Γλέντι

Το γλέντι, είναι ένα γεγονός που πραγματοποιείται μετά από κάποιο γάμο, ή ένα σημαντικό γεγονός. Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για να χορέψουν, αν και οι περισσότεροι πηγαίνουν για το δωρεάν φαγητό. Στα γλέντια βρίσκεις πολλούς τύπους ανθρώπων, για παράδειγμα:

  • Ο Έξως: Το συγκεκριμένο άτομο κάθεται έξω μαζί με την παρέα του καπνίζοντας και μιλώντας για ότι άκυρο του κατεβεί.
  • Ο Μέσας: Αυτός κάθεται μέσα χτυπώντας συνέχεια παλαμάκια εντελώς άσχετα χωρίς να ξέρει τον ρυθμό του τραγουδιού.
  • Ο Χορευταράς: Αυτός σηκώνεται σε όλους τους χορούς και χορεύει ενώ η γυναίκα του κάθεται στον κύκλο που έχει σχηματιστεί γύρω του και χτυπάει παλαμάκια ενώ παράλληλα σε τακτά διαστήματα αυτός περνάει το πόδι του απο πάνω της.
  • Ο Ζεμπέκης: Σηκώνεται απ' την θέση του με ένα χαμόγελο να, και χορεύει το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας με το τσιγάρο στο στόμα ή με το πούρο.
  • Ο Σεμνός: Αυτός κάθεται και ούτε παλαμάκια χτυπάει, ούτε μιλάει, ούτε χορεύει και ήρθε είτε επειδή τον έπρηξε η γυναίκα του, ή επειδή παντρεύεται κάποιος κοντινός συγγενής του.
  • Τα παιδιά: Τα παιδιά είναι τα παιδιά των ανθρώπων που ήρθαν. Τα πολύ μικρά βγαίνουν έξω και τρέχουν τριγύρω απ' τους Έξως σαν χαζοχαρούμενα. Τα λίγο μεγαλύτερα κάθονται μέσα, ή βγαίνουν έξω να κλέψουν δουν βαλβίδες αυτοκινήτων.
  • Ο Θεσσαλονικιός/Αθηναίος/Ξένος: Ο τύπος δεν ξέρει να χορεύει, και όμως σηκώνεται και χορεύει ασυγχρόνιστα πατώντας δεξιά και αριστερά.

[επεξεργασία] Σατανικές τελετουργίες

DSC00030

Σατανική τελετουργία του προηγούμενου Σαββάτου.

Οι σατανικές τελετουργίες είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι των γλεντιών. Εκτελούνται όταν σηκώνονται καμιά 50 άνθρωποι ΟΛΟΙ μαζί για να χορέψουν. Συνήθως ανεβαίνουν στα τραπέζια, γυναίκες ειδικά, και χορεύουν για κανά 5λεπτο μέχρι που κουράζονται και κάθονται και λένε ότι θα ξανασηκωθούν σε κανά 5λεπτο. Μερικές φορές σηκώνονται παιδιά και χορεύουν μαζί με τους υπόλοιπους, ενώ σφυρίζουν λες και είναι κάποιοι.

[επεξεργασία] 3 και μετά

Απ' τις 3 και μετά έχουν μείνει μόνο οι κουμπάροι, η νύφη, μερικές φορές ο γαμπρός, οι κολλητοί του γαμπρού, 1-2 κολλητές την νύφης και οι γονείς των χαμένων παντρεμένων. Κάνας τραγουδιστής που κάθεται και λέει παπαριές, και κάνας άκυρος που κάθεται και πίνει.

[επεξεργασία] Διάσημοι γλεντζέδες