Δημοκρατία

Αυτό το γλήμμα αναφέρεται στην αληθινή δημοκρατία. Για φτηνές απομιμήσεις δείτε Δημοκρατία (ιδεολογικό υπόβαθρο).

Κριση
-Πώς πάνε για την Δημοκρατία καλοί μου άνθρωποι;

Η δημοκρατία είναι πολίτευμα, δηλαδή ένας τρόπος για να κυβερνούν οι λίγοι και να νομιμοποιούν την εξουσία τους. Βασικό της χαρακτηριστικό είναι η πεποίθηση ότι κυβερνούν οι λαϊκές μάζες. Στην πραγματική δημοκρατία το κάθε άτομο που έχει πολιτικά δικαιώματα, όπως οι πολιτικοί, ο λαός και ο κόμης Μ (που είναι μια κατηγορία απο μόνος του) οφείλουν να ψηφίζουν για να παρθούν αποφάσεις απο τα όργανα διακυβέρνησης.

[επεξεργασία] Βασιλευομένη Δημοκρατία

Βασιλικές δυναστείες αναλαμβάνουν κάθε φορά το θρόνο. Η κατάληψη μιας θέσης εξαρτάται από τις διασυνδέσεις. Ο Βασιλεύς είναι ο ανώτατος άρχων της χώρας και είναι αυτός που πρέπει να παίρνει όλες τις αποφάσεις. Στην Βασιλευομένη Δημοκρατία όμως ο Πρωθυπουργός παίρνει τις αποφάσεις και ο Βασιλιάς τον πιέζει για να κάνει αυτά που θέλει να κάνει με αποτέλεσμα σε χώρες όπως το Ελλαδιστάν να ανεβοκατεβαίνουν οι κυβερνήσεις σαν τα ασανσέρ στο Χόντος Σέντερ.

[επεξεργασία] Βασιλευόμενη Συνταγματική και Κοινοβουλευτική Δημοκρατία

Είναι η τελευταία λέξη της μόδας στην Βασιλευόμενη Δημοκρατία. Υπάρχει σύνταγμα και βουλή που εκλέγεται από τον λαό, αλλα και πάλι ο Βασιλιάς κάνει οτι γουστάρει.

[επεξεργασία] Βασιλευόμενη Συνταγματική Δημοκρατία

Μπανάλ έκδοση του από πάνω όπου υπάρχει σύνταγμα για να τεκμηριώνει κάποια πράγματα, αλλα ύφιστος νομοθέτης είναι ο Βασιλιάς. Ο λαός ψηφίζει μόνο όταν διεξάγεται δημοψήφισμα (και πάλι εκεί οι περισσότεροι πάνε για ψάρεμα)

[επεξεργασία] Θεουσεβούμενη Δημοκρατία

Ελληνική ευρεσιτεχνία. Η Θεοκρατία είναι πλήρως συμβατή με τις θρησκευτικές ελευθερίες στη χώρα μας. Το σύνταγμα προστατεύεται από την Αγία τριάδα (κι όμως στην αρχή του γράφει Eις τo όνoμα της Aγίας και Oμooυσίoυ και Aδιαιρέτoυ Tριάδoς Εις το όνομα του Πατρός, του Υιού και του Αγίου πνεύματος, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων (Σημείωση: Όταν το διαβάζεις ακούγονται οι φωνές των ψαλτάδων απο πίσω να λένε Αμήν...) Τώρα που ξέρω ότι ο Θεός προστατεύει για την τήρηση των νόμων στην Ελλάδα ηρέμησα).
Τσακ2
Η τάξη του '74 σταδιοδρόμησε στην ελληνική πολιτική. Από αριστερά προς δεξιά: Τσακ Νόρρις, Γ. Παπανδρέου, Αντ. Σαμαράς, Κων. Καραμανλής.

Στην Θεουσεβούμενη Δημοκρατία ανώτατος άρχων είναι είτε ο Βασιλεύς ή ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αλλά τις τελικές αποφάσεις τις παίρνει Η Ιερά Σύνοδος με ανώτατο εκτελεστικό όργανο τον Αρχιεπίσκοπο ή τον Ιμάμη ή τον Βεζύρη ή τον Χαλίφη το ίδιο ακριβώς μας κάνει.

