Γκαντεμόσαυρος

Γκαντεμόσαυρος. Αν δεν τον ξέρετε και μεν είστε φρίχτες, όταν σας συναντήσει δεν προλαβαίνετε ούτε ν΄ αυτοκτονήσετε. Κι αν δεν είστε φρίχτες, αυτοκτονήστε πριν τον συναντήσετε. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ. Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε.Ο ΜΑΡΙΟΣ!
Είναι μία διασταύρωση Τ-ρεξ και του πρώτου μαύρου γάτου που πάτησε ποτέ στη Γη και ο συνουσιασμός έγινε κάτο (ή μήπως κάτω;) από σκάλα.

[επεξεργασία] ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ

  • Μόνο και να τον κοιτάξεις στα μάτια, δεν θα σου ξανασηκωθεί ποτέ.
  • Προκαλεί τροχαία, ανατινάξεις, πυρκαγιές, τσουνάμι, σεισμούς κ.τ.λ. σε ακτίνα 100.000.000.000.000.000.000.000.000 (χιλιο)μέτρων
  • Σε ακτίνα 100 μέτρων, προκαλεί καρκίνο στους τυχερούς, οι άτυχοι......
  • Οι άτυχοι τους πέφτουν αμόνια στο κεφάλι, ανατινάζονται, γίνονται πίτα κ.α (ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΑΘΑΙΝΑΝ ΤΑ ΚΑΡΤΟΥΝ;;;,ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΤΥΧΟΙ!!!!)
  • Σας στερούν τις συχνές καλλιτεχνικές επιτυχίες σας στο instalifo

[επεξεργασία] ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ

  1. Κρατήστε απόσταση ασφαλείας (τουλάχιστον 3 γαλαξίες μακριά).
  2. Αν αυτό αδυνατεί να γίνει, χωρέστε όσα τετράφυλλα τριφύλλια, πέταλα, λαγοπόδαρα και λοιπά γούρια μπορείτε στα ρούχα σας και προσευχηθείτε.
  3. Αν τίποτα από αυτά δεν γίνεται ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΠΟΔΗΜΗΣΗ ΕΙΣ ΚΥΡΙΟΝ.

ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΑ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑΣ ΤΟΥ ΓΚΑΝΤΕΜΟΣΑΥΡΟΥ
3 Γαλαξίες 2 Γαλαξίες 1 γαλαξίας 1 πλανήτης 1 Χώρα
Ελάχιστα, το πολύ να σας κουτσουλήσει τίποτα... Τώρα σοβαρεύουν τα πράγματα,τροχαία με 50 φορτηγά, σεισμοί 8 ρίχτερ, μαζικές απολύσεις κ.λπ. ΤΡΕΧΑΤΕ ΒΟΔΙΑ! τυφώνες, πυρηνικοί πόλεμοι, γλίστρα σε μπανανόφλουδα... Δεν θα'θελα να'μουν εσύ..... 2 words: uh oh........

[επεξεργασία] Δείτε επίσης