Δημοσιογράφος

Προσοχή: το άρθρο αυτό αναφέρεται στο αρχαιότερο λειτούργημα του κόσμου. Δείτε το άρθρο Ο Δημοσιογράφος για ΤΟΝ Δημοσιογράφο.

“Δηλαδή, εγώ που γράφω στη Φρικηπαίδεια, είμαι δημοσιογράφος;”

- Φρικηπαιδιστής για την πραγματική ταυτότητα του επαγγέλματός του

Δημοσιογράφος είναι αυτός που ομιλεί περί των πάντων, αν και αγνοεί τα πάντα.

[επεξεργασία] Καταγωγή

Ειδική πληθυσμιακή ομάδα που κατάγεται από τις κατσαρίδες. Κατά την πάροδο των ετών η ομάδα μεταλάχθηκε εξωτερικά, έτσι που δε διαφέρει οπτικά από τους ανθρώπους, διατήρησε όμως διάφορα κατσαριδικά στοιχεία όπως η Ανοσία στις κατηγορίες, στην παραπληροφόρηση, στην αλήθεια και στις απέλπιδες προσπάθειες εξολόθρευσής τους. Επίσης, όπως κι αυτές, οι δημοσιογράφοι ευδοκιμούν στις σκοτεινές γωνίες επιχειρηματικών γραφείων και ξεμυτούν από εκεί κατά τη διάρκεια της νύχτας εκφοβίζοντας τους εν λόγω επιχειρηματίες. Με αυτόν τον τρόπο τους αποσπούν χρήματα και πληροφορίες για περαιτέρω παρεχόμενες υπηρεσίες. Σύμφωνα με το σύνδρομο της Στοκχόλμης, καταλήγουν φιλαράκια και την περνούν κοτσάνι.

Αρχηγός της ομάδας τα τελευταία χρόνια παραμένει ο πολύς Μάκης. Υπό την ηγεσία του το σώμα των δημοσιογράφων κατέκτησε όλες τις κορυφές της επαγγελματικής ασυδοσίας και εκφοβισμού. Ακριβώς από κάτω του βρίσκεται ο Νίκος -θέλω να γίνω Μάκης στη θέση του Μάκη - Ευαγγελάτος. Επίτιμος ήταν ο έτερος Νίκος Κακαουνάκης.

[επεξεργασία] Ειδικές δυνάμεις και ιδιότητες των δημοσιογράφων

  • Ξεβαμμένα πουκάμισα ή φουστάνια
  • Ακατάσχετη φλυαρία
  • Σαρδάμ
  • Υπνωτιστικό βλέμμα
  • Βαριεστημένη φωνή
  • Μικρόφωνο (που σχεδόν πάντα δεν δουλεύει, με αποτέλεσμα να ουρλιάζουν μπροστά στην κάμερα μέχρι που να τους βγει το λαρύγγι)
  • Μαλλί άνω-κάτω
  • Δάχτυλα που "αντέχουν" (ειδικά για αρθρογράφους σε εφημερίδες)
  • Χρήμα: Παρά την ανούσιά τους ύπαρξη, εφόσον ποτέ δεν λένε την αλήθεια των γεγονότων (λόγω λαδώματος από τους πραγματικούς υπαίτιους), οι δημοσιογράφοι πολλές φορές αντιγράφονται από ηθοποιούς σε διαφημίσεις, που κάνουν τους δημοσιογράφους για να διαφημίσουν το νέο απο-τρυπαντικό Skip ή τα πατατάκια Lays που τα τρώει όλη η Ελλάδα, ακόμη και οι ηλικιωμένες που δεν έχουν δόντια για να τα φάνε, αφού τα εγγόνια τους έχουν κλέψει τις μασέλες τους για να παίξουν τους δράκουλες. Όλα για το χρήμα...
  • Γνώση: Οι δημοσιογράφοι τα ξέρουν ΟΛΑ! Ξέρουν πως λειτουργούν τα αεροπλάνα, τα πλοία, τα αυτοκίνητα και το multi moulinex. Μπορούν ανά πάσα ώρα να εξηγήσουν γιατί έπεσε ο δείκτης Dow(n) Jones, γιατί τα κουλούρια είναι στρογγυλά και να απαριθμήσουν και τα σαράντα ονόματα των παλικαριών από τη Λειβαδιά.
  • Ειλικρίνια: Έτερος βιότοπος των δημοσιογράφων είναι τα τηλεοπτικά παράθυρα. Εκεί ξεδιπλώνουν το μέγιστο υποκριτικό ταλέντο που διαθέτουν, επιδιδόμενοι σε εικονικές εντάσεις και αναλύσεις που κανείς δεν καταλαβαίνει και κανέναν δεν ενδιαφέρουν. Οι δημοσιογράφοι είναι ενίοτε ενοχλητικά λαμόγια, που κατακλύζουν τα τηλεοπτικά παράθυρα και τις εβδομαδιαίες φυλλάδες με ακατανόητα πράγματα, που δεν πλησιάζουν καν την αλήθεια για τα γεγονότα τα οποία περιγράφουν.

[επεξεργασία] Ονειροκρίτης

Αν δεις μπροστά σου δημοσιογράφο μπες σε ένα 'Γρηγόρη' και φάε μια τυρόπιτα μέχρι να φύγει. Αν δεις δημοσιογράφο στον ύπνο σου, πήγαινε σε έναν παπά να σε διαβάσει. Αν παρ' όλα αυτά επιμένεις να τον συναντήσεις, είσαι ηλίθιος και κοφ' το λαιμό σου.