Διανυσματικά γραφικά

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ! Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι

ακατάλληλο για άτομα κάτω των 18. Επίσης, είναι Μ.Α.Γ.Δ.Α.

(Μη Ασφαλές Για Δουλειά, Ανόητοι!).

Σ' αυτό το άρθρο θα βρείτε, μεταξύ άλλων, άσχημη γλώσσα, πρόστυχα αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και λοιπές αηδίες. Αν είστε μικρούλης και έχετε ευαίσθητη καρδιά, ή αν σας πιάσει ο προϊστάμενός σας ενώ το διαβάζετε, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη.
Διανυσματικά Γραφικά.JPG

Η λέξη "διανυσματικά γραφικά" σε διανυσματικά γραφικά. Ιδιοφυές, δεν μπορείτε να πείτε...

Τα διανυσματικά γραφικά ανήκουν στην κατηγορία των τρόπων για να δημιουργήσετε φανταστικές εικόνες και να τους αφήσετε όλους με το στόμα ανοιχτό, καθώς επίσης και στις κατηγορίες των φράσεων που δεν καταλαβαίνει σχεδόν κανένας και των θεμάτων για συζήτηση που εξασφαλίζουν πλήρη αποτυχία στο πρώτο ραντεβού.

[επεξεργασία] Αναλυτική Φρικη-περιγραφή

DinoVector.jpg

Η Δέσποινα Βανδή σε διανυσματικά γραφικά

Αρχικά, ο χρήστης χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή του για δημιουργία διανυσματικών γραφικών, είτε για να σχηματίσει διαγράμματα για το περιβάλλον εργασίας του, είτε για να σχεδιάσει τρισδιάστατες τσόντες (φήμες λένε ότι το anti-aliasing προκαλεί σεξουαλική διέγερση).

Τα διανυσματικά γραφικά κατασκευάζονται μέσω πολύπλοκων αλγορίθμων που θα μπέρδευαν ακόμη και τον Γιώργο Αυτιά. Οι αλγόριθμοι δίνουν εντολή στον επεξεργαστή να σχηματίσει στην οθόνη "κουκκίδες" (στην ουσία είναι τετράγωνα, αλλά κανείς δεν το αντιλαμβάνεται, γιατί είναι μικροσκοπικά) που ονομάζονται εικονοστοιχεία.

Στη συνέχεια, η σύζυγος του επεξεργαστή, η μητρική κάρτα, παίρνει τις εντολές από τον επεξεργαστή και τις βάζει στη μήτρα της. Εννέα μήνες αργότερα (και ενώ ο χρήστης περιμένει ακόμη ανταπόκριση από τον υπερβολικά αργό υπολογιστή του), η μητρική κάρτα γεννά τα εικονοστοιχεία και τα δίνει στις αδελφές της, τις μνήμες RAM, για να τα επεξεργαστούν. Όμως οι μνήμες RAM είναι πουλημένες! Τις "λαδώνει" ο επεξεργαστής για να δώσουν κρυφά τα εικονοστοιχεία στην κάρτα γραφικών, με την οποία ο επεξεργαστής απατά τη γυναίκα του! Η κάρτα γραφικών, η κουκλάρα της γειτονιάς (με τα μεγάλα VGA, αναλαμβάνει το ρόλο του "κοριτσιού της διπλανής πόρτας": τα "φτιάχνει" με τα εικονοστοιχεία και μετά τα κουτουπώνει, ώστε να ομορφύνουν.

Τελικά, όταν ο χρήστης έχει πια πεθάνει και τα εγγόνια του χειρίζονται τον υπολογιστή, τα εικονοστοιχεία εμφανίζονται στην οθόνη. Προτού όμως τα εγγόνια προλάβουν να αφιερώσουν τα εικονοστοιχεία στη μνήμη του παππού τους, εμφανίζεται στην οθόνη μια Μπλε οθόνη του θανάτου.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης