Γυναικεία τσάντα

Κακά τα ψέμματα, οι γυναίκες δεν επιλέγουμε μια τσάντα αποκλειστικά και μόνο επειδή το χρώμα ταιριάζει με τις καινούργιες ψηλοτάκουνες γόβες μας, επειδή η δαντέλα της πρώτης είναι πιο όμορφη απο της δεύτερης, ή επειδή η φόδρα είναι γερή. Υπάρχει ένας κοινός κώδικας μέσα στο μυαλό μας που σε συνεργασία με την αχαλίνωτη φαντασία, μας επηρέαζει.

Ποιος είναι αυτός ο κώδικας? Ονομάζεται χωρητικότητα! Μάλιστα, κοιτάμε μια τσάντα και υπολογίζουμε πόσα χρήσιμα και αναγκαία αντικείμενα μπορούν να χωρέσουν ή να στριμωχτούν στην ανάγκη, μέσα σε μια τσάντα. Αν βέβαια έχει και τσέπες, ακόμα καλύτερα!

[επεξεργασία] Στα άδυτα μιας γυναικείας τσάντας

Από μια έρευνα στις δικές μου τσάντες αλλά και των φιλενάδων μου ανακάλυψα ότι υπάρχουν μέσα:

Πορτοφόλι, πορτοφολάκι για κέρματα, κομπιουτεράκι, χαρτάκια post it, stick nescafe, γαλατάκια για καφέ, ζαχαρίνη, καλλυντικά, καθρεφτάκι, βούρτσα, λίμα για τα νύχια, νυχοκόπτη, τσιμπιδάκι για τα φρύδια, στέκα, αναπτήρα, τσιγάρα, σοκολάτα, τσίχλες, καραμέλες βουτύρου, καραμέλες αγχολυτικές, καραμέλες για τον λαιμό, οδοντικό νήμα, ένα Άρλεκιν, μπλοκάκι με μίνι στυλό, organizer, γυαλιά ηλίου, κινητό για την δουλειά, κινητό για τους φίλους, χαρτομάντηλα, προφυλακτικά με γεύσεις ή ραβδώσεις, ταμπόν, σερβιετάκια, στρινγκάκι, δείγμα ketchup, δείγμα μουστάρδας, mp3 player, καρτ - ποστάλ από τις τελευταίες διακοπές, φωτογραφική μηχανή, σπόροι λουλουδιών, κροκέτες για γάτες, γραμματόσημα, εισιτήρια, μαρκαδοράκι ανεξίτηλο, σκουλαρίκια, φωτογραφία του Σάκη Ρουβά, ημερολόγιο, ταρώ, κλειδιά σπιτιού, κλειδιά αυτοκινήτου, κλειδιά αγνώστου προελεύσεως και χρήσεως, κλειδιά για λουκέτο αγνώστου προελεύσεως επίσης, επαγγελματικές κάρτες, μπομπονιέρες και κουφέτα, άρωμα, βιταμίνες, μανταλάκια, ελβετικός σουγιάς πολλών χρήσεων, εκπτωτικά κουπόνια για super market, φυλαχτά και γούρια, βαζάκι με αγγουράκια τουρσί, μπουκάλι με νερό, σακούλα super market που περιέχει μέσα ουροσυλλέκτη, μίνι λεξικό... και η λίστα επεκτείνεται, μοναδικό όριο η φαντασία και η χωρητικότητα της τσάντας.. (που βογγάει).

Για αυτό άντρες, προσοχή! Μην ψαχουλεύετε τις τσάντες μας, γιατί μπορεί να βρεθείτε με δύο - τρία δάχτυλα λιγότερα.