Γκόμενα

Seanconnery2

Μία γκόμενα στο φυσικό της περιβάλλον.

[επεξεργασία] Ορισμός και προέλευση

Γκόμενες (οι)= φυλή του Αμαζονίου.
Η λέξη προέρχεται από την αρχαία λέξη "γκο"=go=πηγαίνω και το "μένω", προς επιβεβαίωση του ρητού "οι γκόμενες πάνε κι έρχονται". Η αντίφαση είναι φανερή και αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του είδους. Οι ιστορικοί εικάζουν ότι η φυλή αυτή προήλθε από το μυστηριώδες μέχρι και σήμερα στοιχείο γυναίκα. Η ακριβής ημερομηνία της εμφάνισης αυτού του είδους είναι άγνωστη αλλά υπολογίζεται ότι είναι στις αρχές του 20ου αιώνα. Αν και το μεγαλύτερο μέρος της φυλής παραμένει στα δάση του Αμαζονίου, γκόμενες μπορούν να βρεθούν σε πολλά μέρη του κόσμου, με εξαίρεση τη Γερμανία όπου η τοπική μετάλλαξη του στοιχείου γυναίκα ονομάζεται Γερμανίδα, και έχει αποτρέψει τυχόν γκόμενες να εισέλθουν στην περιοχή της.

[επεξεργασία] Διαφοροποιήσεις από το στοιχείο γυναίκα

  1. Οι γκόμενες προτιμούν το ροζ χρώμα. Οι γυναίκες προτιμούν το ροζ και μερικές φορές το λαχανί. Προσοχή όμως αν ανήκει στην κατηγορία των emo είναι πιθανό να σας πει ότι προτιμά το μαύρο. Εσείς όμως να μην την πιστέψετε!
  2. Οι γκόμενες ζυγίζουν από 48,3 μέχρι 65,7 κιλά. Οι γυναίκες από 37,2 μέχρι 342,01 κιλά (και βάλε).

Για περισσότερες πληροφορίες πηγαίνετε στο γυναίκα.