Γκράαλ

AHR0cDovL3d3dy51c3RveS5jb20vbm92ZWx0eS8yLjAvaW1hZ2VzL3Byb2R1Y3QvSEwzMTkuanBn==.jpg

Κατά τον εξερευνητή Λιάκο Σταθόπουλο το Ιερό Δισκοπότηρο ήταν φτιαγμένο από κέλυφος καρύδας το οποίο είχαν χαράξει στρατιώτες του Μεγάλου Αλεξάνδρου κατά το πέρασμα τους από την Ινδία

Ο διάσημος συγγραφέας μυθιστορημάτων θεωριών συνωμοσίας Ντάνυ Μπράουνυ στο προτελευταίο του βιβλίο με τίτλο ο "Κώδικας και το Βίντσι" εμμένει στην ύπαρξη του Ιερού Γκράαλ. Ή άλλως το ποτήρι στο οποίο ο Ιησούς ήπιε κρασί στο μυστικό δείπνο. Εικάζεται ότι η Μαρία Μαγδαληνή το έπλυνε και το πήρε σπίτι της γιατί ήταν και νοικοκυρά οπότε χαθήκανε τα ίχνη του. Ενδεχομένως να έσπασε στο πικ νικ που έκαναν στο Όρος των Ελαιών. Κατά μια άλλη εκδοχή έφτασαν στην Γαλλία στην περιοχή Λε Τρουά Μαρί Συρ Μερ (οι τρεις Μαρίες πάνω στην θάλασσα) όπου μια και η περιοχή είχε τουριστική ανάπτυξη έφτιαξε μια παραθαλάσσια ουζερί. Εκεί το Χόλυ Γκράαλ μαζί με τα άλλα ποτήρια της Προίκας της χρησιμοποιήθηκε σαν σερβίτσιο στο μαγαζάκι (μια και έμεινε ανύπαντρη μεν γκαστρωμένη δε).

Κατά μια άλλη εκδοχή από το μαγαζί πέρασε ο φίλος του ΣΑΪΜΟΝ ΤΕΜΠΛΑΡ, Βίκτωρ Ουγκώ ντε Παγιέτ (φορούσε ένα χαρακτηριστικό μανδύα με ένα κόκκινο Σταυρό με παγέτες) και συνηθισμένος όπως ήταν στις κλοπές σαν περιπλανώμενος σταυροφόρος το τσέπωσε. Η Μαρία η Μαγδαληνή προσπάθησε να του το πάρει αλλά αυτός την κορόιδευε με τους άλλους αληταράδες φίλους του τραγουδώντας "Δεν περνάς Κυρά-Μαρία, δεν περνάς δεν περνάς" και από εκεί το ποτό που έπιναν ονομάστηκε κατά παράδοση Περνό.

Μαζί τους ήταν ένας άλλος Ιππότης ο Δον Κιχώτης από την Ισπανία ο οποίος επειδή είχε δυσανεξία στο γλυκάνισο έπινε κρασί με φρούτα.... και εν ευθυμία φώναζε πειράζοντας την Μαγδαληνή - σαν γριά είσαι.

Οι Γάλλοι που δεν ήξεραν Ισπανικά νομίζαν ότι αυτό είναι το όνομα του ποτού που έπινε που από τότε ονομάστηκε Σανγκριά.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης