Γύρομπανκ

Σουβλάκι

Σουβλακολογία

Σουβλάκι
Σουβλάκι Magnus
Σουβλάκιο
Η Παναγία η Σουβλακοκρατούσα
Γύρομπανκ
Γύρος
Ψητοπωλείο ο Στέλιος
Βρωμύλος Σουβλατζής
Το τσουκάλι του Δέλτα
Διαστημικό σουβλάκι

Τράπεζα Τραπέζι αρκετά μεγάλο για όλους. Ασχολείται με τις γυροπιστωτικές συναλλαγές εδώ και κάτι αιώνες, ξεζουμίζωντας τους ανθρώπους, που νομίζουν ότι ξεζουμίζουν το φαΐ...μέχρι νά'ρθει ο λογαριασμός.

ΓύροBank

Οι ορέξεις σας μας εμπνέουν...

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε. γύρομπνακ

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!

“Όλα σε 1 και καλή Χώνευση! Γύρομπανκ, η τράπεζα που θέλετε...

- Δημήτριος Ψ' ο Σκωπτικός

“1+1 χωνευσμένα ίσον 1!!!”

- αλγ-υβριστής

“Giami giami! Kanete delivery kai sro ekswteriko?”

- Tzimios kwlyomenos grafwn eis thn ellhnikhn για το delivery του γύρου της τραπέζης.

“Και γυρνώ του γάμους!”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για το γύρο της τραπέζης.

“Θα φάμε καλά.”

- Ο Καραμάν Αλής για τα λεφτ..εεε τα σουβλάκια της Γύρομπανκ.

“Δανεικά κι αγύριστα”

- Η Ελλάδα για τα δάνεια της Γύρομπανκ

“γύρο-γύρο απ'όλα και στη μέση ο Μανώλης”

- ? για ?

“Τον τύλιξε σε μια κόλλα σουβλακόχαρτο.”

- Άγνωστος για τον έρωτα

“Σε ξεζούμισε”

- Η Ζαν ντ'Αρκ μιλώντας στο σουβλακοδάνειό της

[επεξεργασία] Ιστορία

Ενημαρωτικό φυλλάδιο της γύρομπανκ

Ενημερωτικό φυλάδιο της τράπεζας

[επεξεργασία] Τα ξυλάκια/χρήμα

Η τράπεζα ήταν η πρώτη τράπεζα του κόσμου και ιδρύθηκε επί μεγάλου Αλεξάνδρου. Σκοπός ήταν να τρώνε όλοι οι στρατιώτες μαζί. Το μοίρασμα των σουβλακιών ήταν περίπλοκη υπόθεση καθώς άλλοι στρατιώτες έρχονταν κι άλλοι έφευγαν, με αποτέλεσμα ο άλλος να τρώει το πιάτο του ενός. Για να το λύσουν κάλεσαν μια αμόρφωτη, τη Μιχαλού, να θυμάται τί έφαγε, ποιός έφαγε, ποιανού έφαγε και τα λοιπά για να κάνει λογαριασμούς. Η Μιχαλού βρήκε ένα σύστημα για να θυμάται καλύτερα, πέρασε το κρέας σε ξυλάκια, και κάθε φορά έφτιαχνε ματσιάκια με τα ξυλάκια του κάθε στρατιώτη. έτσι, διατηρούσε αρχείο με το σαβούριασμα του καθενός. Το κρέας σε ξυλάκι άρεσε πολύ στον, Μικρό τότε, Αλέξανδρο και διέταξε όλα τα κρέατα να βγαίνουν σε ξυλάκια. Την ιδέα έκλεψαν και οι Κινέζοντες, όταν έφασε ο, Μέγας τώρα, Αλέξανδρος, μόνο μπερδεύτηκαν στη χρήση τους, γιατί δεν είχαν κρέας, αλλά ρύζι.

Επειδή βαριόντουσαν να αποθηκεύουν ξυλάκια άρχισαν να αντιστοιχούν στα ξυλάκια μεταλλικά κομμάτια, ή κέρματα. Μάλιστα για να μην κλέψει αλλονός στρατιώτης το φαΐ του κάποιου, τους έδιναν από πριν τα κέρματα, και μόλις έπαιρναν σουβλάκια τά δίναν πίσω στην τράπεζα. Μετά χρησιμοποίησαν οι πλούσιοι (οι έχοντες τα κέρματα), δηλαδή η Μιχαλού και οι γυρομπανκίτες το σύστημα και αλλού. Κάπως έτσι γεννήθηκε το χρήμα, γι'αυτό εξάλλου κάνει τον κόσμο να γυρίζει (the world's going round), λόγω της στενής σχέσης με το γύρο. Το έσοδο ονομάστηκε χαρτζιλίκι, από τον χαρακτηριστικό ήχο χαρτζ, που κάνουν τα χρήματα όταν το ένα πέφτει πάνω στο άλλο.

Την αποκλειστικότητα της Γύρομπανκ χάλασαν οι Χάρτουλεξμπανκ που αντί για μέταλλα έδινε χαρτιά μεγαλύτερης αξίας, και έσπασε το μονοπώλιο της Γύρομπανκ.

[επεξεργασία] Θρησκεία

Ναός του Σουβλάκι Magnus, με ιερό κείμενο το σουβλάκι προστάτιδα είναι η Παναγία η σουβλακοκρατούσα.

[επεξεργασία] Μεσαίουνας

Η τέχνη του σουβλακιού έφτασε μέχρι τα βάθη της Μικράς Ασίας. Εκεί οι απόγονοι του μέγιστου (στο mellon) Αλεξάνδρου, δημιούργησαν ένα
112

η γύρομπανκ επί το έργον.

κράτος, το μοναδικό με την αυθεντική συνταγή. Επείδη, τρώγαν πολύ τζατζίκι, ονομάστηκαν τζατζίκιοι και το κράτος του Τζατζικιστάν. Μέχρι που έναν Χειμώνα ήρθε ο κόμης Μ και τους ευχήθηκε να τραγουδούν συνέχεια για να τους χαίρονται οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι γίνανε έντομα, τα λεγόμενα τζιτζίκια και σκάνε κάθε καλοκαίρι.

[επεξεργασία] Αντιμητσωτάκεια μέτρα

Μετά τα τελευταία γεγονότα η Γύρομπανκ αποφάσισε να διώξει τον κόμη. Δε μπόρεσε να βρει τρόπο να λύσει τα μάγια, δοκίμασε σκόρδα μιας και τα είχε και σε αφθονία αλλά και επειδή διώχνουν τους βρυκόλακες αλλα το αποτέλεσμα ήταν μηδαμινό. Έπειτα σκέφτηκαν να του προσφέρουν μια βίλα στην Τρανσυλβάνια με αντάλλαγμα να τους αφήσει ήσυχους αλλά αυτός αρνήθηκε. Στο τέλος αναγκάστηκαν να καταφύγουν στο σχέδιο Μ το οποίο περιελάμβανε κρεμμύδια και τζατζίκια τα οποία ευτυχώς μπόρεσαν να τον κρατήσουν σε απόσταση!

[επεξεργασία] Προγράμματα

Σαλάτα

Όλα σε 1 ανακατεμένα!

  • Βάλτα όλα σε ένα ανακατεμένα.: γι'αυτούς που τα θέλουν τα πάντα κι ακόμη περισσότερα!
  • Λιποτόκιο μόλις 2%: Μερίδο διαίτης, κατάλληλο για να απογύγεται βάρη, αλλά δε ικανοποιεί τίποτα!
  • Άρση κιλών: Για παλίμαχους βαρέων βαρών!
  • Σουβλακοδάνειο: Για να πάρετε από τη Γύρομπανκ!
  • Γύρο-πρόνοια: Ασφαλίστε το σουβλάκι σας. Είναι τόσο νόστιμο που θα σας το φάνε!
  • Μερίδο προστασία: Για προστασία από την πτώση των επιλοιπιδίων κάτω από τη τραπέζι!
  • Μπουζουκοδάνειο για το Μπουζουκιστάν (κι αν δεν υπάρχει μην ανησυχείται, θα το αλλάξουμε!)
    Sandwichιι

    H Γύρομπανκ φροντίζει εσάς και τα φαγητά σας

  • Γύρο-ΚΤΕΟ Οδηγός & Μάσηση: Δωρεάν τεχνικός έλεγχος οχημάτων εξοπλισμένων με γυρόφρενο.

[επεξεργασία] Παραγγελίες

Ανοιχτά επί 24ώρου βάσεως, είμαστε διανυκτερεύουσα τράπεζα. 8 μέρες την εβδομάδα, 363,6 μέρες το χρόνο.

Τηλέφωνο:+30(τί 40, τί 50) 310 245 350 και 1.

Ντελίβερυ και στο εξωτερικό, θα σας έρθουν εντός μιας ώρας με Φούρ(κα)ιερ, και δώρο τυχερό σουβλάκι!

Διαγωνισμός: κάθε τόσο κληρώνει έναν τυχερό που θα πάρει το μερίδιο του εις μισούν... τιμή φυσικά!

[επεξεργασία] Γιούζφουλ Λίνκς

Το πρώτο φυσικό υποκατάστημά μας στα Γιάννενα