Διαφωτισμός

Κίνημα του 888888 π.Χ. που έγινε κάπου αλλού από μια ομάδα αναρχικών συντελεσμένο από τον Αλή Μαμά και τους 40 διανοούμενους. Σκοπός τους ήταν να ξυπνήσουν τον λαό που ήταν μαστουρωμένος και να τον κάνουν να αφήσει την κόκα και την κάνναβη και να ασχοληθεί με τις τέχνες, πχ κουραδογλυπτική. Το έργο του Αλή Μαμά ήταν δύσ-κωλο γιατί έβρισκε εμπόδιο τον βασιλιά Γλουτιαίο Κούνο, ο οποίος είχε κάνει συμμαχία με τους σωβρακοφανείς και τους Emo για να κυριεύσει τον κόσμο, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Σημείωση!= Ο λαός λέει ότι ο Διαφωτισμός ήταν άνθρωπος που άνοιξε τα φώτα τις Ευρώπης και χάθηκε ο σκοταδισμός του Μεσαίωνα, το οποίο είναι μέγα ψέμα!!!

[επεξεργασία] Αγροτική και Βιομηχανική Επανάσταση

Τον 88888 με 88889 αιώνα π.Χ οι Βριλ αυξήθηκαν δραματικά προκαλώντας σωβρακοφάνεια στους αγρότες και κατέστρεφαν τα μηχανήματα τους εξαιτίας του Πορδοηλεκτρικού Φαινομένου. Τότε οι αγρότες επαναστάτησαν γιατί ο Χάρι Πότερ είχε το νεότερο σκουπόξυλο και εκείνοι δεν είχαν την νέα έκδοση της τσουγκράνας 8888F1. Παράλληλα αναπτύχθηκε το εμπόριο στο Τρίγωνο των Βερμούδων διότι οι καψουρόγυφτοι και ο Κολόμπος δεν ήξεραν τι είναι το Τρίγωνο και ο Τσακ Νορις έπαιζε τρίλιζα με την ζωή του βασιλιά Λουδοβίκου ΙΣΤ. Την εποχή εκείνη οι ανθρώποι επί πολλούς αιώνες προσπαθούσαν να φτιάξουν την λάμπα (Ήλιος) και πολλοί έμειναν άνεργοι. Αυτοί οι παράγοντες οδήγησαν στη δημιουργία μεγάλων αεροδρομίων όπου θα προσγειώνονταν τα διαστημόπλοια των Ελ. Τη ίδια στιγμή όμως οι ομάδες της αστικής τάξης τσακώνονταν γιατί ο Μπίγκφουτ τους πήρε ένα κομμάτι από το αγριογούρουνο, αλλά η επιστήμη προχωρούσε διότι ο Φράνσις Μπέικον ανακάλυψε το μπέικον, ο Ρενέ Ντεκάρτ τα γκόου καρτς, ο Τζον Λοκ τις κλειδαριές και ο Ισαάκ Νιούτον που υποστήριζε ότι το σύμπαν λειτουργεί με φυσικούς τρόπους και όχι με τα χέρια του θεού. Ο Αλή Μαμά με την σειρά του, βρήκε 40 διανοούμενους (βλέπε κάτω) και έφτιαξαν το φεμινιστικό τους κίνημα. Σκότωσαν τον Χάρι Πότερ και έφτιαξαν με την βοήθεια του Μπομπ του Μάστορα το φεμινιστικό τους σπίτι, τον Παρθενώνα. Μέχρι και σήμερα, δεσπόζει το άντρο του Διαφωτισμού πάνω στην Ακρόπολη και λέγεται ότι μερικοί διαφωτιστές έχουν επιβιώσει και ζουν ανάμεσά μας.

[επεξεργασία] Οι Διαφωτιστές

  1. ο Αλή Μαμά
    Hghg.jpg

    Ο Αλή Μαμά σε φωτογραφία το 888888πΧ.

  2. Ευγενιος ο Μεγας
    Hg.jpg

    Ο Κακαουνάκης σε φωτογραφία το 888888πΧ.

  3. Χρήστος Ζαχόπουλος
  4. Ρουσσώ
  5. Ρούσο
  6. Χλιμίτζουρας
  7. Γλυκόσκυλο
  8. Κοπρόσκυλο
  9. Ντιντερό
  10. Μπιμπερό
  11. Gooseγκούνης
  12. Bill Clinton
  13. Γεώργιος Βους
  14. Τζον Λοκ
  15. Τζον Κλειδαριά
  16. Voltέρος
  17. Μοντεσκιέ
  18. Καραγκιόζης
  19. Νικος Κ.
  20. Φούφουτος
  21. Καραμήτρος
  22. Καραμήτρενα
  23. Μητροπάνος
  24. tzellos
  25. Σάστα Μπάστα
  26. Άννα Βρύση
  27. Άννα Βρίσει
  28. Άννα Αυνανίσει
  29. Σιμήτης
  30. Μπάμπης ο Σουγιάς
  31. Κραουνάκης
  32. Κακαουνάκης
  33. Mr. Body
  34. κα Πρίνου
  35. Ιούδας
  36. Ρήγας Βελεστιλνής
  37. Κουραδόμαγκας
  38. Οβελίξ
  39. Ομπάμια
  40. Φουστάνος
  41. Κροκόντιλος
  42. Μπαμπυνειώτυς
  43. Αστερικάκης

Άλλες γλώσσες