Γυναικεία περιοδικά

Τα Γυναικεία περιοδικά είναι εμπορικά προϊόντα σε έντυπη μορφή που πωλούνται στα περίπτερα και στα πρακτορεία τύπου με αγοραστικό κοινό το θηλυκό κομμάτι της ανθρωπότητας.

[επεξεργασία] Θεματολογία

Η θεματολογία των γυναικείων περιοδικών σχετίζεται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με την επιστημονική αντιμετώπιση απλών και καθημερινών πραγμάτων που αντιμετωπίζουμε συχνά, αλλά οι ξέφρενοι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν επιτρέπουν να παρατηρήσουμε επισταμένως. Χαρακτηριστικές στήλες μεταξύ άλλων είναι:

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά

Τα γυναικεία περιοδικά είναι συνήθως ογκώδη και κατά το 75% απαρτίζονται από διαφημίσεις. Εδώ εγείρονται δύο παράδοξα:

  1. Συνήθως από αυτά τα περιοδικά προωθείται μια μοντέρνα και σαπουνο-politically correct άποψη με οικολογικές προεκτάσεις. Ο όγκος του ιλουστρασιόν χαρτιού που χρησιμοποιείται δε συμβαδίζει με τις απόψεις που προωθούνται.
  2. Τα περιοδικά πωλούνται. Σύμφωνα με τον όγκο των διαφημίσεων θα έπρεπε να διανέμονται δωρεάν ή να αποζημιώνουν τις αναγνώστριες.

Το δεύτερο παράδοξο μάλλον αντισταθμίζεται από τον δυσανάλογο όγκο εργαζομένων στα γυναικεία περιοδικά τα οποία απασχολούν κατά μέσο όρο πάνω από 100 ανθρώπους προσωπικό το καθένα. Παρ'όλα αυτά, είναι ίσως περίεργο το ότι χρειάζεται πραγματικά τόσο μεγάλος αριθμός προσωπικού για το έργο που παράγει ένα γυναικείο περιοδικό.

[επεξεργασία] Παραδείγματα τίτλων άρθρων:

  • Πώς να γίνετε θεά στο κρεβάτι.
  • Πώς να μιλήσετε στην προϊστάμενό σας;
  • Ερωτευτήκατε με το αφεντικό σας; Πώς να του τα ρίξετε χωρίς να μιλάει για σας όλο το γραφείο; (παραπλανητικός τίτλος, σύμφωνα με την εθνική στατιστική υπηρεσία μόνο το 1% των αναγνωστριών των γυναικείων περιοδικών δουλεύει σε γραφείο)
  • 10 τρόποι για να κερδίσετε τον άντρα των ονείρων σας (τον οποίο θα κερατώσετε αφού τον κερδίσετε)
  • 15 καυτά τιπς για να σας κοιτάνε όλοι.
  • 35 νέοι τρόποι για να βάλετε ένα γυναικείο περιοδικό σε μια γυναικεία τσάντα.
  • 100 do's and dont's που αναπροσαρμόζουν την κοσμολογική θεώρηση του είναι, με γνώμονα την ακτινοβολία υποβάθρου στα 3,2 Κέλβιν που υποαναδιαρθρώνει μεν, υποσκελίζει δε, τη θέση της δυναμικής γυναίκας υδροχόου στη σύγχρονη εποχή.