[επεξεργασία] Αριστοκρατική Δημοκρατία

Ο λαός αποφασίζει αλλά μόνο οι 300 της βουλής (κι αν) μπορούν να μιλήσουν και να ακουστούν. Συνήθως στην Αριστοκρατική Δημοκρατία παρατηρείται το φαινόμενο να μπορούνε να μιλήσουν μόνο όσοι έχουνε λεφτά κι εφημερίδες, κανάλια, ράδια, κότερα (έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;)

[επεξεργασία] Ασχετική δημοκρατία

Οι αρμόδιοι σε κάθε τομέα που αναλαμβάνουν δεν τον έχουν ζήσει. πουχούδια:

  • Τα παιδιά των κουμουνιστών πάνε σε ιδιωτικά σχολεία.
  • Οι υπουργοί απασχόλησης δεν έχουν δουλέψει ποτέ τους.
  • Το υπουργείο οικονομικών δεν ξέρει ποιους πληρώνει και πόσοι δημόσιοι οργανισμοί λειτουργούν.
  • Η διοίκηση στηρίζεται σε χαρτιά.
  • Το διαδίκτυο της δημόσιας διοίκησης έχει χακεριστεί εδώ και πολλούς αιώνες.
  • Οι στρατηγοί μας δεν έχουν πολεμήσει, ούτε έχουν δει όπλο σε καλή κατάσταση.

[επεξεργασία] Αποχαυνωτική Δημοκρατία

Οι διάφοροι φορείς (σχολείο, ΜΜΕ) αποχαυνώνουν τους πολίτες για να είναι ενεργοί. Να ψηφίζουν με πολιτικό φρόνημα και προσπαθούν να γεμίσουν το μυαλό των ψηφοφόρων με χρήσιμες πληροφορίες.

[επεξεργασία] Αποχική Δημοκρατία

Η (απόλυτη παρακαλώ) πλειοψηφία ψηφίζει λευκό ή άκυρο ή αποχή. Για να χαρακτηριστεί μια δημοκρατία αποχική το ποσοστό αποχής πρέπει να ξεπερνά το 50,1% (με στρογυλλοποίηση στο τελευτάιο δεκαδικό ψηφίο πάντα προς τα πάνω, όπως και στο euro).

[επεξεργασία] Πλειοψηφική δημοκρατία

Η πλειοψηφία (της Βουλής) είναι ενισχυμένη κατά 18%-50% στο περίπου. Το πρώτο κόμμα παίρνει μπόνους απο μία έως εκατόν πενήντα έδρες. Βασική προϋπόθεση είναι το συγκεκριμένο κόμμα να έχει συγκεντρώσει το 3% των ψήφων των κατοίκων που έχουν δικαίωμα ψήφου.

[επεξεργασία] Κουμουνιστική δημοκρατία

Γερμανοσοβιετική εφεύρεση, οι πολίτες εξεγέρθηκαν και γραφειοκρατικά ψήφισαν τον εκπρόσωπό τους, ο οποίος με διαπλοκή εξέλεξαν την κυβέρνηση που εξήγγειλε την φορολογία στο 80%. Επίσης ψήφισε τον ανώτατο άρχοντα του κράτους, που δεν λέγεται ούτε πρόεδρος, ούτε βασιλιάς, ούτε φύρερ αλλά Γενικός Γραμματέας. Ο Γενικός Γραμματέας είναι η απόλυτη αρχή αλλά αυτό δεν το ξέρει κανείς. Ο Λαός νομίζει οτι μπορεί να αλλάξει γενικό γραμματέα μα αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει.

[επεξεργασία] Ολιγαρχική δημοκρατία

Ελληνική εφεύρεση. Ψηφίζουν όλοι εκτός από όλους, εξαιρούνται μόνο όσοι έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν. (πΧ: αρχαία Αθήνα)

[επεξεργασία] Αμερικανική δημοκρατία

Αμερικανική εφεύρεση. Δημοκρατία που επιβάλλεται σε κράτη που κατέκτησε και προέρχεται από το λαό.

[επεξεργασία] Ονομαστική δημοκρατία

Τα υπανάπτυκτα κράτη μιμούνται την αμερικανική δημοκρατία αλλά οι τελευταίοι διαμαρτύρονται ότι δεν είναι αυθεντική (ή θέλουν το copyleft).

[επεξεργασία] Δείτε επίσης