FANDOM

“Έλα μωρέ Κώστα..”

- ο Ιάκωβος για τον Γκόντζο

“Έλα Ιάκωβε!”

- ο Γκόντζος για τον Ιάκωβο

“Σας το λέω έτσι απλά χωρίς λεπτομέρειες, ότι μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο Κώστας Γκόντζος, στον οποίο εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική και η σοφία του αιώνα μας χρωστάμε τα πάντα”

- ο Albert Einstein για τον Γκόντζο

“Αν ο Γκόντζος ήτο ο Σωκράτης, εσείς θα ήσαστε το κώνειο!”

- ο Σωκράτης για το λαό της Φρικηπαίδειας, λίγο πριν πιει το κώνειο.

Περιγραφή Edit

Εκδότης και δημοσιογράφος, διασταύρωση Ελ και αρκούδας, έχει αφιερώσει τη ζωή του στον Παναθηναϊκό.

Μάλιστα, σύμφωνα με το βιβλίο του μέγα προφήτη Λιακόπουλου, ο γέροντας Ιωάννης Τσαούσιος, σε συνεργασία με τον Μάκη, αναφέρει στην προφητεία υου "αρκουδοειδές, φέρων πράσινον χιτώνα, θέλει ημφανισθεί υπό ραδιοφωνικού σταθμού, ίνα διοικήσει πράσινον τριφυλλοφόρον ξύλλογον εξ Ελλάδος". Μέχρι να εκπληρωθούν τα ως άνω, ο Γκόντζος μεταφέρει απόκρυφη πράσινη γνώση από το σταθμό του. Έχει στη συντροφιά του και άλλους γνώστες, βριλ στην πλειονότητα, που όμως έχουν πεισθεί πως είναι Ελ!

Η ΑρχήEdit

Ο Γκόντζος γεννήθηκε στο μαιΕΛευτήριο του Ολύμπου (όπως ήτο η ονομασία του μαιευτηρίου πριν την αλλάξουν τα Νεφελίμ) μια νύχτα με φεγγάρι ολόγιωμο (αυτός είναι σύμφωνα με το Μάκη και ο λόγος που παρουσιάζει τάσεις λυκανθωπισμού σε πολλές εκπομπές του). Επειδή όμως πολλοί Ελ, με κυριότερο τον ΓκάμπριΕΛ Ροντρίγκεζ δεν τον χώνευαν, αποφάσισαν να τον πετάξουν σε μια σκοτεινή άβυσσο. Από εκεί τον περιμάζεψε η πτωχή πλην τίμια οικογένεια Βαρδινογιάννη, και συγκεκριμένα ο Τζίγκερ, ο οποίος είχε πάει εκεί για μπάντζι και για τζάμπινγκ. Λίγα χρόνια αργότερα, ο Γκόντζος αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με την δημοσιογραφία, όπου δεν παρέλειψε αρκετές φορές να εκθειάσει τους Βαρδινογιανναίους, αν και πάντα είχε το όραμα για τη δημιουργία ενός ενιαίου, αδιαίρετου και πολυμετοχικού ("και πολυποντικού εις τον κάβαλον", όπως προσθέτει πολύ εύστοχα ο Ιωάννης Τσαούσιος) Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου. Γι' αυτό άλλωστε οι ιστορικοί του έδωσαν από τότε το ψευδώνυμο Πράσινος Στρατάρχης.

Παιδικά ΧρονιαEdit

Υπό τον φόβο να μην τον πιάσουν οι αιμοσταγείς Ελ, ο Τζίγκερ σε συνεργασία με τον τσάτσο του Αργύρη Β. αποφάσισε να κρύψει το μικρό, θετό του αδελφό Κωστάκη σε ένα απόμερο χωριό της Ηπείρου. Εκεί τον προετοίμασε για να γίνει ένας μεγάλος ανήρ, τον έμαθε τη χρησιμότητα του φραπέ στην κατασκευή χαρτιού υγείας, τον δίδαξε τη χρήση του κλανόσπαθου και του μετέφερε όσα ήξερε για τις σεξουαλικές συνήθειες του μυρμηγκοφάγου. Όλα αυτά και πολλά άλλα θα κάνουν τον μικρό Κωστάκη να εξελιχθεί σε σπουδαία προσωπικότητα, όπως θα διαπιστώσουμε στη συνέχεια.

Το ΜαθηματικόEdit

Οι διανοητικές ικανότητες του Γκόντζου δεν έπρεπε ασφαλώς να πάνε χαμένες. Έτσι, πριν ασχοληθεί επαγγελματικά με τη δημοσιογραφία (κάτι που είχε ήδη προφητευθεί από τον Λιακόπουλο στο Ζουν Ανάμεσα Μας #395), οι Βαρδινογιανναίοι αποφάσισαν να τον στείλουν στο Μαθηματικό Αθήνας. Εκεί πέτυχε σπουδαία επιστημονικά επιτεύγματα, διατύπωσε τον ολοκληρωτικό λογισμό, τετραγώνισε τον κύκλο, περικύκλωσε το τετράγωνο και εργάστηκε δίπλα σε σπουδαίες επιστημονικές προσωπικότητες (γενικά γαμούσε και έδερνε). Υπήρξε μάλιστα δάσκαλος του Albert Einstein, ο οποίος με τη βοήθεια του ανακάλυψε τον τύπο $ P=mC^2 $ , από τον οποίο αποδεικνύεται με μαθηματικά του λυκείου και για άλλη μια φορά ότι ο Γκόντζος είναι αυτός που θα απογειώσει την Πανάθα, αφού όπου P = PAO (Βάζελος), C = Costas (Κώστας, εννοείται Γκόντζος) και m = money (χρήμα, παράς, μονέδα...καλά αυτό ας το αφήσουμε...). Πιο πρόσφατα, Νεφελίμ ισχυρίστηκαν ότι δεν είναι P αλλά Ε και ότι αυτός ο τύπος αναφέρεται σε νόμο της φυσικής, αλλά λένε ως συνήθως μαλακίες.

συνεχίζεται...