Δηλητυρίαση

Δηλητυρίαση: Δήλη + τυρίαση.

[επεξεργασία] Αναδρομή

Η πρώτη δηλητυρίαση στον κόσμο έγινε απο τυρί. Γι' αυτό και από δω και πέρα ακόμη και η λέξη θα γράφεται με ύψιλον για να θυμίζει στον κόσμο το περιστατικό. Παλαιότερα λοιπόν, γύρω στα 49287 π.Χ. οι άνθρωποι ήταν ευτυχισμένοι. Καλλιεργούσαν τις ντοματούλες τους και τα κρεμμυδάκια τους και είχαν τις δικές τους αγελάδες. Αυτό ήταν και η αιτία της πρώτης δηλητυρίασης. Εκείνα τα ωραία κατά τα άλλα χρόνια δεν υπήρχαν μέσα παστερίωσης και άλλα τέτοια, άρα όλοι έπιναν το γάλα τους και κατά συνέπεια έτρωγαν το τυρί τους κατ' ευθείαν από την κατσίκα. Οπότε όποιος δεν είχε αποκτήσει ανοσία έπεφτε τέζα. Κατάλοιπα τέτοιων συμβάντων έχουν μείνει και στην θρησκεία των Ορθόδοξων Χριστιανών, έτσι η δηλητυρίαση και γενικώς το τυρί γιορτάζεται την γνωστή εβδομάδα της Τυρινής.
Greek salad.jpg

Η άσπρη ουσία που δηλητυριάζει τις χωριάτικες σαλάτες.

[επεξεργασία] Καταπολέμηση

Σε περίπτωση που είναι σοβαρής μορφής, η δηλητυρίαση καταπολεμείται μόνο με Κλείση Στομάχου. Αυτό μπορεί βέβαια να προκαλέσει μέχρι και θάνατο γιατί όταν το στομάχι είναι κλειστό για μέρες θα πας από νευρική ανορεξία.

[επεξεργασία] Συμπτώματα

Δυνατοί πόνοι και ανακατωσούρες παντού. Γνωστα και ως "σύνδρομο δηλητυριακής ναυτίας". Επίσης τάση για εμετό και ζαλάδες. (αν έχετε ΜΟΝΟ αυτά τα τελευταία σύμπτωματα είστε έγκυος και αφήστε τις υπεκφυγές... και μου υποσχέθηκε να είναι προσεκτικός ο αλήτης!)

Medical.jpg Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.