Γλώσσα

ΓΛΩΣΣΑ (φρέσκια παρακαλώ..πάρε πάρεεεεε…!)

Από την εποχή των πρωτοεμφανιζόμενων Ελ συναντήσαμε εξελίξεις στην γλώσσα μας, στον τρόπο που εκφραζόμαστε φιλελεύθερα. Εκείνη την εποχή συνήθιζαν να μιλούν με άλλου τύπου σοβαροφανείς συντομογραφίες όπως :΄΄ Έν είδα ότι ουδέν είδα΄΄ και άλλα μπαρμπούτσαλα που και καλά είχαν περιεχόμενο και σθένος κυριλέ κατάστασης, ενώ στην πραγματικότητα είχαν μπαφιάσει τόσο πολύ από το όπιο που σνιφάριζαν που συνδύαζαν αοριστολογίες, που πολύ αργότερα μερικοί φίλοι του λόγου ονόμασαν Ιστορικές Φράσεις.

[επεξεργασία] Σύγχρονη ιστορία

Στις μέρες μας δεν συμβιβαζόμαστε με τέτοιες φράσεις, έχουμε επίπεδο εμείς! Γι’αυτό από στόμα σε στόμα μαθαίνεται ο νέος κώδικας Μπρός.
Κώδικας Μπρός έννοια: Εμπρός κούνα το κεφάλι σου μέχρι να γίνει εσπρέσσο φραπογαλίνο (για να καταλάβεις τι σου λέω!).

Οι σοβαροφανείς άνθρωποι (τύποι προς αποφυγή, ήδη οι 3.890 απ' αυτούς είναι είδη προς εξαφάνιση), αυτές τις φράσεις τις ονομάζουν Αργκό (όχι το βαποράκι του κυρ Ιάσονα). Στη μαζική προσπάθεια που κάνουμε όλοι οι Αργκόφιλοι ώστε να εξαπλωθεί αυτή η γλωσσολογία, υπάρχουν και μερικοί λόγιοι, διεστραμμένοι μερακλήδες που κατά καιρούς μας σπάνε τα λιγοστά εγκεφαλικά κύτταρα που μας έχουν απομείνει, (μετά το καθημερινό 15ωρο ντέρμπυ στο Pro, Lineage κ.τ.λ.), σνομπάροντας φασιστικά τον τρόπο που μιλάμε.

Ε, όχι δεν θα τους κάνουμε την χάρη! Με την βοήθεια του φίλου μου Μπάμπη Νιώτη και της διεθνούς φήμης Άντζελας Δημητρίου (χρόνια προσπαθεί για τον αγώνα των Αργκόφιλων), σας δίνω τις τελευταίες πιο ιστορικές, σεξιστικές, ξεφτιλισμένες, βλακώδης, γλοιώδης, βαρεμένες εκφράσεις που μπορείτε να ακούσετε από τον Σύλλογό μας με την επωνυμία: ΄΄Αργκό-Ε.Ε.Ε.Υ.Α.΄΄, (δηλ. Αργκό-Εθνική Εταιρεία Ένωσης Ύστατων Αναγκών) υπό την (αι)γίδα του πολυαγαπημένου Άλεξ Τσίπρα.

[επεξεργασία] Παραδείγματα χρήσης

  • Παράδειγμα χρήσης εξελιγμένου Ελ

Ο κάθε ένας που ξυπνάει μετά από ξέφρενο τζερτζελομπουζουκλερί ξενύχτι, (έχοντας ρίξει με επιτυχία την χαζή ξανθιά τραγουδίστρια (;;;;) Ντίβα του οποιοδήποτε μαγαζιού), δεν έχει όρεξη για συζήτηση και ακόμα δεν έχει αιματωθεί καλά καλά ο εγκέφαλός του με συνέπεια να μιλάει με μισόλογα του τύπου: ΄΄…μέραααα΄΄ (εννοώντας Καλημέρα),
΄΄..πω ρε ζάλα!΄΄ (εννοώντας ζαλίζομαι, είμαι κουρούμπελο ντε!),
΄΄..φραπό ..τώρα..΄΄ (εννοώντας φραπέ διπλό, με σπαστό καλαμάκι αμέσως για να συνέλθω!),
΄΄…σσσσσ…τι σε σύυυυ..΄΄ (μόλις είδε την εν λόγω τραγουδιάρα να συνεχίζει να κοιμάται δίπλα του, ροχαλίζοντας σαν Τσιουάουα που έχει κάψες!!!).

