Δημόσιες τουαλέτες

Οι δημόσιες τουαλέτες ή το μέρος της δημοσιάς ή Ηλύσια Πεδία ή Δημόσια Αφοδευτήρια αποτελούν οάσεις ξεκούρασης και χαλάρωσης στο κέντρο της πρωτευούσης. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι οι δημόσιες τουαλέτες επινοήθηκαν από το Μαθουσάλα της πολιτικής Κωνσταντ*νο Μητ*οτάκη (φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις το ένα τρίτο) σε συνεργασία με τον οικολόγο Δήμαρχο Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη ή Μπόμπ Μάστορα.

[επεξεργασία] Κατασκευή

Το έργο της κατασκευής του τεράστιου αυτού έργου ανέλαβε η κατασκευαστική εταιρεία «ο Βούδας της οικοδομής» ενώ έχει διαρρεύσει ότι για την ολοκλήρωσή του εργάστηκαν δια της βίας 9 Tρολ ,ο Τάκης Τσουκαλάς και οι Simpsons. Το έργο που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2ο μ.ε.Κ.Μ. (μετά εμφάνισης Κω*σταντίνου Μητσ*τάκη), τελείωσε το Δεκέμβριο του 87.681.764.736 μ.ε.Κ.Μ.

UnderConstruction.gif

Το έργο στα σκαριά του

[επεξεργασία] Εγκαίνια

Το έργο εγκαινιάστηκε στις 29 Ιανουαρίου του σωτήριου έτους 87.681.764.737 μ.ε.Κ.Μ. Το πλήθος των Ελλήνων που παρεβρέθηκαν στην τελετή άγγιξε τις 100 χιλιάδες. Η τελετή ήταν λιτή και απέριττη. Μετά την κοπή της κορδέλας από κάποιον με μούσι ακολούθησε στρατιωτική παρέλαση και πολύωρο φαγοπότι.

8 ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΒΟΣΤΩΝΗ.jpg

Τα ιστορικά εγκαίνια των δημοσίων αφοδευτηρίων

[επεξεργασία] Τα πρώτα χρόνια

Οι δημόσιες τουαλέτες αγκαλιάστηκαν αμέσως από το σύνολο του ελληνικού πληθυσμού και είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι εξυπηρέτησαν κατά καιρούς κατουρλήδες, κατουρλήδισσες, άτομα με ουρολοιμώξεις, παιδόφιλους, κοπρόφιλους και οπαδούς του Αύναν (οι τελευταίοι βοήθησαν στην εξυπηρέτηση του κοινού, αφού εφοδίασαν τις τουαλέτες με ενυδατικές λοσιόν «Και του πουλιού το γάλα».

ToiletSOLENT 450-550.jpg

Οι δημόσιες τουαλέτες

[επεξεργασία] Διάσημοι που πέρασαν από τις τουαλέτες

Πολλοί διάσημοι έχουν περάσει κατά καιρούς από τις δημόσιες τουαλέτες. Λέγεται ότι ο Όμηρος εμπνεύστηκε τα έπη του την ώρα που αφόδευε. Η λεκάνη αυτή από τότε τέθηκε εκτός λειτουργίας και θεωρείται μνημείο πολιτισμού. Δεν είναι τυχαίο ότι άνθρωποι από όλη την υφήλιο έτρεχαν να χέσουν στην Ελλάδα. Οι Μαρξ και Ένγκελς γνωρίστηκαν ενώ έχεζαν σε διπλανές τουαλέτες. Οι λεκάνες αυτές από τότε τέθηκαν εκτός λειτουργίας και θεωρούνται μνημείο πολιτισμού. Ο Μπακούνιν χρησιμοποιούσε τις τουαλέτες ως ησυχαστήριο. Στα χρόνια που ακολούθησαν τη Μεταπολίτευση διάφοροι νεοέλληνες χρησιμοποίησαν τις θαυματουργές λεκάνες όπως ο Γιώργος Καπουτζίδης που εμπνεύστηκε εκεί την τρομακτικά επιτυχημένη σειρά που απασχόλησε το φιλοθεάμον κοινό για δύο ολόκληρα χρόνια «Στο παρά πέντε», ο Τάκης Τσουκαλάς που αναδιαμόρφωσε το ντεκόρ μπογιατίζοντας τις λεκάνες κόκκινες και γράφοντας στους τοίχους Τζόλε (κάποιοι ανώμαλοι άτεχνοι έγραψαν δίπλα ψ*λε, κώλε, φλώρε, lolε κ.ά.) Επίσης από το ιερό αυτό μέρος πέρασε ο Μαμαλάκης, ο οποίος σβόλιασε τις λεκάνες με τόσο σκατό που αυτές στούμπωσαν για δύο και κάτι μήνες μέχρι να έρθει να τις ξεβουλώσει ο Σούπερ Μάριο και ο άλλος υδραυλικός που σέρνει μαζί του (Λουίτζι). Μέχρι και ο αγαπητός και πασίγνωστος Γκουσγκούνης πέρασε από κει και άφησε ανεξίτηλα το σημάδι του (ακρυλικό σπέρμα). Και άλλες εξέχουσες προσωπικότητες χρησιμοποίησαν τις δημόσιες χέστρες όπως ο Διονύσιος Σολωμός, τα παιδιά της Σαμαρίνας και της λαμαρίνας (ΕΛΠΑ), η Πούλια και ο Αυγερινός, οι Ευέλπιδες και η Μυρσίνη Βουνάτσου.

[επεξεργασία] Παιδιά της τουαλέτας

Μετά την παράδοση των δημόσιων τουαλετών στην κυκλοφορία οι στατιστικές των βιασμών έπιασαν το ταβάνι με συντριπτική αύξηση της τάξεως του 2,78687687% (Πηγή MRB). Πολλά παιδιά γεννήθηκαν στο χώρο των τουαλετών όπως η Ελένη Λουκά, η Λόλα, η Χάιντι, ο Φαντομάς ,ο Λευτέρης Πανταζής και η Αννούλα.

[επεξεργασία] Κονδύλια

Η κυβέρνηση του Κανένα θέλοντας να αναβαθμίσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες αποφάσισε να χρηματοδοτήσει τις δημόσιες τουαλέτες με κονδύλια ύψους 1.000.000 δρχ. με σκοπό την αγορά καθαρτικών, μπουκαλιών με σαπούνι και χαρτιού υγείας SUDOKOU. Η ολοκλήρωση του έργου θα αργήσει να πραγματοποιηθεί αφού μετά από επίσκεψη του αιώνιου νιάτου Κ.Μητσοτάκ* ο χώρος βρέθηκε άγρια βεβηλωμένος, γεμάτος κόπρανα και σπέρμα γαϊδάρου. Από εκείνη τη στιγμή και μετά έχουν παρατηρηθεί πολλές περιπτώσεις άγρια σεξουαλικά κακοποιημένων γαϊδάρων, ενώ δύο από αυτούς, ο Τάκης και ο Μανούσος ,αγνοούνται.

[επεξεργασία] Λόγια σπουδαίων για τις δημόσιες τουαλέτες

“Και γαμώ τις τουαλέτες”

- Ο Γκουσγκούνης για τις δημόσιες τουαλέτες

“Μα το Θεό είναι οι καλύτερες χέστρες”

- Ο Διάβολος για τις δημόσιες τουαλέτες

“Είναι ένα έργο που αξίζει και πρέπει να στεριώσει”

- Ο Μητσοτάκης για τις δημόσιες τουαλέτες

“Άι γαμήσου”

- Οι Δημόσιες τουαλέτες για το Μητσοτάκη

“Τζάμι”

- Ο Tony Hawk για τις δημόσιες τουαλέτες

“Θρύλος μια ζωή”

- Ο Τάκης Τσουκαλάς για κάτι άσχετο
LUKA 01.jpg

Η Λουκά τη στιγμή της γεννήσεώς της αναδύεται από το καζανάκι σαν την Αφροδίτη της Μήλου