Διαιτητής

Kourkouti-ofi-osfp-mazarakos-banana

Χαρακτηριστική φιγούρα Διαιτητή

Ο διαιτητής ανήκει σε περίεργη φάρα ανθρωποειδών που αρέσκεται στο να σφυρίζει. Αξεπέραστοι μουντζοεισπράκτορες εντός και εκτός γηπέδων, κάνουν την στρογγυλή θεά τετράγωνη και τα νεύρα μας τρίγωνα Πανοράματος.

[επεξεργασία] Τόποι εύρεσης διαιτητών

Αν και συνήθως κάνουν την εμφάνισή τους σε γήπεδα, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια τάση έμφανισης σε τηλεοπτικά παράθυρα. Τα δημοφιλέστερα στέκια τους δεν είναι άλλα παρά η Καλύβα του μπαρμπαθωμά, το Καφενείο των Φιλάθλων και η φωλιά του Παναγιώτη Μπαρούφα, ιεραπόστολου της κόκκινης κάρτας και πρωτομάστορα του Γεφυριού της Πλάκας.

Ο Παναγιώτης Μπάρουφας κάνει κάθε Κυριακή την εμφάνιση του στο τηλεοπτικό πάνελ της ΝΕΡΙΤ, παρέα με μεγάλες προσωπικότητες της αθλητικής δημοσιογραφίας και μη, με τον πολυαγαπημένο αρχισχολιαστής μας Πουρδουπουπού να κρατάει το λάβαρο και το επίπεδο της Αθλητικής Κυριακής ψηλά.

[επεξεργασία] Βασικά Εργαλεία Διαιτητή

Paparazzi dytikessynoikieskakos

Ο Τάσος Άκακος, αριστερά στο στούντιο έτοιμος να ηχογραφήσει το νέο του hit, δεξιά στις απόκριες ντυμένος διαιτητής

1. Σφυρίχτρα: “Διαιτητής χωρίς σφυρίχτρα, ψωμί χωρίς κόρα”

- Κολλητήρι, υιός Καραγκιόζη

2. Κίτρινη κάρτα: “Σαν την κίτρινη κρατώ, σαγηνεύω τον φακό”

- Τάσος Άκακος, λαϊκός τραγουδιστής

3. Κόκκινη κάρτα: “Το αίμα μου μαρμάρωσε, στο παγερό σου αντίο, κι η καρδιά μου πάγωσε, και έσπασε στα δύο ”

- Θάνος Πετρέλης, ερμηνεύοντας το Κόκκινη δεν ήταν Κόκκινη

Αγαπημένο του βιβλίο: Κανονισμός Αγώνων Ποδοσφαίρου (ΚΑΠ).

[επεξεργασία] Αξιόλογες Προσωπικότητες της Διαιτησίας

Varouxas

Ο Ιεραπόστολος της διαιτησίας Παναγιώτης Μπαρούφας

[επεξεργασία] Διαιτησία και Ελλάδα

Χώρα παραγωγής των μεγαλύτερων γιγάντων στον χώρο του ποδοσφαίρου και της διαιτησίας. Από τον Παναγιώτη Μπαρούφα μέχρι τον μετέπειτα αστέρα του Hollywood Γιόντα, η Ελλάδα συνεχίζει να παράγει μεγαθήρια. Ειδικές σχολές έχουν πλέον στηθεί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Μουδανιά για την περαιτέρω εξειδίκευση των μελλοντικών αστέρων των γηπέδων. Περιττό να αναφέρουμε ποιανού το όνομα φέρουν οι σχολές...Το επάγγελμα δεν έχει χτυπηθεί ακόμα από την ανεργία, γι' αυτό το λόγο όλο και περισσότεροι νέοι σπεύδουν να δηλώσουν τις σχολές αυτές στο μηχανογραφικό τους.

Άλλες γλώσσες