  • Τύπου χακί Ελ με Ε.Λ.Π.Α.(δηλ.Επικίνδυνος Λόγω Παρατεταμένης Αγαμίας)
  1. Α. Έχω εμπλοκή, Β. Πάλι SEX έχω; : Και ενώ έχεις άδεια και ετοιμάζεσαι να χτυπήσεις κανά γκομενάκι που ανάβει βλέποντας φαντάρο, (σαν καναρίνι κλειδωμένο σε κλουβί που βλέπει θηλυκό περιστέρι και από το πολύ το Ε.Λ.Π.Α. του πέφτουν τα πούπουλα), σου λένε ότι αρρώστησε κάποιος λουφαδόρος και πρέπει να κάνεις την ώρα του, σαν συνέπεια να έχεις και στέρηση εξόδου και να συνεχίζεται η παρατεταμένη αγαμία που σου τα έχει κάνει Καρπούζια Ημαθίας.
  2. Αρχιδόκαμπος: Το γνωστό σε όλους καψιμί. Μερικές φορές χρησιμοποιείται και για να προσανατολίσεις κάποιον σε κλάμπ Πλατείας Μπουρναζίου.
  3. Α. Γκοτζίλας, Β. Κινέζος, Γ. Πούστης: Τυπικό μενού άτυχου φαντάρου. Γκοτζίλας είναι το φιλετάκι κρέατος που προέρχεται σαν διαφημιστικό δωρεάν δείγμα όποιου παρακολουθεί την εν λόγω ταινία. Κινέζος είναι το ρύζι που χρησιμοποιούν και για απόφραξη βουλωμένων σωλήνων.
  4. Πούστης: είναι το κοτόπουλο που ενώ ήταν BI-sexual κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το να έχεις τόσο ωραία και γυαλιστερά φτερά στον κώλο είναι άδικο και κρίμα.
  5. Ρατατούης: Αυτός που βρίσκεται καθημερινά στα μαγειρεία αγκαλιά με την Βίβλο της Βέφας Αλεξιάδου και βλέποντας συνέχεια της επαναλήψεις του Ευθύμη.
  6. Prison Break: Η πολυπόθητη άδεια. Ναι, κάποια στιγμή θα πάρεις και από αυτήν. Μόνο πρόσεξε να μην τελειώσουν 10 κύκλοι επεισοδίων μέχρι να βγεις.
  7. Παίζει Εβρολίγκα: Λέγεται για τον κάθε τυχερό πιπινογκομενιάρη που παίρνει μετάθεση στον Έβρο.

[επεξεργασία] Φράσεις παντός καιρού

  1. Εμοκάθαρση: Σύλλογος κοινωνικού έργου με επιχορήγηση του Μπιν Λάντεν. Σκοπό έχει την απομάκρυνση των ΕΜΟ από την ανθρωπότητα.
  2. Ο-μι-τζι: Όου μάι Γκάρντ-Ώχ Θεέ μου. Χρησιμοποιείται για να δηλώσει έκπληξη. Συνοδεύεται με την φράση ΄΄δύο λολ΄΄ όπου δύο μπορείτε να βάλετε άλλο αριθμό και ΄΄λολ΄΄ δηλώνει ότι έχετε χεστεί στο γέλιο και έχετε καεί στο Msn.
  3. Του Άη Ποντ ανήμερα: Όταν μαρτυρήσει το χαροκαμμένο Άη Ποντ από την πολύ κυκλοφορία και βγει σε Πανελλήνιο Προσκύνημα.
  4. Σε συνδέω: Σε γράφω στα παλιά μου τα Σταράκια που φορούσε ο Λαζόπουλος στο 4ο επεισόδιο του Αλ Τσαντίρι.
  5. Αμολάω αετό: Ξυπνάω με το ζόρι στις 8 παρά...φτάνω σε ένα μεγάλο και καθαρό κτίριο όπου υποτίθεται ότι δουλεύω...πίνω τρεις φραπεδούμπες για να ανοίξει και το άλλο μάτι (από την πολύ τη τσίμπλα)...στέλνω 2 μεσήλικες και έναν τραμπούκο σε μαραθώνια ασανσεροδρομία από γραφείο σε γραφείο...την πέφτω σε μία 19αρα Ρωσίδα που έχει κάρτες σε όλα τα χρώματα εκτός από το πρασινοσκατί και τέλος ρίχνω έναν υπνάκο πάνω στο ολοκαίνουργιο Lap top μου. (δηλ. είμαι Δημόσιος Υπάλληλος).
  6. Βρε δεν πας να φυσήξεις κουραμπιέδες: Έχουν έρθει τα Χριστούγεννα και δεν βρίσκεις τρόπο να τινάξεις την άχνη στους κουραμπιέδες της γιαγιάς.(δηλ. Βρε δεν πας να ...μπιπ….Άντε έχουμε και μελομακάρονα να κάνουμε!).
  7. Τσίμπα ένα αρχίδι: Ουζομεζές. Μπορείτε να τον βρείτε σε όλους τους Ελληναράδες. Δείχνει την φιλική διάθεση διαλόγου μετά από σύγκρουση με υβριδικό αμάξι. Σερβίρεται με μούντζες, μηνύσεις και ξύλο.
  8. Ζεις στιγμές Euro; : 1…2…3…Πλανήτης Γη σε καλεί..είσαι εδώ;