Δήμητρα Λιάνη

Η Δήμητρα Λιάνη κατά κόσμο Μιμή γεννήθηκε στην Ελευσίνα το '55 μ.Χ.

Βέβαια έγκριτοι ιστορικοί και νυν βουλευτές πιστεύουν ότι είναι μετενσάρκωση της αρχαίας Ελληνίδας θεάς Αφροδίτης. Κατά τις ίδιες πηγές πάντα η σύχρονη θεά αναδύθηκε με παρθενογέννεση από τη χωματερή Άνω Λιοσίων και έμελλε να παίξει δραματικό ρόλο (ΧΥΤΑ) στις εξελίξεις του τόπου και όχι μόνο, φυσικά.

[επεξεργασία] Βίος και Πολιτεία

Στα δώδεκά της χρόνια είδε δυο τύπους να ίπτανται. Ο ένας πετούσε χαμηλά και είπε: "Ίκαρε όχι στα ψηλά παιδί μου". Ο έτερος ακούστηκε: "Χέσε μας ρε μπαμπά". Έτσι η Δημητρούλα έγινε αεροσυνοδός.

Σε μία πτήση με την Olympic MIG Air, πήγε να σερβίρει ένα χούφταλο. Του έριξε καυτό τσάι στα παπάρια και αυτό (το χούφταλο) υπέστη καρδιακή ανακοπή. Αισθανόμενη ενοχές, το νοσήλευσε στο Herfield και εν συνεχεία αισθάνθηκε την ανάγκη να το αποκαταστήσει μετά γάμου (βλάχικου).

Μετά το γάμο ανέμενε πως-και-πως την ημέρα που το χούφταλο θα κατέληγε εις κόσμον χλοερόν για να αναλάβει την περιουσία του, η οποία συνίστατο σε μία πτωχή πλην άτιμη χώρα. Εν τέλει το μόνο που πήρε ήταν ένα κωλόσπιτο.

Δια να διεκδικήσει την χαμένη, πτωχή πλην άτιμη χώρα, αποφάσισε να κατέβει πολύ χαμηλά. Έως την πολιτική. Το πρώτο βήμα έγινε με την συγγραφή βιβλίου, αποτέλεσμα του οποίου ήταν ένα ηχηρό χαστούκι. Ο αντίλαλος από το "παφ" ακόμα δεν έχει καταλαγιάσει.

Τελικά κατέβηκε υποψήφια βουλευτής η σφαλιαροσβουρίχτρα και όχι η αδικημένη (σνιφ) Δημητρούλα.