πολιτικοί σκέφτονται σοβαρά (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα βέβαια) να τους θέσουν σε εφεδρεία.

Άλλες γλώσσες