Γκασμάς

“Με το τσεκούρι και με το γκασμά, καλημέρα ήλιε καλημέρα!”

- Λαϊκό άσμα

“Περιβάλλομαι από γκασμάδες!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ

“...ΓΚΟΥΠ!!”

- Ένας γκασμάς

“Ξύσ' τ' αρχίδια σου με τον γκασμά!”

- Λαϊκό απόφθεγμα
Action

Γκασμάς εν δράση

Η μετεξέλιξη της πρωτόγονης αξίνας σε έμβιο οργανισμό, ίδιον του οποίου είναι η αποτυχία να ολοκληρώσει οποιονδήποτε διανοητικό συλλογισμό. Τα πρώτα δείγματα του είδους γκασμά (λατ. Homus Gasmius) χρονολογούνται χονδρικά στα τέλη της δεκαετίας '90, η πληθυσμιακή εξάπλωση του όμως δεν διαπιστώθηκε παρά μετά τα πρώτα χρόνια του 21ου αιώνα.

Γκασμάς

Το βλέμμα της κοπέλας στο ταμείο

[επεξεργασία] Η κάθοδος των γκασμάδων

Με αρχηγό τους Καπαμαρού Ιγκάνο, οι γκασμάδες κατέβηκαν από τις σπηλιές του όρους Καραμπάλλο στους πρόποδες του βουνού με σκοπό την κατάκτηση των ωρών κοινής ησυχίας και των στιγμών που περνούν και χάνονται. Κατά τη διάρκεια της καθόδου όμως, ο χάρτης με το σχέδιο των μαζικών εξορμήσεων απωλέσθηκε κι έτσι πάνω στην αναμπουμπούλα και την ταραχή οι Γκασμάδες διασκορπίστηκαν γύρω τριγύρω, σ' όλα τα σημεία του ορίζοντα. Έτσι το αρχικό σχέδιο αλλοτριώθηκε εγγενώς, και οι διάσπαρτοι γκασμάδες συνέχισαν κατ' ιδίαν την προσωπική τους πορεία, ανάμεσα στους ανθρώπους και στα Βριλ.

[επεξεργασία] Πώς να αντιμετωπίσετε ένα γκασμά

Τη σημερινή εποχή μπορεί κανείς να συναπαντήσει γκασμάδες σε μπουλούκια της λαϊκής, στους σταθμούς μετρό Σεπόλια και Ευαγγελισμός, αλλά κυρίως στις θύελλες ισχυρών ζαβαρακατρανεμίων κατά τις οποίες κάνουν και τα αναπάντεχα ντου, κρυμμένοι πίσω από τον ορίζοντα. Ο μόνος τρόπος για να βγείτε σώοι από συνομιλία με ένα γκασμά είναι να τον ταΐσετε πελτέ και να του ζωγραφίσετε μουστάκια στο πρόσωπο. Μακρόχρονη συναναστροφή με γκασμά έχει συνέπειες όπως:

  • Συχνοουρία
  • Κιτρίνισμα μπροστινών δοντιών
  • Ανικανότητα διαχωρισμού του 3 απ' το ε
  • Οιδιπόδειο σύμπλεγμα

και άλλα.

[επεξεργασία] Γνωστοί-Άγνωστοι γκασμάδες

Το νούμερο των γκασμάδων επί γης είναι πλέον απειράριθμο. Οιδού, παραταύτα, η λίστα με τους βασικούς καταζητούμενους από την αστική, μικροαστική και παρακρατική πρόνοια, γκασμάδες όλων των εποχών: