Δημοκρατία του Μαϊντανού

(Ανακατεύθυνση από Δημοκρατία της Μαλακίας)

Το Δημοκρατία της Μαλακίας ανακατευθύνει εδώ.

Το άρθρο αυτό αφορά το γειτονικό ψευδοκράτος των Σκοπίων (επίσης γνωστά ως Σκόρπια), Δημοκρατία του Μαϊντανού. Για το σύγχρονο όρο, δείτε: Μαϊντανός.

Δημοκρατία του Μαϊντανού
Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία του Μαϊντανού

Република Маидан
Поранешна Југословенска Република Маидан

Pac-mac FYROM Coat of Arms
 
FYROM-ROM
Πληθυσμός2,038,514 κατ.
Πυκνότητα πληθυσμού1 κατ/τετρ. χλμ.
ΠρωτεύουσαΣκόρπια
ΘρησκείαΟρθόδοξος Χριστιανισμός
ΕθνικότηταΒαλκάνιοι
Επίσημη γλώσσαΣλαβοσερβοβουλγαροαλβανικροατικά
ΚυβέρνησηΠρωθυπουργός: Πίκολα Πουρέφσκι

[επεξεργασία] Γενικά

Η Δημοκρατία του Μαϊντανού (Σλαβοσερβοβουλγαροαλβανικροατικά: Република Маидан), ή αλλιώς ελληνικά επίσημα: ΦΥΡΟΜ Φοβερή ανΥπέρβλητη ελ παΡεξήγηση για τΟν όρο Μακεδονία αλλά και αγγλικά: Fucking Years, ROM!(FYROM). Μπήκε στο στόχαστρο από τον Τίτο, πρώτο ξάδελφο του Παπαδόπουλου και έχοντας πίσω της την υποστήριξη της εταιρίας των υπολογιστών, διεκδικεί το όνομα Mac, από τα Mac Donald's. Η εταιρία δεν έχει την έγκριση των Γκούντις που καλά κρατούν στην Ελλάδα, ώστε να προσφύγει στον ΟΗΕ για παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων.

Απόπειρα προσέγγισης του θέματος υπό το πρίσμα νεότερων επιστημονικών ερευνών είναι ότι πρόκειται για μια επινοήση των Βριλ για την καταστροφή των Ελ. Αρχικά τα Βριλ ήθελαν να βρουν μια πρακτικότερη τοποθεσία σαν την Θεσσαλονίκη, αλλά λόγω της μακεδονικής προέλευσης των κατοίκων της, ήταν δύσκολο να κλέψουν έτσι την ονομασία. Τότε έμαθαν για κάτι ορεινά βουλγαροχώρια όπου το σαπούνι ήταν ταμπού και οι κάτοικοι είχαν μεταλλαχτεί απ' την απλυσιά. Επειδή οι Σκοπιανοί είχαν μια πολύ ιδιαίτερη ιδιοσυγκρασία, μαστούρωναν με το μαϊντανό, οπότε τα Βριλ τίγκαραν τα εύφορα φυρομιανά εδάφη με μαϊντανό. Σαν αποτέλεσμα, το ψηλότερο δέντρο στα Σκόπια είν' ο μαϊντανός.

Καθώς εξελίσσονταν τα όργανα της στοματικής τους κοιλότητας, τα Βριλ φρόντισαν η πρώτη λέξη που θα μάθαιναν να είναι η λέξη Μακεδονία. Η συγκίνηση των Σκοπιανών για την ικανότητά τους αυτή δε λέγεται. Αφού άρχισαν να αυτοαποκαλούνται Μακεντόνσκιχ. Και μάλιστα να το λεν πάλι και πάλι «μακεντόνσ-κιχ, μακεντόνσ-κιχ, μακεντόνσ-κιχ!!». Κύριες εξαγωγές του κράτους τους είναι: γράμματα στον εκάστοτε Έλληνα πρωθυπουργό, τρέλα, και πολύς πολύς μαϊντανός (πάντα).

[επεξεργασία] Κάτοικοι

Οι κάτοικοι έχουν δικό τους πολιτισμό και κουλτούρα ολότελα διαφορετικό από τους γειτονικούς λαούς:

  • Δικιά τους γλώσσα (οποιαδήποτε ομοιότητα με το κυριλλικό αλφάβητο και τις σλαβικές γλώσσες είναι εντελώς τυχαία και συμπτωματική)
  • Εθνικοί χοροί το χασαποσέρβικο με παραδοσιακές ενδυμασίες τη φουστανέλλα και άλλα ρούχα.
  • Ιστορία (αναλύεται παρακάτω)

[επεξεργασία] Εθνικός ύμνος

Ανώτεροι Ελ συνθέτες (Έφη Θώδη) πρότεινα το "Σκόπια Σκόπια Πι Σκο", όπως τραγουδούν περήφανα ο Ανδρέας Ευαγγελόπουλος. Παρά την ευγενική αυτή χειρονομία αντέδρασαν και συνέθεσαν άλλον ύμνο.

[επεξεργασία] Ιστορία

Η ιστορία αυτής της χώρας είναι τόσο προφανής, ώστε να δημιουργεί ομοφωνία σε όλους τους ιστορικούς όλων των χωρών σε όλους τους αιώνες: σφάζονται συνέχεια για το ποια είναι! Ανήκουν στους Σλαβόφωνους λαούς που κατέχονταν από την Τουρκοκρατία, κατάφεραν να ελευθερωθούν σχετικά αργά, ενώ έγιναν το μήλο της έριδας στην Ελλάδα, Αλβανία, Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Κίνα, ΗΠΑ, Ξ'είΠΑ, Ρωσσία, Αγγλία και τον Άρη.

[επεξεργασία] Μέλλον

Nostradamusgraphic Αυτό το σέκτιον περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια μελλοντικά γεγονότα!
Είδατε τι σαΐνια είμαστε;;
Τύφλα να 'χει ο Νοστράδαμος!

Ο γέρων (του γέρου, τον γέροντα) προφήτευσε πως η Δημοκρατία της Μαλακίας θα γίνει επαρχία της Δημοκρατίας της Διαφθοράς (Ελλαδιστάν). Λέει ο γέρων για τα 5 εκατομμύρια κατοίκων της χώρας. "Το 1/3 των Σκοπιανών θα φύγει για το Βούπερταλ, το δεύτερο 1/3 θα πάει για βρούβες, θα πάρει τα βουνά κτλ, και το τελευταίο 1/3 θα ανακαλύψει πως έχει ελληνικά γονίδια (γεγονός πως τρώνε τζατζίκι, διορίζονται με ρουσφέτια, και έχουν εθνικοφανταστικά παραληρήματα)".

Το 2032 μ.χ. και μετά από αδιέξοδες διπλωματικές ενέργειες, οι γείτονες Ελ αποφάσισαν επιτέλους να επιτεθούνε στο κράτος της Φύρομ, για να το συμμορφώσουνε με τους κανόνες διεθνούς δικαίου. Χρησιμοποιώντας ένα εθελοντικό στρατό από πορωμένους ελληνοφρενείς εθνικόφρονες οι οποίοι στατολογήθηκαν μέσα από τις σελίδες της Φρικηπαίδειας, εξαπέλυσαν μια αιφνιδιαστική επίθεση με βάναυσα άρθρα στη Φρικηπαίδεια, τα οποία γελοιοποιούσαν την χώρα και διακωμωδούσαν την έλλειψη ιστορίας και πολιτισμού της Δημοκρατίας του Μαϊντανού, τονίζοντας παράλληλα τις αρετές των Ελ και της ένδοξης ιστορίας τους. Τα άρθρα έγιναν ανάρπαστα στο διαδίκτυο, και έφτασαν ακόμα και να έχουν δική τους σελίδα στο Φέισμπουκ.

Αμέσως μετά την επίθεση, η οποία καταρράκωσε το ηθικό των κατοίκων της Δ.Τ.Μ, οι μεγάλες υπερδυνάμεις, η Κίνα και η Ακτή του Ελεφαντοστού, παρενέβησαν για να αποτρέψουν την κλιμάκωση των εχθροπραξιών, και υπέδειξαν στους Σκοπιανούς να ζητήσουν ταπεινά συγνώμη από τους γείτονες τους, για να αποφευχθούν οι περαιτέρω συνέπειες. Η κυβέρνηση της Δ.Τ.Μ. μετά από την δημόσια ταπείνωσή της αποφάσισε να ικανοποιήσει τα δίκαια ιστορικά αιτήματα των Ελ και έτσι άλλαξε την επίσημη οναμασία της χώρας σε "Δημοκρατία της Μπουγάτσας με Φυστικοβούτυρο στα Κάρβουνα". Οι Ελ γιόρτασαν τη νίκη με ουΐσκυ-κόλα και όρισαν την μέρα της υποχώρησης ως εθνική γιορτή, ανάμεσα στην Τσικνοπέμπτη και την Καθαρά Δευτέρα, έτσι ώστε να παίρνουν πενταήμερο και να πάνε στο εξοχικό τους στα Καμμένα Βούρλα. Οι αρθρογράφοι των νικηφόρων άρθρων παρασημοφορήθηκαν με το Μετάλλιο της Ανοιχτής Παλάμης, και προτομή τους σε κλίμακα 1:32 και σε μορφή Πλέι-μομπιλ στήθηκε στην κεντρική πλατεία του Κιλκίς από τον νεραϊδοδήμαρχο Καρατζά-Fairy.

[επεξεργασία] Είπαν

“Έλα μωρέ! Σε δέκα χρόνια θα έχει ξεχαστεί η ιστορία!”

- Κωνσταντίνος Μητσοτάκης στο σημερινό πρωθυπουργό, όταν πρωτοπροτάθηκε ο όρος Σλαβομακεδονία για το κράτος.

“Θεέ εσύ στους ουρανούς δες τα Μακεδονικά μας βάσανα και ελέησέ μας”

- Κρατική τηλεόραση.

“Πρώτα δημιούργησα τους Μακεδόνες, και από εκεί τη λευκή φυλή των ανθρώπων και μετά τους υπόλοιπους ανθρώπους.”

- Ο Θεός σύμφωνα με την εκκλησία και την κρατική τηλεόραση

[επεξεργασία] δείτε επίσης

[επεξεργασία] Αναφορές

  1. Μιμούμενοι το παράδειγμα της εκκλησίας της ελλάδας που έχει αυτοκέφαλο με εξαίσια προσωπικότητα τον αείμνηστο Χριστόδουλο.