Δημήτρης Ουγγαρέζος

Ougareza.jpg

πιθανή προέλευση

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είναι και φαίνεται.

Είναι σίγουρο ότι σχετίζεται άμεσα με την καταπληκτική σάλτσα Ουγγαρέζα η οποία αποτελείται από χοιρινή πανσέτα που κολυμπάει σε μια θάλασσα μαγιονέζας.

[επεξεργασία] Απαρχές καριέρας

ΟΥΓΓ.jpg

επί το έργον

Ξεκίνησε σαν ανερχόμενος ζεν πρεμιέ από το MAD TV και αργότερα ενσωματώθηκε στην πρωινή εκπομπή του μεγάλου καναλιού!

Σαν γνήσιος Υδροχάος είχε χαρακτηριστικά μεσογειακή περιφέρεια. Μετά έκανε δίαιτα, χόρεψε ένα καταπληκτικό ζεϊμπέκικο / breakdance και συνεχίζει μέχρι σήμερα να εμφανίζεται στο πρωινό του Mega με σκορδολιάγκα στο ψωμί. Το τραγούδι τραγούδησε η γνωστή αοιδός Ζήνα.

Έχει μέλλον, του έδωσαν και δική του εκπομπή. Αποτελεί μισητό εχθρό του έθνους για τα ανταγωνιστικά κανάλια και φήμες λένε πως δεν θα λείψει από κανέναν εάν χαθεί ξαφνικά.

Κατά κάποιους δεν χρειάζεται να υπάρχει και ίσως δεν υπήρξε ποτέ.

Είναι η άχρηστη πληροφορία της ημέρας, μια βρωμερή σόλα παπουτσιού και τρανή απόδειξη ότι το τίποτα, παράγει τίποτα και βγάζει λεφτά στο Ελλαδιστάν.

[επεξεργασία] Ιδιαίτερα γνωρίσματα

Ουγγα.jpg

χωρίς λόγια

Οι Ελ τον κατασκεύασαν ως παράδειγμα προς αποφυγή και, ναι, υπήρχε στην λίστα του Βαργκ Βίκερνες, μετά τα ξωκλήσια και τον Έϊστειν Άαρσεθ (Γιουρόνυμους).

Είναι σίγουρα αμερικανικός δάκτυλος, έχει καταπιεί σίγουρα τόνους λακ ελνέτ και κυκλοφορεί ανάμεσά μας.

Κάνει κουράδιο και είναι συνεσταλμένος, γιατί όπως και είπε οι μέρες που διανύουμε είναι δύσκολες, και κάνει τον σταυρό του που έχει δουλειά. Κι εμείς το ίδιο.