Δημόσιες υπηρεσίες

[επεξεργασία] Απαρχές

Οι δημόσιες υπηρεσίες δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα το 1930 από τον ξάδερφο του Σάουρον, τον Ελφρέντο. Σκοπός του ήταν να εξολοθρεύσει αργά και βασανιστικά το ελληνικό γένος αλλά και τους τουρκόσπορους που ζουν ανάμεσά του. Φημολογείται πως τα βαλκανικά φύλα διαθέτουν ανοσία στην επιρροή τους.

[επεξεργασία] Διάρθρωση

Για έναν εξωγήινο, η εξυπηρετησή του θα ήταν αδύνατη διότι δεν ξέρει τους μυστικούς κώδικες που φυσικά γνωρίζουν οι γήινοι.

1) Προσκύνημα στο ρομπότ που φτύνει χαρτάκια με αριθμούς.

2) Παρέα με υπερήλικες έτσι ώστε να σου δώσουν ένα από τα 10 χαρτάκια που πήραν πριν μια ώρα από το ρομπότ για να ξεμπερδέψεις πιο γρήγορα (κατά προτίμηση γιαγιάδες).

3) Θέληση για συνομιλία με άγνωστα ανθρωποειδή με θέματα τύπου "τι κράτος είμαστε εμείς;", "η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της!", "αφού τους ψηφίζετε, τι μιλάτε;".

4) Εξοικείωση με την φυλή της Πελοποννήσου που συνήθως απαντάνται σε δημόσιες υπηρεσίες αφού οι περισσότεροι πολιτικοί κάνουν ρουσφέτια σε αυτήν. Το είδος αυτό αρέσκεται στο ξύσιμο μύτης ειδικά κατά την εποχή της γονιμοποίησης, οπότε σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ενοχληθεί κατά την διάρκεια αυτής της πολύτιμης διαδικασίας. Το είδος προστατεύεται από τον Καποδίστρια με την σφραγίδα της Ψητής Πατάτας.

5) Οταν φύγει ο παλιός ο χρόνος και έρθει η σειρά σου να "εξυπηρετηθείς", μίλα λίγο. Λίγες κουβέντες και καλές.

6) Μην σας ξενίσει η υπάλληλος όσο χοντροκώλα και να είναι. Ανήκει και εκείνη στην ελληνική φυλή και η εξυπηρετησή σας εξαρτάται από εκείνη.

[επεξεργασία] Παρενέργειες μετά από παρατεταμένη έκθεση

  1. Εντεροκολίτιδα
  2. Υστερία με σύνδρομο καταδίωξης
  3. Κατάθλιψη
  4. Διαστρεβλωμένη άποψη για την ομορφιά. Μετά από έρευνες στο Πανεπιστήμιο του Πριτς, σημειώθηκε άνοδος στον αριθμό των ανθρώπων που θεωρούσαν ελκυστική την Φιόνα (σύζυγος Σρεκ), την Μαριάννα Ντούβλη, την Ράνια Θρασκιά και την Queen Latiffa.
  5. Έντονη εφίδρωση που συνοδεύεται από στομαχικό άλγος.