Γύρος

Σουβλάκι

Σουβλακολογία

Σουβλάκι
Σουβλάκι Magnus
Σουβλάκιο
Η Παναγία η Σουβλακοκρατούσα
Γύρομπανκ
Γύρος
Ψητοπωλείο ο Στέλιος
Βρωμύλος Σουβλατζής
Το τσουκάλι του Δέλτα
Διαστημικό σουβλάκι
ΓύροBank

Το ακόλουθο άρθρο αποτελεί μια ευγενική χορηγία της Γύρομπανκ®.

Gyros

Μια μερίδα γύρος.

“Αφού τρώγεται, με ενδιαφέρει.”

- Κωνσταντίνος Καραμανλής για τον γύρο

Εθνικό Ελληνικό έδεσμα. Μπορεί να σημαίνει και Γύρος της Γαλλίας. Το εθνικό ελληνικό έδεσμα αποτελείται από τα πιο επίλεκτα φιλετάκια χοιρινού και κοτόπουλου, μπορεί και σκύλου. Αφού τα φιλετάκια μπουν στο μηχάνημα τότε αυτό γυρίζει γύρω γύρω και ψήνεται ο γύρος. Αυτός όταν ψηθεί μπαίνει σε μια πίτα χαμηλή σε λιπαρά και ακόρεστα λιπαρά οξέα, μαζί με άπαχες τηγανητές πατάτες και άπαχο τζατζίκι. Σε έρευνα που έγινε αποδείχθηκε πως 60% κόσμου τρώει μια φορά την ημέρα γύρο. Οι υπόλοιποι τρώνε ρύζι.

[επεξεργασία] Ανακάλυψη του γύρου

Ο γύρος ανακαλύφθηκε τον 23 μ.Χ. από τον Χριστό και όχι από τον Μάρκο Πόλο όπως πολλοί ισχυρίζονται. Θεώρησε πως επρόκειτο για πλήρες γεύμα αφού περιέχει όλα τα απαραίτητα συστατικά της τροφικής πυραμίδας σε σωστές αναλογίες. Έτσι σε ένα γάμο στην Ιουδαία όταν τελείωσαν και τα ψάρια, ο Χριστός δημιούργησε γύρο για να ικανοποιήσει τα πλήθη.

[επεξεργασία] Ιδιότητες

Πολλά έχουν ειπωθεί για τις αφροδισιακές ιδιότητες του γύρου. Το λίπος χοίρου αποτελεί ισχυρό διεγερτικό και λιπαντικό μέσον. Η τηγανητή πατάτα αυξάνει την θηλυκή λίμπιντο μέσω οπτικών και ακουστικών ερεθισμάτων. Γυναίκες που βλέπουν τηγανητές πατάτες είναι και πιο γόνιμες. Εξάλλου το τζατζίκι ασκεί μεγάλες επιρροές στις σχέσεις μεταξύ δυο φύλων, δρα ως διεγερτικό όταν η οσμή του προέρχεται από τον άντρα ή και την γυναίκα. Μάλιστα το αγγουράκι του τζατζικίου είναι αντιγηραντικό και μπορεί να θεραπεύσει την πρόωρη εκσπερμάτωση.

Είναι περιττό να πούμε πως όλοι οι αξιοπρεπείς διαιτολόγοι του κόσμου συστήνουν τον γύρο ως μέρος της μεσογειακής διατροφής. Τα μπόντυλαϊν εφαρμόζουν την δίαιτα του γύρου τα τελευταία δέκα χρόνια και δείτε τα αποτελέσματα! Άμα δεν είστε ικανοποιημένοι να σας δώσω τα λεφτά σας πίσω.

[επεξεργασία] Διάσημοι καταναλωτές γύρου

Gandhi

Aχ και να χα ένα γύρο...

Εντέλει ο γύρος μαζί με τους χοχλιούς μπουρμπουριστούς αποτελούν την αφρόκρεμα των γκουρμέ πιάτων. Τα μεγαλύτερα εστιατόρια του κόσμου καθώς και τα διεθνούς φήμης μπούντα μπαρ (Buddha bar) τα προσφέρουν ως κύριο πιάτο στην τιμή των 50 ευρώ. Οι σεφ των εστιατορίων έχουν δηλώσει πως πελάτες όπως ο Τομ Κρουζ, ο Τσακ Νόρις, η Αντζελίνα Τζολί, ο Γκάντι, ο Χριστόδουλος, η Άντζελα Δημητρίου καθώς και ο Τόνι Μπλερ και η Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη έχουν παραγγείλει γυρόπιτες. Να σημειώσουμε πως η κυρία Αγγελοπούλου παρήγγειλε γυρόπιτα γίγας.

Άλλες γλώσσες