Δημήτρης Χριστόφιας

“Σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι ο μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο Δημήτρης Χριστόφιας, στον οποίο εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική και η σοφία του αιώνα μας χρωστάμε τα πάντα.”

~ Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν για τον Δημήτρη Χριστόφια

“Νιώθω σαν τον απατημένο σύζυγο που τα μαθαίνει όλα τελευταίος”

- O Χριστόφιας σε φίλους του για τη γυναίκα του

“Θα παραιτηθώ!”

- O Χριστόφιας για τις απειλές 10 ατόμων

“OΧΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ”

- Oλόκληρος ο Κυπριακός λαός για την πιο πάνω δήλωση

“Φταίει!”

- Κάποιος για κάτι που σίγουρα δεν έχει σχέση με τον αχάπαρο Δημήτρη Χριστόφια

“Ωωω!! Τι είναι αυτός ο κρατήρας; Από Μετεωρίτη; Από Δυναμίτη;”

- Μπαράκ Ομπάμα πετώντας με το Air Force One πάνω από την Κύπρο

“Όχι Πρόεδρε...από Δικωμίτη”

- Ο Δημήτρης Χριστόφιας για την πιο πάνω δήλωση

Ο Δημήτρης Χριστόφιας είναι ο πιο άχρηστος σπουδαιότερος πολιτικός που έχει γεννήσει η Νήσος Κύπρος. Κατάγεται από το Δίκωμο, γιος της Αννούς (που το Δίκωμο). Ο ανίκανοςΜέγας Χριστόφιας έγινε διάσημος λόγω της αναδιαμόρφωσης του φυσικού πλούτου της Κύπρου, εμπλουτίζοντας τον με κρατήρες και ερείπια, έτσι ώστε να αυξηθεί ο τουρισμός. Τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά αφού η Κύπρος θα έβγαινε κερδισμένη αν δεν υπήρχε η παράπλευρη απώλεια του κυριότερου ηλεκτροπαραγωγικού σταθμού του τόπου. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα και όσοι τα προφασίζονται συλλαβάνονται καθώς είναι ακροδεξιά στοιχεία και φασίστες.

[επεξεργασία] Η αγιοποίησή του

Ο Κύπρου Χρυσόστομος, στενός φίλος του Χριστόφια προχώρησε στην εν ζωή αγιοποίηση του Μέγα Χριστόφια, οπότε πλέον είναι άγιος. Όλος ο κυπριακός λαός τον φτύνει λατρεύει σαν τέτοιο, και μάλιστα σε κάθε εμφάνισή του πλήθος κόσμου τον επευφημεί. Υπάρχουν βέβαια και 2-3 που δεν τον πάνε, αλλά αυτοί είναι του διαβόλου.

[επεξεργασία] Μόρφωση

Ο Μέγας Δημήτριος Χριστόφιας έχει τελειώσει όλα τα γνωστά πανεπιστήμια που υπάρχουν και όσες δουλειές πρόλαβε. Όπως λέει και ο ίδιος "Εκάμαμε τζιαι χτίστες". Έχει τελειώσει στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Ρουμανίας, Βουλγαρίας και Ρωσσίας, ενώ είναι επίτιμος Διδάκτωρ στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, κυρίως στην Κύπρο. Γνωρίζει άπταιστα την Αγγλική γλώσσα, και μερικές φράσεις που καταγράφηκαν και δείχνουν του πλούσιο λεξιλόγιό του είναι:

“I didn’t run for the presidency for the chair”

- Ο Χριστόφιας παραπονούμενος για την καρέκλα που βρήκε στο γραφείο του

“Even though I studied in Moscow, I made one moon in England.”

- Ο Χριστόφιας όταν τον ρώτησαν σε διεθνές συνέδριο πού έμαθε τόσο καλά αγγλικά

“I thanks the Prime Minister of Denmark, for the pass he makes to me… like Messi....”

- Ο Χριστόφιας ευχαριστώντας τον Πρωθυπουργό της Δανίας για την πάσα του σε αγώνα futsal

“So as you know, Cyprus is a very, very beautiful island. A whole island. But unfortunately, let me say it’s been raped and we have to restore the visions of Cyprus.”

- Ο Χριστόφιας στο ίδιο συνέδριο με το πρώτο

“I had this opportunity to be together with Turkey Cypriots. They are Cypriots or they are not human beings the Greek Cypriots. They are good guides as well.”

“Δεν ένιωθα καλά που δεν ξέρω Αγγλικά μέχρι που άκουσα τον Πρόεδρο μας!”

- Πολίτης της Κυπριακής Δημοκρατίας

[επεξεργασία] Καταστρόφιας

Οι εχθροί της Κύπρου αποκαλούν τον Μέγα Δημήτρη Χριστόφια Καταστρόφια, διότι τους καταστρέφει στο πέρασμά του.

Άλλες γλώσσες