ΔΑΣΠ

ΔΑΣΠ

Το σήμα της ΔΑΣΠ.

“Συνεχίζουμε δυναμικά τους αγώνες μας ενάντια στο κατεστημένο.”

- Κάποια φοιτητική κυβερνητική παράταξη.

Η ΔΑΣΠ (γνωστή και ως Δημοκρατική Αριστερή Σοσιαλιστική Παράταξη) είναι κομματική παραφοιτητική παράταξη που δρα στην τριτοβάθμια ελληνική εκπαίδευση και πρόσκειται στους φοιτητές. Ξεκίνησε σαν φοιτητική παράταξη που πρόσκειται στα κόμματα, αλλά καθώς οι φοιτητές βαριόντουσαν να εκπροσωπούνται και τα κόμματα να εκπροσωπούν άρχιζαν να αλλάζουν ρόλους, γιατί... εεεχμμμ. ... Έτσι για πλάκα, ρε αδερφέ!

[επεξεργασία] Ιστορία

Μετά τη μεταπολίτευση το 1973 δημιουργήθηκε η παράταξη Αριστεροί Φασίστες στο ΕΜΠ. Αργότερα, η παράταξη ενώθηκε με την παράταξη Δεξιοί Κουμουνιστές το 1983 συμφωνόντας εναντίον της παράταξης Δεξιοί Φασίστες. Όμως όταν προέκυψε το προσχέδιο του νόμου Γιαννάκου το 1993 δημιουργήθηκαν διαφωνίες, ώστε η συνιστώσα Αριστεροί Κουμουνιστές να αποχωρήσει από την παράταξη και να προσχωρήσει στους Δεξιούς Φασίστες. Τότε το υπόλοιπο της παράταξης διαλύθηκε, και μερικούς μήνες μετά οι Δεξιοί Φασίστες μετονομάστηκαν σε Δημοκρατική Αριστερή Παράταξη. Μέχρι το 2003 συμμετείχαν σε πολλούς κοινούς αγώνες με τους Μαρξιστές-Κευνσιανιστές, ώστε να ενωθούν και η κοινή παράταξη μετονομάστηκε σε Δημοκρατική Αριστερή Σοσιαλιστική Παράταξη.

Ο αρχαιολόγος Ερρίκος Σλήμαν απέδειξε με τα ευρήματά του, ότι η ΔΑΣΠ υπήρχε και πολύ πιο πριν στο Βυζάντιο, ενώ είχε ισχυρή παρουσία στα πανεπιστήμια της Κωνσταντινούπολης. Η Τουρκία μόλις κατέλαβε την Κωνσταντινούπολη αποφάσισε να λάβει μέτρα, και έτσι έκλεισε τη σχολή της Χάλκης, αποστέλοντας όλες τις κομματικές παραφοιτητικές παρατάξεις στην υπόλοιπη Ελλάδα.

[επεξεργασία] Έργο

Η ΔΑΣΠ στα πολλά χρόνια εμπειρίας που έχει διανύσει έχει πετύχει τα ακόλουθα έργα:

  • τη διάκριση της διεξαγωγής του καλύτερου πανεπιστημιακού πάρτυ
  • 3129 συνοικέσια με όλους τους γάμους πλήρως επιτυχημένους!!!
  • τη διανομή σημειώσεων, προγραμμάτων, τετραδίων και στυλών με μόλις 24$ το ένα
  • την παρείσφρυση στη Μάκειος Σχολή
  • την κομματικοποίηση 12000 συνολικά πρώην πολιτών
  • την κοίμηση 25000 συνείδησεων και εξουδετέρωση άλλων τόσων αντιδραστικών
  • την σύνδεση 5000 αιώνιων φοιτητών με το πανεπιστήμιο
  • την εκπαίδευση των φοιτητών στα πολιτικά ρουσφέτια